Πέμπτη 29 Οκτωβρίου 2020

Νότα Κυμοθόη "Η ΘΕΑ ΥΓΙΕΙΑ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ"

 Νότα Κυμοθόη "Η ΘΕΑ ΥΓΙΕΙΑ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ"

       Ἱμερόεσσ᾽, ἐρατή, πολυθάλμιε, παμβασίλεια, κλῦθι, μάκαιρ᾽ Ὑγίεια, φερόλβιε, μῆτερ ἁπάντων· ἐκ σέο γὰρ νοῦσοι μὲν ἀποφθινύθουσι βροτοῖσι, πᾶς δὲ δόμος θάλλει πολυγηθὴς εἵνεκα σεῖο, καὶ τέχναι βρίθουσι· ποθεῖ δέ σε κόσμος, ἄνασσα, μοῦνος δὲ στυγέει σ᾽ Ἀίδης ψυχοφθόρος αἰεί, ἀιθαλής, εὐκταιοτάτη, θνητῶν ἀνάπαυμα· σοῦ γὰρ ἄτερ πάντ᾽ ἐστὶν ἀνωφελῆ ἀνθρώποισιν· οὔτε γὰρ ὀλβοδότης πλοῦτος γλυκερὸς θαλίηισιν, οὔτε γέρων πολύμοχθος ἄτερ σέο γίγνεται ἀνήρ· πάντων γὰρ κρατέεις μούνη καὶ πᾶσιν ἀνάσσεις. ἀλλά, θεά, μόλε μυστιπόλοις ἐπιτάρροθος αἰεὶ ῥυομένη νούσων χαλεπῶν κακόποτμον ἀνίην.

Η Θεά Υγιεία στο Μουσείο του Λούβρου!

Με ευγνωμοσύνη για τη Θεά ΥΓΙΕΙΑ! Ένας αρχαίος ελληνικός Ύμνος του Ορφέα, για την αρχαία Θεά Υγιεία! 

Δεν άφησαν στην αρχαία Ελλάδα της ρωμαϊκής εποχής,  όρθιο μήτε ένα αρχαίο της άγαλμα. Όλα είναι τσακισμένα από χέρια βάρβαρα και μισερά, για το αρχαίο ελληνικό Πνεύμα.  Και μέσα στα βιβλία  καταγράφουν πως επί ρωμαϊκής αυτοκρατορίας καταστράφηκαν, αόριστα, δίχως να λένε ποιοι ευθύνονται. Άφησαν δηλαδή ένοχο κι υπεύθυνο καταστροφής τη ρωμαϊκή αυτοκρατορία, δίχως να καταγράφουν οι ιστορίες ποιοι ακριβώς διέπραξαν αυτήν την καταστροφή. Σήμερα γνωρίζουμε πως για την ολοσχερή καταστροφή ευθύνονται οι φανατισμένοι της Νέας Ρώμης Ανατολής του Μ. Κωνσταντίνου που κατέστρεφαν μανιωδώς τους αρχαίους ελληνικούς ναού και τσάκιζαν τ΄ αγάλματα (άγιος ονομάστηκε κι έτσι λατρεύεται). Οι πέριξ αυτού φανατισμένοι βάρβαροι κατέστρεψαν όλο το Μεγαλείο του αρχαίου ελληνικού πολιτισμού στην επικράτειά του. Ευτυχώς όμως, επί ρωμαϊκής αυτοκρατορίας στη Δύση έκαναν αντίγραφα των αρχαίων ελληνικών αγαλμάτων Θεών κι ημιθέων και έχουμε αυτήν τη γνώση. Μια γνώση αρχαία, γνήσια ελληνική, η οποία από άγνοια, από αμορφωσιά, από αδιαφορία κι από ασέβεια, προσπαθούν να εξαφανίσουν στην ίδια μας τη χώρα. Στη χώρα,  όπου δημιουργήθηκε. Τη χώρα, οπού έχουν ξεσκίσει Πολιτισμικά επί σειρά ετών, μέσα από έναν θρησκευτικό φανατισμό σκοτεινού μίσους. Αλλά τίποτα ιερό δεν χάνεται και μήτε η αλήθεια για την ιερότητα της Θεάς Υγιείας έχει χαθεί.

«Ιμερόεσσα, ερατή, πολυθάλμιε, παμβασίλεια, μακάρια Υγεία, φερόλβια, μητέρα των πάντων. Γιατί εσύ διώχνεις από τους βροτούς οι νόσοι και ένεκα εσού κάθε δόμος θάλλει πολυγηθής και οι τέχνες βρίθουν. Εσένα ποθεί ο Κόσμος άνασσα και μόνος σε στυγέει ο αιεί ψυχοφθόρος Άδης, αϊθαλής, ευκταιοτάτη, ανάπαυμα των θνητών. Χωρίς εσένα όλα είναι ανώφελα για τους ανθρώπους. Γιατί ούτε ο ολβιοδότης πλούτος θάλλει γλυκερός, ούτε γέρων πολύμοχθος γίνεται ο ανήρ, δίχως εσένα. γιατί στα πάντα κρατείς μόνη και στα πάντα ανάσσεις. Αλλά θεά, έλα στους μυστιπόλους ισχυρή βοηθός αεί απαλλάσσοντας μας από τις χαλεπές νόσους και την κακόποτμον άνια.»

Η Θεά Υγιεία στο Μουσείο Ερμιτάζ της Ρωσίας.

Στο σπουδαίο Μουσείο του Λός Άντζελες της Αμερικής, υπάρχει αυτό το σπουδαίο ρωμαϊκό αντίγραφο από το γνήσιο αρχαιοελληνικό άγαλμα της Θεάς Υγιείας. Η γνώση του αρχαίου ελληνικού πολιτισμού σκεπάστηκε από τον βυζαντινό σκοταδισμό και οι περισσότεροι νεοέλληνες έχουν μαύρα μεσάνυχτα για όλες αυτές τις αλήθειες. Έμεινε βέβαια το όνομα ΥΓΕΙΑ, μέσα από το οποίο αφαιρέθηκε το Ι. Ο καθένας ας σκεφτεί όπως επιθυμεί, αλλά η αλήθεια είναι μόνον μία και δυστυχώς είναι πικρή. Αυτό το Ι σημαίνει ΙΑΣΗ δηλαδή ΘΕΡΑΠΕΙΑ καθώς η αρχαία ονομασία ήταν ΥΓΙΕΙΑ. Πόση δύναμη αλήθεια κρύβει η ελληνική αυτή λέξη ελάχιστοι γνωρίζουν. Στις ημέρες αυτές όπου ο covid-19 έχει εξαπλωθεί ως πανδημία σε όλη την ανθρωπότητα, ίσως μας χρειάζεται η καθαρή σκέψη για να κατανοήσουμε την ανθρώπινη πορεία στον πλανήτη Γη. Ίσως είναι καιρός οι νέοι άνθρωποι να κατανοήσουν πως τίποτα αληθινό δεν χάνεται και τίποτα Ιερό δεν έχει χαθεί. Γιατί οι τόποι θεραπείας στην αρχαιότητα ήταν χώροι Ιεροί.

Η εικόνα παραπλεύρως, είναι από τη σπουδαία Βίλα Μπεργκέζε στη Ρώμη, ένα από τα τουριστικά μέρη που συστήνουν τα ταξιδιωτικά γραφεία να επισκεφτεί ο επισκέπτης. Είχα την τύχη να επισκεφτώ το μέρος για πρώτη φορά, σε πολύ νεαρά ηλικία, μόλις 19 ετών. Εντύπωση φυσικά μεγάλη μου έκανε η επιγραφή ΑΣΚΛΗΠΙΩΙ ΣΩΤΗΡΙ. Στις ημέρες μας ελάχιστοι ξέρουν τον Ασκληπιό με αυτό του το επίθετο κι ας τους φωνάζουν... με το όνομα Σωτήρη. Ο Θεός Ασκληπιός ήταν πατέρας της Θεάς Υγιείας. Λατρευτός σε όλα τα αρχαία θεραπευτήρια με το όνομα ΑΣΚΛΗΠΙΕΙΑ διάσπαρτα σε όλο τον αρχαίο κόσμο, όπου ήταν χώροι Ιερής θεραπείας. Ας ευχαριστήσουμε τους Γλύπτες Καλλιτέχνες που αντέγραψαν τ΄ αρχαία ελληνικά αγάλματα και τα διέσωσαν στις ρωμαϊκές τους επαύλεις. Ο αρχαίος ελληνικός πολιτισμός διασώθηκε στη Δύση, είτε αρέσει σε κάποιους, είτε δεν αρέσει, αυτή είναι η αλήθεια. Η Νέα Ρώμη Ανατολής κατέστρεψε όλον τον αρχαίο ελληνικό πολιτισμό και συνεχίζεται μέσα στον βυζαντινό σκοταδισμό αλλά και στο φανατισμό των θρησκευμάτων που επικρατούν στις ημέρες μας να καταστρέφει την αλήθεια. Ο κάθε σιωπών είναι συνένοχος με όλα τα εγκλήματα εις βάρος του αρχαίου ελληνικού πολιτισμού.

(συνεχίζεται...) 

Τετάρτη 22 Ιουλίου 2020

Νότα Κυμοθόη"Η αρχαία Θεά Εστία"

Νότα Κυμοθόη "Η αρχαία Θεά Εστία"


         Εστία η αρχαία Θεά των Ελλήνων κι Ελληνίδων. Αναφέρεται ως Θεά «Πατρώα», Θεά «Ένοικος», Θεά «Σύνοικος», Θεά «Εφέστιος», Θεά «Πρυτανίτις», κι αποτελούν τα θεοσεβή αυτά Προσωνύμια την σταθερότητα, την μονιμότητα και την συνέχιση του βίου. Η Θεά Εστία λατρευόταν στο επίπεδο της Πολιτείας, ως άσβεστη ΕΣΤΙΑ «κοινή των πολιτών» στο «Πρυτανείο» κάθε πόλεως, υπό την φροντίδα των παρθένων «Εστιάδων» που ήταν Ιέρειες. Ο Θεός ΖΕΥΣ, Θεός θεών κι ανθρώπων την είχε αδελφή του, όπως και η Θεά Ήρα, η Θεά Δήμητρα, ο Θεός Ποσειδών και ο Θεός Πλούτων. Ήταν θυγατέρα και «πρώτο τέκνο» του Κρόνου και της Ρέας. Προστάτιδα της οικογενειακής ζωής της αρμονίας κι ευτυχίας, προσωποποίηση της εντιμότητας και της σταθερότητας στο συζυγικό και οικογενειακό βίο. Ως πρωτότοκη κόρη του Κρόνου η Εστία είχε από την αρχή τεθεί ως η Θεά επικεφαλής όλων των μεγάλων Θεοτήτων και έτσι την τιμούσαν οι Ποιητές!.. Είναι μια από τις πιο αξιόλογες, σεβαστές και σεμνές μορφές του ελληνικού Δωδεκάθεου. Καλοσυνάτη κι ευγενική Θεά, που εκφράζει το Ιερό Κέντρο του παντός, πράα και δίκαιη αποτελεί την προσωποποίηση του σπιτιού, το σύμβολο της οικίας της οποίας είναι προστάτιδα και κατ’ επέκταση της πιστής και γερά δεμένης οικογένειας. 

      Η Θεά Εστία είναι η Θεά της ιερής φωτιάς, η ζωντανή φλόγα που καίει ασταμάτητα στο κέντρο του σπιτιού, του ναού, της πόλης. Η Θεά Εστία καθαγίαζε ναούς και κατοικίες και μόνον με την παρουσία της. Στους αρχαίους ναούς ήταν πάντα η απεικόνιση της Θεάς Εστίας κι άναβε πάντα από το φως του Ηλίου ένας φανός. Άρα έχει σχέση με τις τροπές του Ηλίου και μάλιστα με την χειμερινή τροπή όπου θεωρείται ότι γεννιέται ο Ήλιος. Σ’ αυτήν την Θεά οι Έλληνες απέδιδαν την επινόηση της τέχνης για το χτίσιμο του πρώτου σπιτιού, καθώς επίσης και στην ενότητα που η ίδια αντιπροσώπευε, γι΄αυτό της είχαν αφιερώσει το κυριότερο μέρος της οικίας: Εκεί δηλαδή που έκαιγε η φωτιά και συγκεντρώνονταν όλα τα μέλη της οικογένειας τριγύρω της.
                Σαν προστάτιδα της οικιακής ζωής και της οικογένειας, λάμβανε την πρώτη προσφορά σε κάθε θυσία στο σπιτικό, και στις ευωχίες οι πρώτες σπονδές γίνονταν προς τιμήν της, γι΄αυτό υπάρχει και η έκφραση «αφ’ Εστίας». Αλλά δεν είχε δημόσια λατρεία.
               Εξαιτίας της γαλήνης, της πραότητας και της ηρεμίας που την διέκρινε δε συμμετείχε ποτέ σε πολέμους ή διαμάχες.

ΟΡΦΙΚΟΣ ΥΜΝΟΣ ΘΕΑΣ ΕΣΤΙΑΣ

Ἱστίη εὐδυνάτοιο Κρόνου θύγατερ βασίλεια,
ἣ μέσον οἶκον ἔχεις πυρός αενάοιο, μεγίστου,
τούσδε σὺ ἐν τελεταῖς οσίαις μύστας ἀναδείξαις,
θεῖσ’ αἰειθαλέας, πολυόλβους, εὔφρονας, ἁγνούς·
οἶκε θεῶν μακάρων, θνητῶν στήριγμα κραταιόν,
άιδίη, πολύμορφε, ποθεινοτάτη, χλοόμορφε·
μειδιόωσα, μάκαιρα, τάδ’ ἱερὰ δέξο προθύμως,
όλβον ἐπιπνείουσα καὶ ηπιόχειρον ὑγείαν.

ΑΠΟΔΟΣΗ στην νεοελληνική γλώσσα από τη Νότα Κυμοθόη

Ω Εστία θυγατέρα του ισχυρού Κρόνου βασίλισσα,
εσύ στη μέση της κατοικίας έχεις το αιώνιο μέγιστο Φως
αυτούς εσύ στις τελετές τους ιερούς μύστες αναδεικνύεις
 τους κάνεις δυνατούς, πολυευτυχισμένους, ευφρόσυνους, αγνούς,
είσαι εσύ κατοικία μακαρίων θεών, θνητών στήριγμα ισχυρόν.
 αιωνία, πολύμορφη, περιπόθητη, με μορφή χλόης 
χαμογελαστή, μακαρία, τάδε ιερών δέξου με προθυμίαν
προσφέροντάς μας ευτυχία και καλήν υγείαν.
Να έχετε μια καλή κι όμορφη ημέρα!!!
Νότα Κυμοθόη Λογοτέχνης και Εικαστικός

Τρίτη 23 Ιουνίου 2020

Νότα Κυμοθόη "Ο ΘΕΟΣ ΑΠΟΛΛΩΝ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΩΝ"

Νότα Κυμοθόη
"Ο ΘΕΟΣ ΑΠΟΛΛΩΝ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΩΝ"
Ας μάθουν οι Έλληνες και οι Ελληνίδες κι όσοι αναζητούν αλήθειες πως ο Δημόκριτος, ο Πυθαγόρας και ο Ηράκλειτος διατύπωσαν απόλυτα τη θεωρία της Πυρηνικής Φυσικής και της Ειδικής Σχετικότητος, ενοποιώντας σε Ενιαίους Μαθηματικούς Τύπους τον Ηλεκτρισμό, την Βαρύτητα, τον Μαγνητισμό, την Αστρονομία και τα Ασθενή Ρεύματα Πυρήνων Ατόμων.
Ας μάθουν οι Έλληνες και οι Ελληνίδες κι όσοι αναζητούν αλήθειες πως οι Αστρονόμοι και Μαθηματικοί Εύδοξος, Κάλλιπος, Αρίσταρχος, Ευκλείδης, Αρχιμήδης, Κόνων, Ίππαρχος, Κλεομήδης, Απολλώνιος, Πτολεμαίος, Θέων, Υπατία και Πάππος, είχαν εξαντλήσει όλα τα όρια εκείνη την εποχή της υπάρξεώς τους για την ανθρώπινη νοημοσύνη κι επόλυσαν ΝΟΕΡΑ και ΧΩΡΙΣ ΓΡΑΦΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ "12 εξισώσεις 12 αγνώστων", ενώ το όριο των σημερινών Η/Υ είναι «7 εξισώσεις 7 αγνώστων». Ας ξεσκεπαστούν επιτέλους φανερά οι ΚΛΕΦΤΕΣ της αρχαίας ελληνικής γνώσης με τα ονόματα Κέπλερ και Γαλιλαίος και οι όσοι κλεπταπαδόχοι ακολούθησαν.
Ας μάθουν όλοι οι Έλληνες και όλες οι Ελληνίδες κι όσοι πράγματι αγαπούν τη γνώση της αλήθειας πως οι Μηχανικοί και Τεχνικοί Ευπαλίνος, Σώστρατος, Ήρων, Ζώσιμος και Καλλίνικος, κατασκεύαζαν Τοπογραφικά Όργανα Τριγωνομετρικής Τοπογραφήσεως, Αυτόματους Μηχανισμούς και Όργανα Ηλεκτρικών Εφαρμογών κι ας συνειδητοποιήσουν πως ο Έντισον υπήρξε ένας ΚΛΕΦΤΗΣ αυτών κι όχι εφευρέτης του ηλεκτρισμού. Ας κατανοήσουν όλοι και όλες πως ΠΡΩΤΟΙ οι ανωτέρω Έλληνες Μηχανικοί και Τεχνικοί χρησιμοποιούσαν το Ήλεκτρον (το κεχριμπάρι δηλαδή) ως φυσικό συσσωρευτή στατικού ηλεκτρισμού σε τεχνικές εφαρμογές.
Ας μάθουν όλοι οι Έλληνες κι όλες οι Ελληνίδες κι όσοι πράγματι ενδιαφέρονται για όλη την αλήθεια πως οι Γεωγράφοι κι Εξερευνητές Σκύλαξ, Πυθέας, Εύδοξος, Στράβων, Παυσανίας, Κοσμάς Ινδικοπλεύστης και ο Εκαταίος, είχαν χαρτογραφήσει όλη την επιφάνεια του πλανήτη Γη, κι ας μάθουν πως η Ατλαντίδα και η Αμερικανική Ήπειρος ανήκαν διοικητικά στους Δελφούς, ενώ η Ασία ανήκε διοικητικά στις Σάρδεις, με κεντρικό συντονιστή το Απολλώνειο Κέντρο Δήλου, στο οποίο οι Υπερβόρειοι Έλληνες (στη Βόρεια Σιβηρία) έστελναν ως ένδειξη αναγνώρισης «κάθε έτος, εκλεκτά σιτηρά, τα ΑΛΦΙΤΑ», μέσω των Ελλήνων Αριμασπών και Ισσηδόνων και Μασαγετών Κεντρικής και Νοτίας Σιβηρίας.
Ας μάθουν όλοι οι Έλληνες κι όλες οι Ελληνίδες κι όσοι αγαπούν την αλήθεια πως οι Έλληνες Ιατροί, Γαληνός, Κέλσος, Ηρακλείδης , Ηρόφιλος, Πραξαγόρας, Αγνοδίκη, Κτηρίας, Ιπποκράτης και Εριβιώτης, προέβαιναν σε ιάσεις «εξισορροπήσεως ηλεκτρομαγνητικών ρευστών του σώματος» ρυθμίζοντας την αλκαλικότητα και την οξύτητα των οργάνων, προέβαιναν σε ιάσεις με χρήση «αριστερόστροφων αμινοξέων» (αντιβιοτικών) λαμβανόμενων από φυτά, γνωρίζοντας πλήρως ότι μόνον τελευταία ανακάλυψε η μοριακή βιολογία, για την δράση κι αντίδραση των αριστερόστροφων αμινοξέων (των αντιβιοτικών δηλαδή) με τα δεξιόστροφα αμινοξέα (πρωτεΐνες οργανισμών).
Ας μάθουν όλοι οι Έλληνες κι όλες οι Ελληνίδες κι όσοι αγαπούν όλη την αλήθεια πως τα ιερά σύμβολα του Πανίερου Συμβόλου του Ήλιου το γνωστό ΓΑΜΜΑΔΙΟΝ η «ΑΡΙΣΤΕΡΟΣΤΡΟΦΗ ΣΒΑΣΤΙΚΑ» και «ΔΕΞΙΟΣΤΡΟΦΗ ΣΒΑΣΤΙΚΑ» ήταν σύμβολα φυσικής και μαθηματικών, με τα οποία οι Έλληνες Πυθαγόρας, Δημόκριτος και Αρίσταρχος εξέφραζαν δεξιόστροφους και αριστερόστροφους πυρήνες ατόμων, πλανήτες, ηλιακά συστήματα, γαλαξίες και συμπαντικούς τομείς συνόλων γαλαξιών.
Ας μάθουν όλοι οι Έλληνες κι όλες οι Ελληνίδες κι όσοι αγαπούν την αλήθεια πως πριν από 2500 χρόνια ο Ιπποκράτης έκανε εγχειρήσεις στον εγκέφαλο και στην καρδιά παρά τα σχεδόν ανύπαρκτα μέσα της εποχής του, πραγματοποιούσε δύσκολες χειρουργικές επεμβάσεις. Εκείνος και οι μαθητές του, αντιμετώπιζαν με επιτυχία περιστατικά της ορθοπεδικής, της καρδιοχειρουργικής και της βασικής χειρουργικής. Ακόμα και επεμβάσεις στο ανθρώπινο κρανίο πραγματοποιούσε ο Ιπποκράτης, όπως διαβάζουμε σε αρκετά από τα έργα του κι έδινε μεγάλη σημασία στην προετοιμασία του ασθενούς φυχολογικά και σωματικά και του χειρουργείου. Στο έργο του "Κατ’ ιατρείον", περιγράφει αναλυτικά πώς ο ασθενής πρέπει να ετοιμάζεται πριν από την κάθε επέμβαση, πώς αποστειρώνονται τα εργαλεία, πως διαμορφώνεται ο χώρος, αλλά και πώς χρησιμοποιείται το τεχνητό και το φυσικό φως κατά την επέμβαση. Οι Αμερικανοί αρχαιοβοτανολόγοι μπόρεσαν για πρώτη φορά να μελετήσουν και να αναλύσουν το περιεχόμενο χαπιών που έφτιαχναν οι γιατροί στην αρχαία Ελλάδα και τα οποία ανακαλύφθηκαν προ 20ετίας, σε ένα ναυάγιο Ελληνικού πλοίου στ' ανοιχτά της Τοσκάνης και
από αναλύσεις στο DNA είδαν πως κάθε χάπι ήταν ένα μείγμα από τουλάχιστον δέκα διαφορετικά εκχυλίσματα φυτών, όπως ο ιβίσκος και το σέλινο. «Για πρώτη φορά έχουμε, τα φυσικά στοιχεία όσων περιέχονται στα γραπτά των αρχαίων Ελλήνων γιατρών Διοσκουρίδη και Γαληνού», δήλωσε ο Αλέν Τουγουέιντ του Εθνικού Μουσείου Φυσικής Ιστορίας του Ινστιτούτου Σμιθσόνιαν στην Ουάσιγκτον, σύμφωνα με το New Scientist.
Ας μάθουν όλοι οι Έλληνες κι όλες οι Ελληνίδες πως στα Ιερά Ασκληπιεία γίνονταν και τεχνητές γονιμοποιήσεις για γέννηση παιδιών. Μια από αυτές ήταν και η γνωστή γονιμοποίηση της Σάρας σε Ιερό Ασκληπιείο στην περιοχή της αρχαίας ελληνικής 17πολης των αρχαίων Ελλήνων στην περιοχή του σημερινού Ισραήλ κι απέκτησε ο Αβραάμ τον Ισαάκ. Αργότερα ολοσχερώς κατέστρεψαν τα Ιερά Ασκληπιεία και την Ιερή 17πολη των αρχαίων Ελλήνων. Όμως η αλήθεια δεν μπορεί να χαθεί!..
Με το Ιερό Φως του Απόλλωνα, καλημέρα
Photography and writer Nota Kymothoe©Νότα Κυμοθόη

Τετάρτη 1 Απριλίου 2020

Nότα Κυμοθόη "ΘΕΑ ΑΡΤΕΜΗ"

Νότα Κυμοθόη"ΘΕΑ ΑΡΤΕΜΗ" 

1 Απριλίου 2019 · 
Οι φίλοι σας

Η Θεά Άρτεμις ή Άρτεμη, γνωστή για την παρθενία της και για την ιδιότητά της ως "Γονιμοποιός Δύναμη", αλλά και την μεγάλη της αγάπη για τους νέους. Γνωστή με το επίθετο "Κουροτρόφος Παρθένος" η Θεά Άρτεμη υπήρξε προστάτιδα των εφήβων. Η λατρεία της σχετίζεται με ιερές τελετές μετάβασης των νέων (κοριτσιών και αγοριών), με θεϊκή καθοδήγηση και θεϊκή φροντίδα της Θεάς Άρτεμης, από την εφηβεία στην ενήλικη ζωή. Σπεύδει ταχέως και βοηθά τους νέους σε δύσκολες καταστάσεις τους, όπως όταν κατά την θυσία της Ιφιγένειας δεν άφησε να θυσιαστεί.Παρουσιάστηκε κι άφησε στο θυσιαστήριο ένα ελάφι, αρπάζοντας την Ιφιγένεια. Η ιδιότητα της ως "Γονιμοποιός Δύναμη", φέρνει ευφορία και πολλαπλασιάζει ανθρώπους, φυτά και ζώα. Η Θεά Άρτεμη λατρεύεται ως Θεά Παρθένος έως και το 330 μ. Χ., και λατρεύεται κι ως προστάτιδα των εγκύων γυναικών αλλά και λατρεύεται ως βοηθός στους τοκετούς. Βοηθά τις γυναίκες κατά τον τοκετό για να μη πονάνε.
1 Απριλίου 2020
Οι αλήθειες οπού εξαφανίστηκαν, καθώς όλοι οι αρχαίοι ελληνικοί ναοί καταστράφηκαν από τους χριστιανούς και λεηλατήθηκαν, αλλά ταυτόχρονα, λεηλατήθηκε όλη η αρχαία ελληνική υμνολογία τους, η οποία ενσωματώθηκε ή μάλλον ράφτηκε σε ύμνους χριστιανικούς. Αγαπητοί μου η Ενέργεια της Θεάς Αρτέμιδος δεν έχει χαθεί, μήτε χάνεται. Να με συμπαθάτε, αλλά δρα αυτήν την εποχή. Ίσως είναι καιρός να συνειδητοποιήσει ο καθένας τα λάθη του. Η ΑΡΜΟΝΙΑ θα έρθει στη Γη, αλλά τίποτα δεν θα είναι ίδιο. Κι αυτό, γιατί όλες οι κοσμικές θρησκείες που χρησιμοποιούν θεό στις τελετουργίες τους, με διαφορετικά ονόματα η καθεμιά, αλλά μισεί η μια την άλλη και με "εγωϊκό" τρόπο χρησιμοποιούν το Θεό στα δικά τους μέτρα, ο Θεός ξεκαρδίζεται στα γέλια. Αφού λοιπόν κανένας Θεός δεν στάθηκε ικανός να νουθετήσει κανέναν, ήρθε επί εποχής Διονύσου ο ιός της κορώνας...Έτσι λοιπόν έκλεισε όλους μέσα στο σπίτι. Ίσως κατανοήσουν πως έχουν βλάψει την οικουμένη. Ίσως κατανοήσουν πως η οικουμένη δεν ανήκει σε καμιά ομάδα θρησκευτικής κοσμικής εξουσίας. Και δεν ξέρω που πρέπει να γελάσω, καθώς κάποιες από αυτές έβριζαν το ιντερνέτ "όργανο σατανά". Μου κάνει εντύπωση πως σήμερα το χρησιμοποιούν για το κοσμικόθρησκευτικό μαγαζάκι τους Έτσι απλά, με αγάπη, γιατί καλοί μου χριστιανοί, δεν τηρήσατε καμιά από τις εντολές του Ι. Χριστού, αλλά δεν κατανοήσατε μήτε τις διδασκαλίες του Πλάτωνα, μήτε του Αριστοτέλη. Αλλά, το χειρότερο απ΄ όλα καταστρέψατε ένα αρχαίο ελληνικό πνεύμα και το κάνατε "αχταρμά", για εξουσία και για κερδοφόρες επιχειρήσεις. ΕΥΓΝΩΜΟΝΩ ΤΗ ΘΕΑ ΑΡΤΕΜΗ και ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΡΧΑΙΕΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΙ ΕΛΛΗΝΙΔΩΝ ΘΕΩΝ γιατί τίποτα θεϊκό δεν έχει χαθεί. ΕΥΓΝΩΜΟΝΩ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΜΗΤΕΡΑ ΘΕΑ και όλη τη Γη μας για όλη την αφθονία αγαθών της που φθάνουν έως εμένα. ΕΥΓΝΩΜΟΝΩ ΤΟ ΘΕΟ ΤΟΥ ΠΑΝΤΟΣ ΤΩΝ ΟΛΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ!!!
writer Kymothoe Nota © Νότα Κυμοθόη

Δευτέρα 25 Νοεμβρίου 2019

Νότα Κυμοθόη "Ο Ηέλιος Ολύμπιος Ζευς"

                                           Photography Nota Kimothoi© Νότα Κυμοθόη
Νότα Κυμοθόη "Ο Ηέλιος Ολύμπιος Ζευς"
Οι Έλληνες και οι Ελληνίδες έχουμε αθανάτους προγόνους κι αυτοί αναφέρονται αφ΄ενός στη Θεογονία του Ησιόδου, αφ΄ετέρου σε πλήθος σοφών συγγραφέων πονήματα και υπάρχουν όλοι οι τόποι όπου διασώζονται από την αρχαία εκείνη εποχή. Ο Ηέλιος Ζευς, δηλαδή ο Ολύμπιος Θεός των αρχαίων Ελλήνων τι σχέση έχει διαχρονικά με τη σημερινή θρησκεία των Ελλήνων κι Ελληνίδων;
 Αυτή λοιπόν η πνευματική υποδούλωση, καταστρέφει τον ελληνισμό καθώς υποσκάπτει πνευματικά τα ελληνικά θεμέλια της γνώσης αλλά και αρχαίας ελληνικής σύνδεσης των εις το παρόν ευρισκόμενων Ελλήνων.

Παρασκευή 4 Οκτωβρίου 2019

Νότα Κυμοθόη "Περί εγωπάθειας"

Photography Nota Kimothoi© Νότα Κυμοθόη
Νότα Κυμοθόη "Περί εγωπάθειας"

 Ο κάθε άνθρωπος όταν είναι μικρό παιδί διδάσκεται μέσα από πολλές εμπειρίες, που λόγω της απειρίας του, νομίζει, πως περνάει κακοτράχαλα μονοπάτια. Κι επειδή το "εγώ" του δεν τον αφήνει ήσυχο, θυμάται τον εαυτό του να περπατά σε δρόμους γεμάτους πέτρες και τριβόλια. Ίσως να του έχει αφήσει και κάποια ψυχολογικά τραύματα, καθώς θυμάται πως αγωνίζεται

ν΄απαλλαγεί από τις λάσπες, τα τριβόλια και όλα όσα τον ταλαιπωρούσαν, στην προσπάθειά του να μάθει το "γιατί" έτρωγε πάντα τα "μούτρα" του, όπως ομολογεί...
Αλλά ως έδειξε η ωριμότητα της ζωής του στα εξήντα του χρόνια, ως να είναι αυτά περιστροφές γύρω από τον Ήλιο, τα πέλματά του έγιναν πιο σκληρά καθώς αγκομαχούσε πάνω στις πέτρες και μάτωνε πάνω στα τριβόλια. Κι όλ΄ αυτά, από μια τάση μαζοχισμού, γιατί ο δρόμος ήταν δική του επιλογή. Κι όταν το κατάλαβε, έμαθε να μην ψάχνει το "γιατί". Έμαθε να ζει και να αδιαφορεί για τους απαίδευτους. Το "εγώ" είναι σαν τη λάσπη που τυλίγει εκείνον, οπού νομίζει πως οι άλλοι δεν υπάρχουν, παρά μόνον ο εαυτός του...Κι ενώ κολλάει παντού σαν τη βδέλλα, δίχως να κατανοεί πως υπάρχουν "όρια" του καθενός, συνεχίζει να νομίζει πως πάντα φταίνε οι άλλοι... Και η φράση "ο νοών νοήτω και ουαί τω ανοήτω" αφιερωμένη...
Πνευματικά δικαιώματα © 2019 Νότα Κυμοθόη

Τετάρτη 13 Μαρτίου 2019

Νότα Κυμοθόη "Η λατρεία του Ζηνός ως Ουρανίου Πατρός Θεού στην Αθήνα"

Photography Nota Kimothoi© Νότα Κυμοθόη


Νότα Κυμοθόη "Η λατρεία του Ζηνός ως Ουρανίου Πατρός Θεού στην Αθήνα"

Βαδίζοντας εδώ και πολλά χρόνια στην πρωτεύουσα της Ελλάδας, την πόλη Αθήνα, η οποία φέρει το όνομα της αρχαίας Θεάς Αθηνάς των αρχαίων μου προγόνων Ελλήνων κι Ελληνίδων, καθημερινά ξεδιπλώνεται η ιστορία της, την οποία ποτέ δεν διδαχτήκαμε στα ελληνικά σχολεία της πατρίδας μου. Με θλίβει αυτό το γεγονός, γιατί μάλλον οι συγγραφείς της ιστορίας, καθοδηγούμενοι από τις πολιτικοθρησκευτικές συνθήκες της εποχής τους, σκέπασαν την αλήθεια. Όμως λάμπουν στο φως του ήλιου οι αρχαίοι ελληνικοί κίονες και υψώνεται περήφανα η αρχαία δόξα των δημιουργών μιας εποχής, απομεινάρια της οποίας, είναι σκόρπια παντού αφ΄ ενός στην Αθήνα, αλλά και σε όλη την Αττική και σε όλη την Ελλάδα, αλλά και σε άλλους τόπους της γης, όπου έζησαν αρχαία ελληνικά φύλλα. Σήμα κατατεθέν "ο αρχαίος ελληνικός ρυθμός" και η λατρεία του 12Θεου.
Στο κέντρο της Αθήνας, ο αρχαίος Ναός του Ολυμπίου Ζηνός κι όχι Διός, μεγαλόπρεπος ακόμη και μέσα σε αρχαία ερείπια όπως είναι, υποδέχεται τους επισκέπτες απ΄όλα τα μέρη της γης. Ελάχιστοι Έλληνες κι Ελληνίδες στην καταγωγή από την Ελλάδα στην οποία και κατοικούν, τον γνωρίζουν, κι αυτό συμβαίνει, διότι η σκοτεινάγρα της θρησκείας του χριστιανισμού έριξε τόση λάσπη πάνω στο αρχαίο ελληνικό πνεύμα, που απέτρεψε τη γνώση του αρχαίου ελληνικού πολιτισμού αλλά και σκέπασε την αλήθεια του με λίβελο. Ο Ζευς λατρευόταν ως Ουράνιος Πατέρας Θεός στην αρχαιότητα και στην πόλη της Αθήνας είχε μεγάλα ιερά. Από εδώ λοιπόν, ακριβώς κάτω από το Ζάππειο στην περιοχή του Συντάγματος έως και την περιοχή του Θησείου υπήρχαν ιερά λατρείας αφιερωμένα στον Ζευ, ο οποίος λατρευόταν έως και την εποχή της ρωμαϊκής αυτοκρατορίας ως Jupiter Optimus Maximus δηλαδή ως Ύψιστος Μέγιστος Θεός!!!
Photography Nota Kimothoi© Νότα Κυμοθόη

Εδώ λοιπόν, στην περιοχή Θησείου, και στον πεζόδρομο Αποστόλου Παύλου, καθώς βέβηλα ονομάζεται έτσι μέσα στον σπουδαιότερο αρχαιολογικό χώρο της Ελλάδας αλλά και παγκοσμίως, βρισκόμαστε σε μια καταπάτηση και καταστροφή του αρχαίου Ναού Σωτήρος Ζηνός κι όχι Διός, η θέση του οποίου χρησιμοποιήθηκε από την ορθοδοξία και χτίστηκε ο ναός της Αγ. Μαρίνας. Η ιστορία όμως είναι θλιβερή διότι αποκαλύπτεται κι ας μη έχει ιστορικά καταγραφεί σε κανένα ιστορικό βιβλίο. Ποιος λοιπόν ήταν ο Ζευς Σωτήρ; Που ήταν ο αρχαίος Ιερός Ναός Του;
Βαδίζοντας ανάμεσα στα τσιμεντόκτιστα κι άχαρα αρχιτεκτονικά κτίσματα φτάνουμε έως τον περιφραγμένο χώρο της Πνύκας κι ανηφορίζοντας από την πλευρά που είναι και το Αστεροσκοπείο Αθηνών, μπαίνουμε στον αρχαιολογικό χώρο.
Photography Nota Kimothoi© Νότα Κυμοθόη

Εδώ ακριβώς ήταν το ιερό του Υψίστου Ζηνός κι όχι Διός, στη θέση όπου ήταν η ιερή Πνύκα. Προχωρώντας με προσοχή διακρίνονται στα βράχια οι θέσεις των αφιερωμάτων, κάτι σαν το ιερό τέμπλο των ορθοδόξων εκκλησιών των χριστιανών.(όπως βλέπουμε την εικόνα στα δεξιά μας)

Ο Ουράνιος Ύψιστος Μέγιστος Ζευς Θεός λατρευόταν ως Πατέρας Ουράνιος Θεός όλων.
(συνεχίζεται...)
Πνευματικά δικαιώματα © 2019 Νότα Κυμοθόη