Τετάρτη 9 Ιουλίου 2014

Γαμμάδιον ή Τετρασκέλιον του Ήλιου, Γράφει η Νότα Κυμοθόη 2014

                         φωτ/α από το Ναό Άμωνος Διός, Αρχαία ελληνική Ηλιούπολις, Αιγυπτος
Άδεια Creative Commons
Αυτό το εργασία χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές .

Γαμμάδιον ή Τετρασκέλιον του Ήλιου
Γράφει η Νότα Κυμοθόη 2014

Ένα ιερό σύμβολο καλού οιωνού και καλής τύχης, που βρίσκεται στον αρχαίο Ναό

του Άμωνος Ζηνός (Διός) στην αρχαία ελληνική πόλη Ηλιούπολις, στην αρχαία Αίγυπτο.

Ένα καθαρά ελληνικό σύμβολο ΕΥΛΟΓΙΑΣ
για ΜΑΚΡΟΖΩΪΑ, ΓΟΝΙΜΟΤΗΤΑ και ΚΑΛΗ ΥΓΕΙΑ!

Τετρασκέλιον ή Γαμμάδιον το οποίο βρισκόταν σε όλους τους αρχαίους Ναούς του Ήλιου.
Ο Θεός Ήλιος λατρευόταν σε όλα τα μήκη και πλάτη της Γης
και ήταν αρχαίος ελληνικός Θεός!

Στην μακρινή Ινδία, όπου είχα την τύχη να πάω στον Ιερό Ναό του Σείριου Ήλιου
-.όπως γράφω και περιγράφω στο βιβλίο μου Η Λύτρωση-

αναφέρω καθαρά τον Ναό όπου ήταν αφιερωμένος στο Τετρασκέλιον
ή Τετρακτύ ή Γαμμάδιον, που αργότερα πήρε ο Πυθαγόρας μετά την μύησή του στην Ινδία
και συγκεκριμένα στον Ιερό αυτό Ναό του Ήλιου.

Οι αγράμματοι που κατέστρεψαν όλη την ελληνική γραμματεία
κι ότι σχετίζεται με το αρχαίο ελληνικό Πνεύμα
κατέστρεψαν και αυτό το σύμβολο
το οποίο υπάρχει και μέσα στην Αγορά της αρχαίας Αθήνας
αλλά και σε όλους τους αρχαίους Ναούς του Ήλιου.

Σύμβολο Ευετηριακό και σύμβολο Καλοτυχίας
το οποίο χρησιμοποίησε ως κι αυτός ο Χίτλερ
που λάτρευε το αρχαίο ελληνικό Πνεύμα
και το χρησιμοποίησε μονομερώς για τη δύναμή του
τοποθετώντας το ως δικό του σύμβολο 
με το όνομα "σβάστικα" όπως έχει επικρατήσει.

ΕΊΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟ ΛΑΘΟΣ!..

Στο Νομισματικό Μουσείο της Αθήνας, αν πάτε
θα δείτε έναν μέγα Μυστικισμό οικοδομημένον εκεί
σε όλους τους χώρους και ξεκινώντας από έξω
θα δείτε πως τα κάγκελα του Μουσείου είναι σε σχήμα Γαμμαδίου.

Το Τετρασκέλιον ή Γαμμάδιον είναι ένα από τα πιο ισχυρά ελληνικά σύμβολα!
Έλληνες μάθετε και γνωρίστε όλη σας τη Δύναμη
την οποία μονομερώς κάποιοι χρησιμοποιούν...

(Στο βιβλίο μου η Λύτρωση, αναφέρω ακριβώς πως ήταν ο ναός στην αρχαία Ινδία
και πως γινόταν η τελετή για την καλοτυχία)

Και με τη νέα εφαρμογή του Μουσείου Ακροπόλεως περιηγηθείτε στο Μουσείο από τον Υπολογιστή σας...
http://acropolis-virtualtour.gr./

Κι εδώ σχετικά με το θεό Άμμωνα Δία
Ο ΆμωνΆμμων επίσης ΆμενΙμν (ο Κρυμμένος) και Αμούν (Κοπτ.) υπήρξε κύρια θεότητα των Θηβών της αρχαίας Αιγύπτου, όχι όμως και ασήμαντη στον αρχαίο ελλαδικό χώρο. Περιορισμένης εμβέλειας στο Παλαιό Βασίλειο και τη θρησκευτική ιδεολογία της ηλιουπολιτικής Εννεάδας[1] φαίνεται πως απέκτησε δύναμη μετά την ενδέκατη δυναστεία (2000 Π.Κ.Ε./π.Χ.) και την εγκαθίδρυση του πάνθεου τηςΟγδοάδας της Ερμούπολης[2]. Κατά την περίοδο της δέκατης όγδοης δυναστείας ο Άμων έγινε ευρύτερα γνωστός, εξαιτίας της πολιτικής κυριαρχίας της Άνω Αιγύπτου επί της Κάτω Αιγύπτου, συνδέθηκε με τα τέσσερα στοιχεία, απέκτησε ναό στο Καρνάκ και καταγράφηκε σε ασσυροβαβυλωνιακά κείμενα[3].
Συνδέθηκε από το ιερατείο με τον Ρα, προκειμένου να διεκδικηθεί προς όφελός του η πνευματική εξουσία και τα χαρακτηριστικά αυτής της μεγάλης αιγυπτιακής θεότητας, προκαλώντας την αντίδραση του ιερατείου του Ρα και πολλών Φαραώ. Η σύγκρουση που επήλθε ως αποτέλεσμα αυτής της αντίδρασης επέφερε την καταστροφή των ναών του Άμωνα, της κατάργηση των Θηβών ως πρωτεύουσας της αρχαίας Αιγύπτου και επιβολή του ενοθεϊσμού του Ατέν. Μετά τον θάνατο του Ακενατόν η λατρεία του επανήλθε στο προσκήνιο και ο Άμων λατρευόταν ως Άμων Ρα. Στην αρχαία Ελλάδα ήταν γνωστός ήδη από τους αρχαϊκούς χρόνους ως Ζευς Άμμων και διέθετε δικούς του ναούς, όπως φαίνεται από την περίπτωση του Ωρωπού και του Γυθείου[4].

Απεικονίσεις


Άμων-Μιν
Σύμβολο της συγκεκριμένης θεότητας υπήρξε ο Κριός και η απεικόνισή του ήταν συνήθως ανθρωπομορφική με δανεισμένα εικονογραφικά στοιχεία από τον Μιν. Αντί κόμμωσης φέρει κάλυμμα, στο οποίο διακρίνονται υψωμένα δύο μεγάλα παράλληλα φτερά. Άλλοτε απεικονίζονταν καθισμένος μεγαλόπρεπα στο θρόνο του και άλλοτε όρθιος, κρατώντας ένα μαστίγιο υψωμένο πάνω από το κεφάλι του, στην ιθυφαλλική στάση του θεού Μιν. Απεικονιζόταν, επίσης, με κεφαλή κριού, έχοντας κέρατα κυρτά προς τα κάτω φέροντας το ίδιο κάλυμμα[5].

Θεός-δημιουργός

Κατά την περίοδο του Μέσου Βασιλείου, ο Άμων θεωρείτο γονιμικός θεός-δημιουργός και η πρώτη γνωστή εικονογραφία του περιλαμβάνει τη χήνα, που γεννά το κοσμικό αυγό, όπως και στην περίπτωση του Γκεμπ. Παρόλο που το φτερό της χήνας συνέχισε να υπάρχει και σε ύστερους χρόνους ως εικονιστικό στοιχείο της θεότητας, η εικόνα της χήνας σύντομα απορρίφθηκε χάριν των ηλιακών ιδιοτήτων του Ρα. Μεγαλύτερη σημασία για τις ιδιότητές του ως θεού της γονιμότητας φαίνεται πως είχε η διασύνδεσή του με τον Κριό. Στον μύθοαναφέρεται πως ο Άμων μεταμφιέστηκε κάποτε με το κεφάλι και το δέρμα κριού, τον οποίο έγδαρε και αποκεφάλισε, όταν ο Σου, θεός της ατμόσφαιρας, τον παρακάλεσε να εγκαταλείψει την αορασία του. Αποκαλύπτοντας τον εαυτό του με αυτόν τον τρόπο ο Άμων ιεροποίησε τον κριό, με αποτέλεσμα να βρίσκεται υπό την προστασία του καθ' όλη τη διάρκεια του χρόνου, πλην μίας και μοναδικής ημέρας, κατά την οποία θυσιαζόταν τελετουργικά ένας κριός, αφαιρείτο το δέρμα του και αποκεφαλιζόταν[6].
Σταδιακά ο Άμων απέκτησε όλες τις ζωοδότριες δυνάμεις του Σου, του θεού του ανέμου που ανάδευε τον πρωταρχικό ωκεανό Νουν και ως θεός του ανέμου πλέον συσχετίστηκε με την πνοή της ζωής που δημιούργησε το μπα, ιδιαίτερα στις Θήβες. Δύναμη παραγωγική και γενεσιουργός, ο ιθυφαλλικός Άμων, ο οποίος συνήθως επονομαζόταν «σύζυγος της μητέρας του», θεωρείτο ότι συντηρούσε αέναα τη ζωή μέσα στο σύμπαν. Ήταν επίσης θεός της γονιμότητας της γης, ενώπιον του οποίου απεικονιζόταν ο Φαραώ να σπείρει και να θερίζει τα πρώτα στάχυα.

Ο ηλιακός θεός Άμων Ρα

imn
n
ra
Z1
C1
Άμων Ρα σε ιερογλυφικά
Προστάτης των ισχυρότερων Φαραώ, των οποίων θεωρείτο πατέρας και στους οποίους χάριζε τη νίκη εναντίον όλων των εχθρών του, ο θεός των Θηβών έγινε ο κατ' εξοχήν εθνικός θεός. Οι πιστοί του τον αναγόρευσαν σε «βασιλέα των θεών», με το όνομα Άμων Ρα, καθώς ταυτίστηκε με τον Ραε, τον αρχαίο ηλιακό θεό, τον οποίο υποκατέστησε εξ ολοκλήρου ως δημιουργός του κόσμου και αρχηγός της Μεγάλης Εννεάδας. Από τότε ο Άμων Ρα απεικονίζεται στους πίνακες των βασιλικών τάφων καθισμένος στη βάρκα του Ήλιου να φωτίζει κατά το νυχτερινό δωδεκάωρο τους νεκρούς.
Παρ' όλα αυτά ο Ρα δεν έχασε ποτέ τα αρχαία βασιλικά δικαιώματά του και με το όνομα Ρα Αραχτής λατρεύονταν παράλληλα με τον Άμωνα Ρα αλλά εντελώς χωριστά. Θετική αντίδραση απέναντι στον Ρα σημειώθηκε ευθύς μετά το θάνατο του Αμένοφι Γ', του οποίου τα κείμενα και τα ανάγλυφα του ναού του Λούξορ υμνούν τη θεία γέννηση, αποτέλεσμα των ερώτων του θεού των Θηβών και της βασιλομήτορος, συζύγου του Τούθμωσι Δ', με την ανάδυση της λατρείας του Ατέν.
Η νέα θρησκεία όμως υπήρξε εφήμερη, καθώς αμέσως μετά το θάνατο του μεταρρυθμιστή Ακενατόν ο γιος του όχι μόνο επανέφερε τη λατρεία του Άμωνα αλλά και απαρνήθηκε το πατρικό του όνομα, αλλάζοντάς το από το αιρετικό Τουτανχατόν (Toutankh Aton = ζώσα εικόνα του Ατέν) στο ορθόδοξο Τουταγχαμόν (Toutankh Amon = ζώσα εικόνα του Άμωνα).
Έχοντας επανακτήσει όλη την παλαιά του δόξα από τον Χορεμχέμπ (Xoremheb) και τους βασιλείς της δεκάτης ενάτης δυναστείας, που γέμισαν τους ναούς του με δώρα, ο Άμων, ενσωματωμένος πλέον οριστικά με τον Ρα, απέκτησε περιουσία ίση με τα τρία τέταρτα περίπου της περιουσίας όλων των άλλων Αιγυπτίων θεών μαζί. Μια καταγραφή αυτής της περιουσίας που πραγματοποιήθηκε επί εποχής Ραμσή Γ', καταδεικνύει ότι ο θεός είχε, μεταξύ άλλων, 81.322 δούλους και 421.362 ζώα[7].
Οι μεγάλοι ιερείς του, οι πρώτοι προφήτες του Άμωνα, που εξελέγονταν μεταξύ των ισχυρότερων αρχόντων, πολύ σύντομα έκαναν το λειτούργημά τους κληρονομικό, και αφού υπηρέτησαν σε ανακτορικές θέσεις την εποχή των ανίσχυρων φαραώ της εικοστής δυναστείας, κατέλαβαν εντέλει τη βασική εξουσία μέσω του Χερί Χορ, o οποίος διαδέχτηκε τον τελευταίο Ραμσή. Λόγω των ταραχών που επακολούθησαν, οι Θήβες έπαψαν πια να είναι τόπος της βασιλικής διαμονής και πολιτική πρωτεύουσα της Αιγύπτου και περιήλθαν στην αποκλειστική ιδιοκτησία του Άμωνα, έχοντας μετατραπεί πλέον σε ένα είδος θεοκρατικής πολιτείας, όπου την εξουσία ασκούσε ο θεός, είτε απ’ ευθείας μέσω των χρησμών, είτε μέσω, όχι του πρώτου προφήτη του, όπως πριν από λίγο, αλλά της επίγειας συζύγου του, «της συζύγου του θεού», η οποία ως κόρη συνήθως του φαραώ, απολάμβανε τις μεγαλύτερες τιμές, κυβερνώντας την πόλη και διοικώντας τα απέραντα κτήματα του θεού-συζύγου της.

Ο Άμων πέρα από την Αίγυπτο

Απόλυτος κύριος των θηβών, ο Άμμων κυριαρχούσε και πέρα από τα σύνορα της Αιγύπτου, στην Αιθιοπία, όπου μέσω των μαντείων του στις πόλεις Μερόη και Ναπάτα μπορούσε να εκλέξει, να καθαιρέσει ή να διατάξει τη θανάτωση βασιλέων, ασκώντας έτσι τυραννική εξουσία, η οποία καταργήθηκε μόλις τον 3ο Π.Κ.Ε. αιώνα, όταν ο Εργαμένης αποτίναξε το ζυγό των ιερέων και τους θανάτωσε.
Ο Άμων κυριαρχούσε επίσης στις φυλές της λιβυκής ερήμου μέχρι και τις νεότερες εποχές, όπου οι πολυάριθμοι προσκυνητές προσέρχονταν γεμάτοι σεβασμό στο ναό του Άμωνα ή του Άμωνα Δία, ο οποίος βρίσκονταν στην όαση και του οποίου το περίφημο μαντείο που είχε χαιρετήσει, το 332 Π.Κ.Ε. τον Αλέξανδρο ως «γιο του θεού».
Σε κάθε περίπτωση τα μεγαλοπρέπεστερα ιερά του Άμωνα, των οποίων τα ερείπια προκαλούν, ακόμη και σήμερα, τον θαυμασμό, βρίσκονταν πάντα στις Θήβες, στη δεξιά όχθη του Νείλου, στο Λούξορ[8] και στο Καρνάκ, όπου λατρευόταν μαζί με τη σύζυγό του Μουτ και τον θετό γιο τους Κχονσού.
Και ο Άμων ή Άμεν διασώθηκε σε αυτό το υπέροχο ΑΜΗΝ μετά τις προσευχές των χριστιανών...
Άδεια Creative Commons
Αυτό το εργασία χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές .

© Nότα Κυμοθόη

Πέμπτη 3 Ιουλίου 2014

ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΗΣ ΙΟΥΣ ή ΊΣΙΔΟΣ στο ΒΥΖΑΝΤΙΟ των αρχαίων ΕΛΛΗΝΩΝ, Γράφει η Νότα Κυμοθόη


ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΗΣ ΙΟΥΣ ή ΙΣΙΔΟΣ στο ΒΥΖΑΝΤΙΟ
των αρχαίων ΕΛΛΗΝΩΝ

Γράφει η Νότα Κυμοθόη


Ας συμμαζέψουμε επιτέλους τα όσα σκορπίστηκαν από την αφθονία των αρχαίων Ελλήνων.
Σε μια εποχή, οπού θέλουν τους Έλληνες και τις Ελληνίδες στη χώρα Ελλάδα ταλαίπωρους
οι όσοι έχουν μεθοδεύσει, έναν τέτοιο τρόπο σοδόμησης της χώρας, όπου κι αν στρέψουμε το βλέμμα, όπου κι αν ανατρέξουμε στην Ιστορία, όπου κι αν βρεθούμε ΕΛΛΑΔΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΑΝΤΟΥ.

Θα μιλήσω πάλι για το σύμβολο οπού έχουν οι Τούρκοι στη σημαία τους και δεν έχουν τσίπα πάνω τους να τιμήσουν ΕΠΙΤΕΕΛΟΥΣ ότι έχει σχέση με ΕΛΛΑΔΑ γιατί έφτασε το πλήρωμα του χρόνου οπού η ΑΘΗΝΑ η θεά της Σοφίας, αλλά κι ότι έχει σχέση με ΕΛΛΑΔΑ θα πάρει
τον τόπο αλλά και το χώρο οπού μας ΑΝΗΚΕΙ τουλάχιστον ιστορικά.

Ας πάρουμε λοιπόν τα πράγματα από την  αρχή.
Περί το 658 π.Χ. ο Βύζας από τα Μέγαρα φτάνει στο Βόσπορο. Η ονομασία Βόσπορος, προέρχεται από το Βοός+πόρος=πέρασμα βοδιού. Αν υποθέσουμε ότι εκεί ήταν βοσκοτόπια και περνούσαν από τη μια πλευρά στην άλλη τα βοοειδή δόθηκε η ονομασία από αυτό. όμως εδώ έχουμε μια πόλη όπου ιδρύθηκε από τον Βύζαντα μετά από την παρέμβαση του Θεού Απόλλωνα, που έδωσε μέσω της Πυθίας χρησμό, για να ιδρυθεί εκεί η πόλη των Μεγαρέων. Αν λοιπόν ο Βύζας μετέφερε μαζί του στα πλοία και βόδια, δεν το γνωρίζουμε. 
Γνωρίζουμε όμως έναν εξαιρετικό ΜΥΘΟ, το μύθο της Ιούς. 

Η Ιώ, μια πανέμορφη κοπέλα και κόρη του βασιλιά του Άργους Ίναχου, ήταν ιέρεια αφιερωμένη στην ΘΕΑ ΉΡΑ, σ΄ ένα ιερό που ήταν στην περιοχή που πήγε ο Βύζας. Καθώς λουζόταν στην άκρη του πόντου, την είδε ο Δίας και την ερωτεύτηκε. Δημιούργησαν ερωτική σχέση και η Ήρα ζήλεψε. Για να την γλιτώσει από τη ζήλια της ο Δίας μεταμόρφωσε την Ιώ σε λευκή αγελάδα. Η Ήρα διέταξε όμως να την φυλάει ένα τρομερό τέρας σκύλου με 100 μάτια. Πενήντα ήταν ανοιχτά και πενήντα κλειστά. Ο Ερμής όμως πήρε εντολή από το Δία για να ελευθερωθεί η αγαπημένη του Ιώ και τύφλωσε τον Άργο. Έτσι ως αγελάδα περιφερόταν εδώ κι εκεί. Η Ήρα θύμωσε κι έστειλε μια ταβανόμυγα να την τσιμπάει συνέχεια. Πέρασε τον πόρο απέναντι κι ονομάστηκε Βόσπορος και περιπλανώμενη έφτασε μέχρι τις ακτές δυτικά της σημερινής Ελλάδας που ονομάστηκε Ιόνιο πέλαγος και επέστρεψε πάλι πίσω ταλαιπωρημένη, ώσπου έφτασε πάλι πίσω στο Βυζάντιο και πέρασε πάλι από τον Βόσπορο για να φτάσει μέχρι την Αίγυπτο. Εκεί την καλοδέχτηκαν και κρέμασαν στο ωραίο λευκό της κεφάλι μια γιρλάντα με λουλούδια. Τότε από την αγάπη που της έδωσαν οι άνθρωποι συγκινήθηκε η Ήρα και τη λυπήθηκε. Έτσι ο Δίας την έκανε πάλι άνθρωπο και μετονομάστηκε σε Ίσιδα. Αμέσως έφτιαξε έναν μικρό λατρευτικό Ναό στην Ήρα και κλείστηκε μέσα. Στην περιοχή λάτρευαν τον Ήλιο Ρα. Η Ιώ ή Ίσις γέννησε το γιο του Δία που ονόμασε Έ-ΠΑΦΟ και φυγάδευσε ως την περιοχή της Βύβλου στη Λιβύη για να μη τον βρει η Ήρα. Η Ίσιδα ταυτίστηκε σιγά-σιγά με το ιερό της Ήρας, αλλά ο βασιλιάς της Αιγύπτου ο Τήλευγνος με το θεϊκό όνομα Όσιρις υιοθέτησε τον Έπαφο δίνοντάς του το όνομα Ώρος και τον είχε υπό την προστασία του το ίδιο και την Ίσιδα. Έτσι έχουμε μια τριαδική θεότητα. Ο Έπαφος ή Ώρος, ίδρυσε την Έπαφο στην Κύπρο, αλλά με τον καιρό επικράτησε να λέγεται Πάφος. Μετά το θάνατό του Όσιρι έγινε βασιλιάς της Αιγύπτου κι επικράτησε ως Ώρος Ρα όπου μετά από αυτή τη μεταμόρφωσή του οι ντόπιοι  λάτρευαν την Ιώ ή Ίσιδα σαν Θεά. Είχε μάθει όλα τα μυστικά από το Δία και το Ρα σύζυγό της, αλλά είχε σαν σύμβολό της το Ε των Ελλήνων που συμβόλιζε πάντα τη Σοφία τους και την Αθηνά. Γιάτρευε τους ντόπιους και η φήμη της είχε φτάσει παντού. Όταν την καλούσαν έτρεχε αμέσως με τα γιατροσόφια της. Όμως ζήλεψε πάλι η Ήρα τη φήμη της κι ο Δίας αυτή τη φορά για να την γλιτώσει, την έκανε άστρο φωτεινό, στον Ουρανό. 

Ο  Βύζας και οι Μεγαρείς που πήγαν μαζί του, ίδρυσαν μια σπουδαία πόλη στο Βόσπορο κι έχτισαν το παλάτι, τους πύργους και τα κάστρα τους εκεί. Οι Μεγαρείς έχτισαν τα θεμέλια για μια λαμπρή πολιτεία και είχαν σαν Σύμβολο το Άστρο της Ιούς με τη μισή Σελήνη γράφοντας πάνω ΒΥΖΑΝΤΙΟΝ.  Είναι όμως η μισή Σελήνη ή μέρος στεριάς; Αν γυρίσουμε το νόμισμα κι έρθει κάτω ο "κουραμπιές" που μοιάζει με το μισό της Σελήνης, θα δούμε ένα μέρος στεριάς και πάνω ένα άστρο έξι ακτίνων. Ίσως λένε οι μελετητές αφορά το Σύμβολο των Ιερών του Ήλιου, που λάτρευαν εκείνη την εποχή. Αλλά εδώ δεν πρόκειται γι΄αυτό. Παρά για το σύμβολο της Ιούς που έγινε άστρο στον Ουρανό. Το μέρος γης είναι το Βυζάντιο, δηλαδή ο Βόσπορος όπου γνωρίστηκε με το Δία κι απόκτησε τον Έπαφο. Ένα καθαρά ελληνικό νόμισμα των Μεγαρέων του Βυζαντίου. 
Αφιέρωσαν δε την πόλη στην Αθηνά, όπως γράφει και ο Πρόκλος, ως θεάς της Σοφίας, τιμώντας δε την Ιώ, είχαν στήσει απ΄ έξω από το Ναό μια μαρμάρινη αγελάδα, στην οποία περνούσαν πάντα γιρλάντες λουλουδιών και δίπλα της ήταν ο Άργος με τα 100 μάτια. (Τόσο πολύ τίμησαν την Ιώ, στην εποχή της που ο θρύλος της έφτασε ως την μακρινή Ινδία, όπου ακόμα και σήμερα οι Ινδουιστές τιμούν και σέβονται την αγελάδα, όπως σέβονται και τον ταύρο προς τιμήν του Δία). {΄Οσοι έχετε διαβάσει το βιβλίο μου Η ΛΥΤΡΩΣΗ θα δείτε με ποιο τρόπο σέβονται τα βοοειδή σε αυτή τη χώρα, σε αντίθεση με τους Έλληνες που ενώ λένε πως λατρεύουν το Δία, έχουν ξεσκιστεί να τρώνε τα βόδια, τις αγελάδες και το μοσχαρίσιο κρέας...σα θηρία}.

Αργότερα, όταν χτίστηκε η Αγιά Σοφιά, θεμελιώθηκε πάνω στον αρχαίο Ναό της Θεάς Αθηνάς, κι επειδή φοβόντουσαν τις παραδόσεις δεν έκλεισαν τις 100 πύλες στον αρχαίο Ναό, αλλά παραμένουν στα υπόγεια θεμέλιά του. Αφιερώθηκε σε ο Ναός από φόβο, στην Αγία Σοφία του Θεού ή Αι Σοφιά. Το "Αι", προέρχεται από το Αεί που σημαίνει αιώνιο και το ταύτισαν με το άι=άγιος= αιώνιος...Αφιερώθηκε δε ο Ναός αυτός στην Σοφία του Θεού του Ι. Χριστού που ταυτίστηκε με την Αθηνά...
Οι υπόγειες στοές καταμαρτυρούν κάποια ελάχιστα από τα όποια θεμέλια υπήρχαν, αλλά και τις 100 πύλες του αρχαίου Ναού της Αθηνάς. 

 Σε ανάμνηση αυτών των πυλών χτίστηκε στην Πάρο από την Αγία Ελένη η Παναγιά η 100τονταπυλιανή, της οποίας η μια πύλη είναι κλειστή. Ο θρύλος λέει πως θα ανοίξει όταν αναστηθεί ο μαρμαρωμένος βασιλιάς, που είναι κρυμμένος σε μια από τις 100 υπόγειες πύλες της Αγιά-Σοφιάς. Ο θρύλος συνεχίζεται και επί των ημερών μας για τον μαρμαρωμένο βασιλιά που σιγά-σιγά ξυπνάει.
Έτσι απλά και πληροφοριακά σας λέω, πως αναφέρεται ο θρύλος στο Δία ή ΖΕΥ η ενέργεια του οποίου δεν έχει χαθεί, αλλά έχει μπλεχτεί με άλλες ψυχές που γεννήθηκαν αργότερα και βασίλεψαν στο Βυζάντιο. Το μπέρδεμα όμως των ενεργειών και το αίμα οπού είχε πλημμυρίσει αυτή την ιερή πόλη, δεν μπορούσε να συνυπάρχει με τη Σοφία κανενός Θεού του Φωτός!..

ΑΣ ΞΥΠΝΗΣΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ Ο ΚΟΙΜΙΣΜΕΝΟΣ ΝΟΥΣ, που μοιάζει σαν τον μαρμαρωμένο βασιλιά των Ελλήνων!..

ΑΣ ΑΠΑΙΤΗΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ και όλες οι ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ ΝΑ ΠΑΨΕΙ ΝΑ ΒΕΒΗΛΩΝΕΤΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ "ΑΡΧΑΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΥΜΒΟΛΟ" ΣΤΗ ΣΗΜΑΙΑ ΤΩΝ ΤΟΥΡΚΩΝ, που έχει αιματοκυλιστεί (γι' αυτό και το κόκκινο χρώμα του) κατασφαγιάζοντας αμέτρητους ανθρώπους, ΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΕΝΟΣ, ΠΟΥ ΓΥΡΕΥΟΥΜΕ ΠΙΣΩ ΤΑ ΜΑΡΜΑΡΑ ΤΟΥ ΠΑΡΘΕΝΩΝΑ, από τους Άγγλους! ΕΤΣΙ ΑΠΛΑ, ΑΛΛΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΔΟΞΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΜΑΣ ΡΙΖΑΣ και το Δίκαιο του ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ μας.

Μια ιερή πόλη που έχει ξεσκιστεί από τους βάρβαρους τόσες και τόσες φορές, η πόλη του Βύζαντα και των Μεγαρέων.
Μια πόλη οπού ο νόθος γιος της βιασμένης τότε Ελένης έκανε λαμπρή με πείσμα και πίστη στο νέο Θεό που έκανε θαύματα. Έτσι έγινε ο Μέγας Κωνσταντίνος με το σύμβολο του Σταυρού του Ι. Χριστού να ενώσει αρχαία Ελλάδα και Βυζάντιο σε μια Ορθόδοξη Ελληνική Βυζαντινή Αυτοκρατορία. Στη μέση ο Σταυρός κι αριστερά και δεξιά τα δυο Ε. Οι Έλληνες της αρχαίας Ελλάδας και οι Έλληνες του Χριστού.

Η Αθηνά αυτή την εποχή ΘΑ ΠΑΡΕΙ το ιερό της πίσω, γιατί έφτασαν να ποδοπατάνε δίχως σεβασμό και την ίδια της την ιερή πόλη της Αθήνας. Σε μια χώρα οπού οι Έλληνες βαφτισμένοι ορθόδοξοι αυτή την εποχή καταδιναστεύονται, από εκείνους τους απόγονους οπού βίασαν την Αγία Ελένη και δεν έχουν αφήσει μήτε ιερό αλλά μήτε όσιο ελληνικό σύμβολο, να μη το μαγαρίσουν.

ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ που να σώσει βάρβαρους και να δώσει ΈΛΕΟΣ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ΜΑΖΙ είναι ΚΙ ΟΙ ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΙ κι ο ίδιος ο Ι. Χριστός, τον οποίο οι αρχαίοι ΈΛΛΗΝΕΣ ΤΙΜΗΣΑΝ, αλλά τους ξέσκισαν οι όσοι δε σεβάστηκαν τα ιερά του Φωτός οπού κατείχαν. Είχε πει το γνωστό "ΝΥΝ ΕΔΟΞΑΣΘΕΙ Ο ΥΙΟΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ"...Εννοώντας τον Έλληνα ΆΝΘΡΩΠΟ!..Τις ελληνικές αξίες κι αρετές των Ελλήνων!..

 ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΛΟΙΠΟΝ ΔΟΞΑΣΑΝ ΤΟΝ Ι. ΧΡΙΣΤΟ αλλά στον Ιερό Ναό της Αγιά- Σοφιάς έφτασε ο Τίμιος Σταυρός Του, εκεί, οπού ήταν ο Ναός της Θεάς Αθηνάς, έτσι θεϊκά, έμελλε να συμβεί, για να ΤΑΥΤΙΣΤΟΎΝ ΤΑ ΔΥΟ ΙΕΡΑ σε ΈΝΑ!.. Αυτό συμβολίζει και ο δικέφαλος αετός. Είναι ο Δίας που κοιτάζει ανατολικά και δυτικά. Στην αρχή τηρήθηκαν τα ιερά, μετά έγινε της καγκελαρίας η απάτη...και τα παρομοίασαν με την Ανατολική και Δυτική εκκλησία.
 Η μια παπική και η άλλη ορθόδοξη με τα ενδιάμεσα παρακλάδια τους όπως ξεφύτρωσαν σε παλαιοημερολογίτες, αγγλικανούς, Λουθηριανούς, Ευαγγελιστές έως τους Ιαχωβάδες...

Γνωρίζει όλη η πολιτισμένη και μελετημένη κοινωνία των ανθρώπων επί γης, πως ο Δίας είχε ως σύμβολο τον Αετό.
Αλλά και η Ίσις συμβολίζεται με δυο τεράστια φτερά επίσης ως αετίνα!..

Αλλά κι ο Αρχάγγελος Μιχαήλ ως αετός συμβολίζεται.

Τιμώντας οι Έλληνες τόσα χρόνια, άλλοι πιστοί φανατικά την Ορθοδοξία κι άλλοι φανατικά το Δία, ΤΡΏΓΟΝΤΑΙ σα κοκόρια...

Τα πουλιά με τα φτερά, είχαν μια ιδιαίτερη σχέση στα ιερά, ακόμα και σε αυτά της Βαβυλώνας...

ΕΝΩΘΕΙΤΕ, ΕΡΧΕΤΑΙ ΘΥΕΛΑ ΜΕΓΑΛΗ..............
...
έπεται συνέχεια...

Άδεια Creative Commons
Αυτό το εργασία χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές .








Πέμπτη 19 Ιουνίου 2014

ΦΑΟΣ ΡΥΕΝΤΗΣ: ΜΗΝΥΜΑΤΑ από ΝΟΤΑ ΚΥΜΟΘΟΗ

                                                 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ από ΝΟΤΑ ΚΥΜΟΘΟΗ

ΦΑΟΣ ΡΥΕΝΤΗΣ: ΜΗΝΥΜΑΤΑ από ΝΟΤΑ ΚΥΜΟΘΟΗ

2ο ΜΗΝΥΜΑ

Απευθύνομαι αυτή την εποχή σε όλους τους ανθρώπους επί γης
αλλά ιδιαίτερα στους αγαπημένους Έλληνες κι Ελληνίδες
που ακόμα δεν μπορούν να κρατήσουν το "χαλάκι"
αυτό οπού είχαν κάτω απ΄ τα πόδια τους...

ΔΙΕΚΔΙΚΕΙΣΤΕ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΣΑΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΙ ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ!..

Η διεκδίκηση είναι μια υγιής αντίδραση και πράξη! Η διεκδίκηση αποτελεί μια πράξη δεξιότητας κι είναι τέχνη επιβίωσης οπού δίδαξαν οι αρχαίοι μας πρόγονοι.

Η διεκδίκηση των αγαθών μας, αποτελεί τρόπο ζωής και καλής ζωής. 

Η διεκδίκηση είναι μια συμπεριφορά υγιούς ανθρώπου και σημαίνει να μπορείς να εκφράζεις αυτό οπού σε πνίγει και να ζητάς τα δικαιώματά σου χωρίς να παραβιάζεις τα δικαιώματα του άλλου.

ΑΣ ΓΙΝΩ ΠΙΟ ΣΑΦΗΣ:

Πάρτε όλοι και όλες μια κόλλα χαρτί και γράψτε καθαρά ΤΙ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΕΤΕ κι από ΠΟΥ το θέλετε.

Στην Ελλάδα αυτή την εποχή, υπάρχουν θέματα ανοιχτά, αγαπητοί μου συμπατριώτες...

ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ενώ ΔΙΕΚΔΙΚΕΙΤΕ αυτά ΟΠΟΥ ΣΑΣ ΠΑΙΡΝΟΥΝ εκφράστε ανοιχτά
ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ σας και τα ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ σας με ΞΕΚΑΘΑΡΟ ΤΡΟΠΟ, ΑΜΕΣΟ, ΣΤΑΘΕΡΟ και ΚΑΤΑΝΟΗΤΟ.

Αλλά αυτό δεν γίνεται με την παλιά μέθοδο της απεργίας στους δρόμους.
ΟΡΓΑΝΩΘΕΙΤΕ!..

ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΣΑΣ δεν σημαίνει ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑ

Η ΔΙΕΚΔΙΚΗΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ είναι υγιής συμπεριφορά
και φυσικά αποτελεί δεξιότητα να εκφράζετε τις απαιτήσεις σας
να ξεφύγετε από τη θέση την παθητική του θύματος
και αποτελεί ικανότητα να μπορείτε να την υλοποιήσετε!..

Η ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗ των ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ ΣΑΣ ΣΕ κάθε τι οπού παραβιάζεται
από πράξεις ανθρώπων που δε σέβονται
ΣΑΣ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ
ενώ ταυτόχρονα ΕΧΕΤΕ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΑΣ!

Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΠΛΟΥΣΙΑ ΧΩΡΑ!
ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΙ ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ ΕΙΣΤΕ ΠΟΛΛΟΙ ΠΛΟΥΣΙΟΙ!..
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΠΟΙΗΘΕΙΤΕ!
ΔΡΑΣΤΕ!..ΕΝΩΘΕΙΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΙ ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ!..
ΔΕΙΤΕ μαζί, πως μπορείτε να ΑΞΙΠΟΠΟΙΉΣΕΤΕ αυτή τη ΔΥΝΑΜΗ
ώστε ΝΑ ΛΥΣΕΤΕ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΑΣ!..

ΜΗ ΔΥΝΕΤΕ ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΣΑΣ ΣΕ ΞΕΝΟΥΣ!..

ΣΕ ΟΛΗ ΤΗ ΓΗ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΞΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ!
ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΤΕ ΤΟΥΣ!..

ΜΗ ΔΥΝΕΤΕ ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΣΑΣ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΣΑΣ ΠΡΟΔΟΣΑΝ ΕΩΣ ΤΩΡΑ
ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ή ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΧΩΡΟ κι αν ΑΝΗΚΟΥΝ!

ΝΑ ΘΥΜΑΣΤΕ ΠΑΝΤΑ:
1.ΕΙΣΤΕ ΔΥΝΑΤΟΙ
2.Η ΔΥΝΑΜΗ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΣΚΕΨΗ ΣΑΣ
3.ΕΝΩΣΤΕ ΤΙΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΚΑΛΟ
ΚΙ ΟΧΙ ΤΟ ΑΤΟΜΙΚΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ

ΤΩΡΑ ΞΕΡΕΤΕ! ΜΑΘΑΤΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ ΠΑΡΕΛΘΟΝΤΟΣ.
ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΤΟΥΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ!..

Αποκτήστε ΠΑΘΟΣ για ΠΟΛΛΑ κι όχι για ΛΙΓΑ!
ΜΗ ΣΥΜΒΙΒΑΖΕΣΤΕ με μια ζωή μίζερη.
ΕΙΣΤΕ ΙΚΑΝΟΙ ΝΑ ΖΗΣΕΤΕ!..

ΦΑΟΣ ΡΥΕΝΤΗΣ© Nότα Κυμοθόη


                                                                Άδεια Creative Commons
Αυτό το εργασία χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές .

Τετάρτη 18 Ιουνίου 2014

ΦΑΟΣ ΡΥΕΝΤΗΣ: ΜΗΝΥΜΑΤΑ από ΝΟΤΑ ΚΥΜΟΘΟΗ

                           
                                         Φωτογραφία Νότα Κυμοθόη

ΦΑΟΣ ΡΥΕΝΤΗΣ: ΜΗΝΎΜΑΤΑ από ΝΟΤΑ ΚΥΜΟΘΟΗ


1o MHNYMA

Αυτή την εποχή, οπού οι μεγάλες αλλαγές έχουν κάνει την εμφάνισή τους
μικροί και μεγάλοι υποψιάζονται πως κάτι συμβαίνει...
Αυτό το κάτι έχει ξεκινήσει πολλά χρόνια πριν

Οι κλειστές καρδιές δεν κατανοούν
και λέμε πάλι: "ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ"!..
όπως λέγαμε και παλιά...

Πολλοί άνθρωποι έχουν αλλάξει τόπο κατοικίας
κι έτσι έπρεπε να γίνει, γιατί το είχαν ζητήσει.
Δεν θα πρέπει λοιπόν να θλίβεστε γι΄ αυτό
και ιδιαίτερα οι γονείς, που έχουν τα παιδιά σας
απομακρυνθεί από την οικογενειακή εστία.
ΕΥΛΟΓΕΙΣΤΕ αυτή την επιλογή τους!

Συγγενείς οπού έχουν γίνει μεταξύ τους ξένοι
μην λυπάστε γι΄αυτό. Απλά τώρα κατανοείτε αυτό οπού ήταν.
ΔΗΛΑΔΗ ΠΑΝΤΑ ΗΤΑΝ ΞΕΝΟΙ!..

Άνθρωποι οπού έφυγαν για άλλα επίπεδα
Μνημονεύστε τις ψυχές τους και ΣΥΓΧΩΡΗΣΤΕ τους.

Άνθρωποι που έχουν τις καρδιές τους κλειστές
μην ασχολείστε μαζί τους!..

Εκείνο οπού έχει γίνει γνωστό σε όλες τις κοινωνίες των ανθρώπων
οπού ασχολούνται χρόνια με πνευματική εργασία, είναι η ΥΠΟΜΟΝΗ!

Τώρα έρχεται να λάβει χώρα σε όλους τους ανθρώπους
και να δυναμώσει τις αντοχές τους για τα επερχόμενα γεγονότα!
ΥΠΟΜΟΝΗ λοιπόν σε όλα και σε όλους τους τομείς
και ΔΥΝΑΜΗ ΨΥΧΗΣ εύχομαι!..

Διαφένεται στον ορίζοντα μια ροπή προς τη λατρεία του Δωδεκάθεου
και πάρα πολλοί Έλληνες κι Ελληνίδες έχουν ταυτιστεί με αυτή τη λατρεία!

Αλλά εδώ είναι ένα ξεκαθάρισμα ενεργειακό οπού έρχεται για να γίνει
στη χώρα Ελλάδα και σε όλους τους ιερούς της τόπους οπού "βιάστηκαν"
τα ιερά και τα όσιά τους-ΕΝΝΟΩ σε ΌΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΑΘΑΡΟΥΣ ΤΟΠΟΥΣ-
οπού λατρευόταν το ΦΩΣ!..

Διότι υπάρχουν τόποι ΑΝΘΡΩΠΟΘΥΣΙΩΝ στην αρχαιότητα οπού
 οι ενέργειές τους θα καθαρίσουν και θα μπει μια τάξη!..
ΕΔΩ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΣΟΧΗ!
Ιδιαίτερα αυτή την εποχή...

Η ΚΑΘΑΡΣΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΟΝΟΝ ΜΕΣΑ ΣΕ ΑΓΝΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ
ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΕ ΑΓΑΠΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΙΕΡΕΣ ΜΟΡΦΕΣ
ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΑΠΟΔΕΧΤΟΥΝ ΤΟ ΑΝΩΤΕΡΟ ΠΝΕΥΜΑ ΟΛΩΝ
ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΧΕΙ ΦΑΝΕΡΩΘΕΙ ΔΙΑ ΜΕΣΟΥ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ!

ΘΑ ΠΡΑΓΜΑΤΩΠΟΙΗΘΕΙ Η ΧΡΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΜΟΡΦΩΝ ΛΑΤΡΕΙΑΣ!


Είτε αρέσει σε κάποιους είτε όχι
η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΝ ΜΙΑ!..

Το Ελληνικό φως των αρχαίων Μυστηρίων θα γίνει Παγκοσμίως γνωστό
αλλά οι βαφτισμένοι Ορθόδοξοι Έλληνες, κι όλοι οι Ορθόδοξοι παγκοσμίως
ας προσέξουν τις ισορροπίες τους κι ας ταυτιστούν με την εντολή του Ι. Χριστού:
"ΑΓΑΠΑΤΕ ΑΛΛΗΛΟΥΣ"

Ο ΘΕΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΝ ΕΝΑΣ
ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑΧΟΥ ΠΑΡΩΝ ΚΑΙ ΠΑΝΤΟΓΝΩΣΤΗΣ
ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΈΛΕΟΣ, ΦΙΛΕΣΠΛΑΓΧΝΟΣ ΚΙ ΕΛΕΗΜΩΝ
ΕΙΝΑΙ ΑΓΝΟΣ, ΑΣΠΥΛΟΣ, ΑΜΟΛΥΝΤΟΣ ΚΑΙ ΑΕΙ ΟΣ (ή ΑΓΙΟΣ όπως προφέρεται).
ΕΙΝΑΙ ΠΑΝ ΑΕΙ Ο (ή ΠΑΝΑΓΙΟ όπως προφέρεται) ΠΝΕΥΜΑ Ο ΘΕΟΣ ΟΛΩΝ!..

Ας αφήσουν οι παρεούλες και οι ομαδούλες τα μίση και τους διαχωρισμούς
κι ας δουν ξεκάθαρα τον ΑΝΘΡΩΠΟ ως ΠΡΟΣΩΠΟ ΘΕΟΥ 
κι όχι ως άνθρωπο μπερδεμένο ή αλόθρησκο ή άλλης φυλής!..

ΕΦΤΑΣΕ ΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ
ΟΠΟΥ ΘΑ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΕΙ Η ΓΗ και οι άνθρωποι ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΑ
σε θέματα πίστης και λατρείας ΘΕΟΥ και οι θρησκευτικές ομαδούλες θα διαλυθούν αργά-αργά, γιατί θα φανερωθεί συν τω χρόνω η πλάνη της κερδοσκοπίας τους και οι σκοποί τους οποίους υπηρετούσαν!

ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΦΥΛΕΤΙΚΗ ΚΑΤΑΓΩΓΗ Ο ΘΕΟΣ!..

ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΟΝΟΝ ΜΙΑ ΦΥΛΗ
Η ΦΥΛΗ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ
ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΟΝΟΝ ΜΙΑ ΓΛΩΣΣΑ
Η ΓΛΩΣΣΑ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ
ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΟΝΟΝ ΕΝΑΣ ΘΕΟΣ
Ο ΘΕΟΣ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ
ΚΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑΧΟΥ ΠΑΡΩΝ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΕΠΑΝΩ ΣΤΗ ΓΗ! (όπως καθαρά και φωτισμένα έλεγε ο αείμνηστος ΣΡΙ ΣΑΤΙΑ ΣΑΙ ΜΠΑΜΠΑ στην μακρινή Ινδία το 1994 που είχα τη μεγάλη χαρά να τον ακούω και να τον βλέπω)

Πέμπτη 5 Ιουνίου 2014

ΦΩΣ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ, Γράφει η Νότα Κυμοθόη





 ΦΩΣ  ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ 
Γράφει η Νότα Κυμοθόη

Αυτή την εποχή του Υδροχόου
φωτίζεται όλη των Ελλήνων η διαδρομή
και η ανθρωπότητα θα μάθει την αλήθεια
οπού σκόπιμα κρύφτηκε τόσα χρόνια...

Με αφορμή την συγκλονιστική είδηση, 
πως σε βόθρο γυναικείου Μοναστηριού της Ιρλανδίας
βρέθηκαν οι σκελετοί από 796 Αγγελούδια
μετά από την παρέμβαση της ιστορικού Κάθριν Κόραλις
και κρατικών φορέων, όπως του υφυπουργού Παιδείας Κιάραν Κάνον
ας φωτίσουμε αυτή την περιοχή
για να δούμε τι γινόταν εκεί...

Γνωστή από τον Πτολεμαίο, που την ονομάζει μικρή Βρετανία
στο έργο του "Γεωγραφική Υφήγησις",
από τους Κέλτες, τους Δρυίδιδες, τις Ρούνες
και φυσικά από τους σπουδαίους συγγραφείς της:
Oscar Wilde,Samuel Beckett, James Joyce,
 Jonathan Swift, George Bernard Shaw και Roddy Doyle 
που μας κατέπληξε η περίφημη ταινία,
από το βιβλίο του"'Αγγλος ασθενής"...
η Ιρλανδία είναι μια περιοχή
άγνωστη στους περισσότερους.

Τελικά όλα γίνονται για να συμβούν
και τα 796 Αγγελούδια φώτισαν το δρόμο
για να μάθει ο κόσμος πως στην Ιρλανδία είχαν φτάσει οι Έλληνες...


Η λέξη "Δρυίδης ή Δρουϊδης" είναι ελληνική από την Δρυ=βελανιδιά

και Δρυϊδης είναι ο ιερέας οπού λατρεύει και τελεί τελετές για το ιερό αυτό δέντρο!
Στην Δωδώνη έξω από το Μαντείο υπήρχε μια ιερή δρυς.
Σε όλη σχεδόν την Ευρώπη, την δρυ ή βελανιδιά, την έχουν ως ιερό δέντρο.

Οι Κέλτες είναι Έλληνες...
Ας δούμε την αλήθεια σχετικά με την Ιρλναδία και το κάστρο του Crom στην γνωστή περιοχή Crom Estate που βρίσκεται στην περιοχή Fermanagh της Βόρειας Ιρλανδίας. (5.000 μέτρα Δυτικά του Newtowndutler). Μια περιοχή στην οποία γίνονται διάφορες κοινωνικές εκδηλώσεις μέσα στα δασύλλια με τις αιωνόβιες βελανιδιές και τους πανέμορφους κήπους της. Αλλά αν ανατρέξουμε στην ιστορία της περιοχής θα δούμε πως οι Κέλτες ήταν πολυθεϊστές, όπως οι αρχαίοι Έλληνες και είναι εντυπωσιακό το γεγονός, πως πίστευαν σε Τριάδα θεών.

Το κάστρο του Crom πήρε την ονομασία του από την λατρεία του θεού Κρομ, που έφτασε να ατρεύεται μέχρι την εποχή που οι Ιρλανδοί ασπάστηκαν τον Χριστιανισμό.
Ο Άγιος Πατρίκιος γκρέμισε τον ναό του Crom, αλλά μέχρι και τον 14ο αιώνα έστεκε εκεί μια πέτρινη στήλη, όπως γράφει ο Μάκ Γκάβερν σ΄ένα του βιβλίο, και οι γυναίκες που περνούσαν από εκεί τρόμαζαν κι έκρυβαν το κεφάλι τους.

Στην περιοχή γίνονταν ανθρωποθυσίες και οι άνθρωποι προσκυνούσαν εκεί έναν λίθο σε σχήμα "φαλλού", που γύρω του είχε 12 στήλες. Οι Ιρλανδοί ιστορικοί αναφέρονται πως ήταν ένας σκυφτός θεός που τον παρομοίαζαν με τον Ήφαιστο και άλλοι υποστηρίζουν πως είχε σχέση με τους Καβείρους της Σαμοθράκης. Υπάρχει μια φράση που χρησιμοποιούν ακόμα στην περιοχή:
Λένε:"Da Crom" που σημαίνει "Μα το Δια ή μα το θεό". 
Γνωστός ως ο αρχηγός των θεών, είχε ένα χρυσό άγαλμα και γύρω του ήταν οι 12 θεότητες σκαλισμένες σε πέτρα, συμβολίζοντας τον ζωδιακό κύκλο και είχε σχέση με τη γονιμότητα.

Βέβαια υπάρχουν πολλές ιστορικές έρευνες και μελέτες που μιλάνε για τη μετακίνηση ελληνικών φύλλων μετά τον μεγάλο κατακλυσμό. 



...


Τετάρτη 4 Ιουνίου 2014

ΕΙΝΑΙ Ο ΠΟΣΕΙΔΩΝΑΣ κι ΟΧΙ Ο ΔΙΑΣ, Γράφει η Νότα Κυμοθόη 2014

                                                       

ΕΙΝΑΙ Ο ΠΟΣΕΙΔΩΝΑΣ κι ΟΧΙ Ο ΔΙΑΣ
Γράφει η Νότα Κυμοθόη 2014

Σε επισκέψεις μου στο Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο Αθηνών
είχα προβληματιστεί για την άποψη των αρχαιολόγων
που έγραφαν για τον χάλκινο γυμνό θεό: "Δίας ή Ποσειδών" ...


Τελικά ο γρίφος λύθηκε, ύστερα από πολλές έρευνες κι απόψεις του Πάρι Βαρβαρούση που έχει ασχοληθεί εκτενώς με τα ευρήματα της Βοιωτίας και ειδικά της πόλης Αλιάρτου κι άλλων εκεί γύρω περιοχών.
Αποφάνθηκαν τελικά για το αληθές: ΕΙΝΑΙ Ο ΠΟΣΕΙΔΩΝΑΣ
κι έτσι αποκαταστάθηκε η αλήθεια...

Ποσειδώνας και μάλιστα από τη ΒΟΙΩΤΙΑ, είναι ο γυμνός χάλικος θεός
στο Αρχαιολογικό Μουσείο της Αθήνας, όπου προτείνει το χέρι στο οποίο
κρατούσε τρίαινα.

Μία θαυμάσια χάλκινη παράσταση του θεού Ποσειδώνα που βρέθηκε το 1926 σε ένα βυθισμένο πλοίο στην Εύβοια και ήταν στο ναό Ποσειδώνα στην πόλη Ογχηστός της Βοιωτίας.



Σύμφωνα με τον κο Πάρι Βαρβαρούση, η πόλις Ογχηστός αποτελούσε ένα πολιτικοθρησκευτικό κέντρο στην ομώνυμη Αμφικτιονία της Βοιωτικής Ομοσπονδίας και είχε κατοικηθεί από τους προϊστορικούς χρόνους. Η περιοχή είναι ανάμεσα στο λόφο που διαχωρίζει την Κωπαϊδα από την πεδιάδα της Θήβας κι επάνω στον ιερό δρόμο "Θεοπρόπων" όπου περνούσαν όλες οι θρησκευτικές πομπές που πήγαιναν στους Δελφούς, για το ιερό του Απόλλωνα. Το όνομα της πόλης, δόθηκε από το γιο του Ποσειδώνα, τον Ογχηστό. Η πόλη έλαβε όλη την ευμένεια και ευλογία του Ποσειδώνα και τελούσε εορταστικές εκδηλώσεις τα Ογχήστια με γιορτές , χορούς , λατρείες και ιππικούς αγώνες.

Την πόλη την αναφέρει ο Όμηρος στην Ιλιάδα(ραψωδία Β, στ. 506), γιατί η πόλη έλαβε μέρος στον Τρωϊκό πόλεμο. Το ιερό του Ογχηστίου Ποσειδώνα λειτουργούσε και ως Μαντείο με μεγάλη αίγλη, η οποία έσβησε σιγά-σιγά με την επέκταση της πόλης των Θηβών και τη δύναμη του Απόλλωνα στους Δελφούς. Η πόλη είχε ολόγυρά της δάσος που έφτανε ως το Φίκιο όρος ή Σφίγγιο που τέλειωνε στο Τηνέριο πεδίο, εκεί δηλαδή που άρχιζαν οι πρώτες κατοικίες της αρχαίας Αλιαρτίας, εκεί οπού είναι σήμερα το χωριό Μαυρομάτι.

Στον Πίνδαρο αναφέρεται "στην ακρολιμνιά της δοξασμένης Ογχηστού" και σ΄εναν ύμνο για τον Απόλλωνα αναφέρεται πως όταν ο θεός τους φωτός πήγαινε προς τους Δελφούς πέρασε από την περιοχή και στάθηκε στο λαμπρό άλσος της Ογχηστού όπου λάτρευαν τον Ποσειδώνα.

«Κι ήρθες (Απόλλωνα) στης Θήβας τον ολόσκεπο απ' το δάσος τόπο/ γιατί κανείς απ' τους θνητούς δεν κατοικούσε στην πανίερη Θήβα/ και δεν υπήρχαν τότε ακόμη ατραποί, ούτε και δρόμοι/ στην σιτοφόρα πεδιάδα της Θήβας αλλ' ήταν δάσος./ Κι έφυγες από 'κεί κατόπι, ω μακροβόλε Απόλλων/ κι ήρθες στην Ογχηστό στο Ποσειδώνιο άλσος το λαμπρό».

{Η θέση της αρχαίας αυτής πόλης έχει βρεθεί από ανασκαφές της Θ' Εφορείας Προϊστορικών και Κλασικών Αρχαιοτήτων Θηβών, το 1964 και το 1967. Αργότερα, με αφορμή διάφορες σωστικές ανασκαφές (1971, 1973, 1991), ήρθαν στο φως και αρχιτεκτονικά κατάλοιπα όπως και κινητά ευρήματα. Και συγκεκριμένα, αποκαλύφθηκαν ερείπια οικοδομήματος από πωρόλιθο, το οποίο αναγνωρίστηκε ως ο ναός του Ποσειδώνα. «Εκεί θα πρέπει να ήταν και το άγαλμα», σύμφωνα με τον κ. Βαρβαρούση, ο οποίος αναφέρει ότι πρόκειται για έργο του Κάλαμι (περ. 470- 440 π.Χ.). Διαπίστωσε δε ότι αναπαράσταση του αγάλματος αυτού έχει αποτυπωθεί σε αρχαίο νόμισμα. Συνεπώς, οφείλουν οι αρχαιολόγοι, που μέχρι τώρα εξέταζαν την κοιλότητα του δεξιού χεριού του αγάλματος για να τεκμηριώσουν την ταυτότητά του (αν κρατάει τρίαινα ή κεραυνούς), να εξετάσουν με τη δέουσα προσοχή την άποψη του κ. Βαρβαρούση.}