Τετάρτη 14 Μαρτίου 2018

Νότα Κυμοθόη:ΠΟΙΟΙ ΜΙΣΟΥΝ ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ;

                                       Photography Nota Kimothoi© Νότα Κυμοθόη

Νότα Κυμοθόη:ΠΟΙΟΙ ΜΙΣΟΥΝ ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ;

Ο αείμνηστος Μάνος Χατζηδάκις έλεγε: "Η αμαρτία είναι βυζαντινή κι ο έρωτας αρχαίος"! Σε έναν περίπατό μου στην Αθήνα, την ωραία ημέρα του Μαρτίου, με τον ήλιο να λάμπει και όλα γύρω να έχουν καθαρή όψη, πέρασα από την οδό Πανεπιστημίου. Πάντα μου άρεσε αυτή η πλευρά της πρωτεύουσας με τα ωραία κλασσικά κτήρια του Πανεπιστημίου!!!Στην εικόνα πιο πάνω είναι η Ακαδημία Αθηνών και οι καταστροφική μανία των θρησκόληπτων, άφησε τα ίχνη της... Το ότι δεν αγαπούν την πόλη αυτή, κάποιοι φανατισμένοι ή αμόρφωτοι άνθρωποι, που συνεχίζουν να ζουν για να καταστρέφουν, φαίνεται από τις λερές τους απόψεις στα κτήρια της πόλης!!!
Είναι καιρός, να περιφρουρήσουμε την πόλη αυτή, γιατί κουράστηκε το βλέμμα να βλέπει τις εσωτερικές τους εμετικές απόψεις, πάνω στους τοίχους των κτηρίων. Κι επειδή η Ακαδημία Αθηνών, δεν είναι ένα τυχαίο κτήριο, αλλά αποτελεί ένα κόσμημα στην πρωτεύουσα, ο καθένας που αντιλαμβάνεται τέτοιες ενέργειες, μη σιωπά παρακαλώ!..Αν σιωπά, είναι συνένοχος στην καταστροφή!..
Και το λέω αυτό, διότι, ο έρωτας και η ομορφιά έχουν άμεση σχέση με την ίδια τη ζωή μας. Κι όσοι κατοικούμε στην Αθήνα, είμαστε ερωτευμένοι με τη ζωή και αγαπάμε την πόλη της Θεάς Αθηνάς!!!Μια αρχαία Θεά της Σοφίας, της γνώσης, της χειροτεχνίας που έδωσε το όνομά της, στην πόλη αυτή!!!
Είναι καιρός, από τα συνθήματα που γράφουν, να κατανοήσει ο καθένας από που προέρχονται και ποιοι μισούν την αρχαία Ελλάδα!.. ΦΕΥ!!!

Τρίτη 6 Μαρτίου 2018

"ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΜΕΛΙΝΑΣ ΜΕΡΚΟΥΡΗ":Νότα Κυμοθόη


       ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΜΕΛΙΝΑΣ ΜΕΡΚΟΥΡΗ:Νότα Κυμοθόη


Οι άνθρωποι διχάζονται στο θέμα της αθανασίας της ψυχής και ο καθένας λέει τη δική του άποψη. Σαν σήμερα στις 6 Μαρτίου 1994 η ψυχή της Μελίνας ταξίδεψε για τον αιώνιο Παράδεισο. Στο σταθμό metro Ακρόπολης εικονίζεται αυτή η μεγάλη φωτογραφία, για να θυμίζει τον αγώνα της για τα γλυπτά του Παρθενώνα, τα μάρμαρα που έκλεψε ο Βρετανός Λόρδος Έλγιν. Ακόμα τα περιμένουμε να επιστρέψουν στην Ελλάδα...
Η ανάρτηση αποτελεί ένα δείγμα "ως τιμή" για την Ελληνίδα Υπουργό Πολιτισμού, η οποία έδωσε μεγάλες μάχες για να αλλάξει όψη ο πολιτισμός στη χώρα μας! Αν ο τόπος είχε κάποιες ακόμα σαν τη Μελίνα Μερκούρη, με το πάθος οπού τη διέκρινε να μετουσιώνει αυτά οπού είχε βάλει στόχο, ώστε να γίνονται "θαύματα", θα είχαμε περισσότερο ακόμα ωφεληθεί.
Με την ευκαιρία αυτής της ημέρας και για να αναπαυθεί η ψυχή της από την αγωνία οπού είχε, ελπίζουμε να βρεθούν συνεχιστές του μεγαλειώδους έργου της, για την επιστροφή των όσων ο Έλγιν έκλεψε και ας έρθει στο φως όλη η αλήθεια για το αρχαίο ελληνικό Πνεύμα και τον ελληνικό πολιτισμό, του οποίου την τότε λατρεία του 12θεου ακόμα την κατηγορούν "ειδωλολατρική". Μήπως έχει ο καθένας υποχρέωση να μάθει τι σημαίνει "είδωλο";

Κι είναι η αλήθεια, η οποία προδίδει τους όσους ακόμα με μίσος και οργή, μιλάνε από άγνοια λέγοντας πως τα αρχαία ελληνικά μυστήρια ήταν "ειδωλολατρικά" κι αναρωτιέμαι, πως έχτισαν τις παραστάσεις τους επάνω σε χριστιανικούς ορθοδόξους ναούς, οι οποίοι στα τελετουργικά τους αναθεματίζουν τους Έλληνες. Στο μικρό εκκλησάκι δίπλα από το μητροπολιτικό ναό της πρωτεύουσας Αθήνας, επάνω στην τοιχοποιία του είναι όλα τα δείγματα αυτού του αρχαίου ελληνικού Πνεύματος, φυσικά όχι γιατί ήταν "παγανιστικό" όπως το κατηγορούν, αλλά επειδή ήταν πανίερο και το κατάκλεψαν αφού πρώτα κατέστρεψαν τους ναούς όπου γίνονται οι ιερές μυσταγωγίες του...
Θα μου πείτε τι σχέση έχουν όλ΄ αυτά με τη Μελίνα Μερκούρη; Έχουν, διότι τίποτα αληθινό δεν πεθαίνει και δεν σβήνει. Κι όσα γλυπτά πήρε ο Έλγιν και τα μετέφερε στο Λονδίνο, κι όσα τσάκισαν και κατέστρεψαν με μίσος, αυτό ως ενέργεια πάντα θα τους καθορίζει.

Στο Νέο Μουσείο της Ακρόπολης υπάρχει μια σπουδαία έκθεση κι είναι σημαντική ώστε να τη δουν όλοι οι Έλληνες κι όλες οι Ελληνίδες για να κατανοήσουν αυτά όπου γράφω. Ονομάζεται "Ελευσίνια. Τα μεγάλα Μυστήρια" και θα έχει διάρκεια έως τις 31/5/2018!!! 

Στην Αθήνα λοιπόν σήμερα, τιμώντας την ιερή μνήμη της Ελληνίδας Μελίνας Μερκούρη η είσοδος ήταν ελεύθερη στο Νέο Αρχαιολογικό Μουσείο της Αθήνας κι ήταν αμέτρητοι οι άνθρωποι, οι οποίοι την τίμησαν...Το άστρο της Μελίνας Μερκούρη δεν έσβησε. Λάμπει και το δύσκολο έργο των αρχαιολόγων καθημερινά φανερώνει την αγάπη τους για το φως του πολιτισμού. 
Από καρδιάς ευχαριστώ...

Δευτέρα 12 Φεβρουαρίου 2018

Νότα Κυμοθόη "Ναός Θεού Απόλλωνος"

                                        Photography Nota Kimothoi© Νότα Κυμοθόη
                    Νότα Κυμοθόη "Ναός Θεού Απόλλωνος"


Ημέρα Απόλλωνος ονόμαζαν αυτήν οπού λέμε στην εποχή μας Κυριακή και ήταν, αφιερωμένη στον Απόλλωνα, θεό της μουσικής και του φωτός!!! Στη φωτογραφία εικονίζεται ο αρχαίος ναός του Απόλλωνος στους Δελφούς. Ένας υπέρλαμπρος ναός, τον οποίο κατέστρεψαν βάρβαρα χέρια ληστρικά. Θαυμαστός για την αρμονική του αρχιτεκτονική επάνω στην πλαγιά του Παρνασσού, ενός αρχαίου και ιστορικού βουνού, το οποίο λάτρευαν ως θεό. Από τους αμέτρητους περιπάτους μου αλλά και τις μελέτες μου για το αρχαίο ιερό των αρχαίων Ελλήνων στους Δελφούς, θλίβομαι για τους "επιστήμονες" της αρχαιολογίας, οπού ακόμα αναμασούν τα ίδια και τα ίδια και δε μιλάνε για την όλη αλήθεια του αρχαίου ιερού τόπου. Κι αυτό συμβαίνει γιατί αισθάνονται "δούλοι" ενός σκοτεινού κατεστημένου, το οποίο τους αμείβει για να το συντηρούν και να μας λένε ακόμα τα "κατασκευασμένα" ψεύδη για αρχαία ελληνική τοποθεσία και προέλευση των αρχαίων Ελλήνων.
Αν εκείνη την αρχέγονη εποχή, οι αρχαίοι μου Έλληνες πρόγονοι δημιούργησαν αυτόν τον ως άνω εικονιζόμενο αρχαίο ναό, ως Ιερό του Φωτός αφιερωμένο στην ιερή ενέργεια του Απόλλωνος κι ακόμα ως τις ημέρες μας σέρνεται με βίαιο τρόπο η άποψη, πως αυτό το υπέροχο ιερό, αποτελούσε "ειδωλολατρία", ντρέπομαι για όλους τους "βέβηλους" Έλληνες στην ταυτότητά τους, που συνεχίζουν να διαδίδουν αυτές τις σκευωρίες κι απόψεις τους. Αυτή είναι η μεγαλύτερη συκοφαντία για τον ελληνισμό παγκοσμίως και είναι καιρός να αποσυρθεί. Ας βάλουμε την πρόθεσή μας όλοι και όλες όπου άγουμε την καταγωγή μας από τους Έλληνες να αρθεί εδώ και τώρα!!!
Ο θησαυρός του αρχαίου ιερού του Απόλλωνος καταστράφηκε από τον γνωστό "άγιο" Κωνσταντίνο κι από τους όσους θέλησαν να αναβιώσουν τη Νέα Ρώμη (Ρωμιοί) στην αρχαία πόλη των Μεγαρέων Ελλήνων, το Βυζάντιο, όπου μετονόμασαν Κωνσταντινούπολη. Αποκεφάλισαν τα μεγαλόσωμα αγάλματα, λεηλάτησαν ότι είχε απομείνει από τη λύσσα και από την καταστροφή που χρεώνεται παλιότερα στους Φωκείς λήσταρχους πριν αλλά και κατά την περίοδο των Ιερών Πολέμων. Μέσα στο ναό της Αγιά Σοφιάς τοποθετήθηκε αρχαίος κίονας από τους Δελφούς και το αφιέρωμα των κατοίκων της αρχαίας Χίου που υπήρχε στο θησαυροφυλάκιό τους μεταφέρθηκε από τον λήσταρχο "άγιο" Κωνσταντίνο στην Κωνσταντινούπολη. 
                                   Photography Nota Kimothoi© Νότα Κυμοθόη

Αυτή η αλήθεια αποτελεί την πρόθεση των όσων αγκιστρώθηκαν γύρω από τον "άγιο" Κωνσταντίνο=καταστροφείς ολοσχερώς της αρχαίας ελληνικής γνώσης, οπού έως τις ημέρες μας συκοφαντούν και καταστρέφουν με ψεύδη την αρχαία ελληνική σοφία, την αρχαία ελληνική παιδεία, την αρχαία ελληνική δημιουργία και την αρχαία ελληνική γνώση, η οποία αποτελεί ιερό Δώρο του Παναγίου Πνεύματος!!! Το οποίο ΥΠΗΡΧΕ, το οποίο ΥΠΑΡΧΕΙ και το οποίο φανερώνει αυτήν όλη τη βεβήλωση!!!
Παρατηρήστε το αφιέρωμα των αρχαίων κατοίκων της Χίου. στο οποίο, ο έφιππος που εικονίζεται είναι ο Μέγας Αλέξανδρος!!!(;)...
Αλλά γιατί ο Κωνσταντίνος ονομάστηκε Μέγας; Για τη μεγάλη κι ολοσχερή καταστροφή που έκανε στο αρχαίο ελληνικό πνεύμα και στην μεγάλη ελληνική αυτοκρατορία του Μεγάλου Αλεξάνδρου, καπηλευόμενος τον τίτλο Μέγας; Τι ακριβώς καταστράφηκε που έχει σχέση με την Ελλάδα κι ακόμα ως σκοτεινό πέπλο σκεπάζει με αμέτρητες μυθοπλασίες την αλήθεια; Στην αρχαιοτητα Μυθολογία, Θεολογία και Φυσικές Επιστήμες ήταν ΈΝΑ. Στις ημέρες μας η Θεολογία προσπαθεί με κάθε τρόπο να εξαφανήσει την αρχαία ελληνική σοφία και φιλοσοφία αντικαθιστώντας την με τις "προφητείες" και με την "αγιολογία"...
(ΣΥΝΕΧΊΖΕΤΑΙ...)
Άδεια Creative Commons
Αυτό το εργασία χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές .