Τρίτη 31 Οκτωβρίου 2017

Νότα Κυμοθόη "Μεθοδευμένη καταστροφή αρχαιολογικού χώρου"

                                Photography and writer Nota Kymothoe© Nota Kimothoi

             "Μεθοδευμένη καταστροφή αρχαιολογικού χώρου
               Γράφει η Νότα Κυμοθόη


Στη χώρα Ελλάδα, μέσα στην 7ετία της Χούντας (1967-1974) είχαν αναγκαστεί να ζουν οι άνθρωποι μέσα σε αυτό το καθεστώς του ψυχρού πολέμου βίας, το οποίο υποστήριζε η ορθόδοξη εκκλησία της Ελλάδας και ο στρατός. Ένα καθεστώς το οποίο αφ΄ ενός ωφέλησε τους  φορείς που το υποστήριξαν, αφ΄ετέρου κατέστρεψε τον ελληνικό πολιτισμό στη ρίζα του καθώς στήριζε το γεγονός του ψυχρού πολέμου διεθνώς στην αντιπαράθεση Ανατολής-Δύσης.
Μια τέτοια καταστροφή είναι και αυτή στην καρδιά της Δημοκρατίας, στην αρχαία Πνύκα, της αρχαίας Αθήνας!
Κατηφορίζοντας την Απ. Παύλου (δεν ξέρω τι θέση έχει μέσα στον αρχαιολογικό χώρο αυτή η ονομασία της οδού αυτής), όπως ονομάζεται η συνέχεια της Διονυσίου Αρεοπαγίτου εντός του αρχαιολογικού χώρου της Ακρόπολης, βλέπουμε αριστερά στον "καγκελοφραγμένο" αρχαιολογικό χώρο την αναφορά που "βγάζει" μάτι.
Πως είναι δυνατόν να ταυτίζεται ο Ναός του Σωτήρος Διός με τον ορθόδοξο ναό της Αγ. Μαρίνας; Τι έχει συμβεί; Ξαφνικά δηλαδή η ορθόδοξη εκκλησία της Ελλάδας από σφοδρός μαχητής της αρχαίας ελληνικής θρησκείας του 12θεου έγινε υποστηρικτής της; Ταυτίζεται δηλαδή ο αρχαίος θεός των Ελλήνων ο Δίας με την Αγ. Μαρίνα;
Ας δούμε την όλη αλήθεια κι ας βγάλει ο καθένας τα δικά του συμπεράσματα και η νυν ελληνική Κυβέρνηση, ας λάβει τα μέτρα της, γιατί η αλήθεια αρκετά έχει ξεσκιστεί έως τώρα, από όλους τους σκοταδιστές και φασίστες αυτού εδώ του αρχαίου ελληνικού τοπίου!
Παρατηρώντας στη φωτογραφία διακρίνουμε την πινακίδα της αρχαιολογίας υποθέτω, τα βράχια, τον ιερό ναό της Αγ. Μαρίνας και το αστεροσκοπείο στο βάθος.
Photography and writer Nota Kymothoe© Nota Kimothoi

Ας περπατήσουμε λοιπόν μαζί, να δούμε το χώρο και να μάθουμε για το τι έχει συμβεί στην όλη αυτή βουβή καταστροφή ή μήπως με τις σφραγίδες επίσημα ορθόδοξης εκκλησίας της Ελλάδας που κάθε λίγο και λιγάκι ξεσηκώνει τους φανατισμένους εναντίον της Παιδείας για θέματα "θρησκευτικών" ας πούμε στις ημέρες μας, παλιότερα για το "666" και τις "ταυτότητες" και κατηγορεί τους πάντες όταν δεν συμφωνούν με την υποστήριξη της ολοσχερούς καταστροφής της Ελλάδας, την οποία "λέει" πως "στηρίζει" τον πολιτισμό της. 
Τα αληθινά γεγονότα φανερώνουν μόνον καταστροφή του αρχαίου ελληνικού πολιτισμού...
Στην εικόνα η καγκελόφραχτη περίφραξη του αρχαιολογικού χώρου, εντός του οποίου απαγορεύεται κάθε κτίσμα και κάθε καταπάτηση...
                               Photography and writer Nota Kymothoe© Nota Kimothoi

Ανηφορίζοντας το δρόμο βρισκόμαστε σε αυτό το σημείο όπου ανοίγει άλλος ένας μικρός δρόμος που καταλήγει στον περιφραγμένο αρχαιολογικό χώρο του λόφου των Μουσών μέσα στην Πνύκα. Ας πάρουμε το δρόμο που έχει κι είναι δεξιά μας η καγκελόφραχτη περίφραξη της αρχαιολογικής υπηρεσίας.
Η ερώτησή μας όλων είναι: "Πως κόπηκαν οικόπεδα και πότε δόθηκαν κι από ποιους και πως χτίστηκαν οι οικοδομές αυτές μέσα στον αρχαιολογικό χώρο και πότε;"
                                 Photography and writer Nota Kymothoe© Nota Kimothoi

Στα δεξιά μας ο αρχαιολογικός χώρος περιφραγμένος και στ΄ αριστερά μας ένα έκτρωμα κατασκευής της 7ετίας της Χούντας(;) οπού χαλάει όλο το αρχαιολογικό τοπίο της αρχαίας Αθήνας μέσα στο αρχαιολογικό χώρο της Ακρόπολης με θέα ακριβώς τον ιερό βράχο της Ακρόπολης, την αρχαία αγορά, τον Κεραμικό και όχι μόνον...
                              Photography and writer Nota Kymothoe© Nota Kimothoi

Με πρώτη ματιά ο περαστικός απ΄εδώ στα δεξιά του θα διακρίνει μέσα στον αρχαιολογικό χώρο βράχια και κάποια πεσμένα μάρμαρα, απ΄ τα οποία το βλέμμα έχει εθιστεί στον αρχαιολογικό χώρο της αρχαίας αγοράς πριν φθάσει έως εδώ και στον Κεραμικό και στην Πνύκα και στο λόφο των Μουσών. Ας προχωρήσουμε όμως "θαρρετά" όπως λένε και τα "χριστιανόπουλα"...
                               Photography and writer Nota Kymothoe© Nota Kimothoi

Το θάρρος μας αποζημιώνει καθώς διακρίνονται αρχαία σκαλοπάτια. Ας προχωρήσουμε αδιαφορώντας για το βλέμμα των παρατηρητών απ΄ τα παραθύρια των σπιτιών, που μας λένε διάφορα άσχημα για το ότι "φωτογραφίζουμε"... Αδιαφορώντας για τις απειλές τους, προχωράμε...
                                  Photography and writer Nota Kymothoe© Nota Kimothoi

Και στους διπλανούς βράχους τα αρχαία σμιλεμένα σκαλοπάτια υπάρχουν και μας βάζουν σε σκέψεις αν κάτωθέν τους ήταν αρχαία ιερά θεών και λατρείας, καθώς δεν υπάρχουν σε αυτήν την αξιόλογη πλευρά πινακίδες όπου να εξηγούν τι είναι. Στο βάθος διακρίνεται ο ιερός ναός της Αγ. Μαρίνας χτισμένος στη θέση του αρχαίου Ναού του Σωτήρος Διός. Ας προχωρήσουμε...
                                 Photography and writer Nota Kymothoe© Nota Kimothoi

Χωμένα και λησμονημένα διακρίνονται στα ιερά βράχια οι χώροι των αρχαίων, όπου εδώ τοποθετούσαν ιερά προσκυνήματα...Άλλη μια σκάλα φτάνει έως εδώ, σμιλεμένη στον αρχαίο βράχο...
                               Photography and writer Nota Kymothoe© Nota Kimothoi

Εδώ τα αρχαία ιερά είναι ολοφάνερα και δίχως αρχαιολογική εξήγηση της αρχαιολογικής υπηρεσίας, που μάλλον δεν θα επέτρεψε το καθεστώς των "μη" της ορθόδοξης εκκλησίας της Ελλάδας, να γραφτεί η αλήθεια για γνώση του αρχαίου ελληνικού πολιτισμού και της αρχαίας ελληνικής θρησκείας των Ελλήνων. Στο βάθος η καταπάτηση και η βεβήλωση ολοφάνερη απ΄όσους καταστρέφουν έως τώρα τον αρχαίο ελληνικό πλούτο της χώρας Ελλάδας και δημοσίως ψεύδονται πως τάχα τον προστατεύουν. Μήπως εννοούν πως τον προστατεύουν "πουλώντας" ότι αρχαίο λαθραία ανασκάπτουν και βγάζουν στο εξωτερικό πουλώντας το σε μουσεία και ιδιώτες;

                               Photography and writer Nota Kymothoe© Nota Kimothoi

Κι εδώ άλλο ένα ξεχασμένο αρχαίο ιερό στον ίδιο καταπατημένο αρχαιολογικό χώρο...
Ας προχωρήσουμε...
                              Photography and writer Nota Kymothoe© Nota Kimothoi

Φωτογραφίζοντας από μικρή απόσταση εστιάζοντας σε όλο αυτό το έργο υποδομής το οποίο μιλάει από μόνο του, συμπεραίνουμε όλοι της ομάδας περιπάτου τα εξής:
1)Καταστροφή και ποδοπάτηση αρχαιολογικού χώρου από την "εγκληματική" ομάδα που ορίζει να χτίζονται οικοδομήματα εκεί οπού απαγορεύεται
2) Μη χρηματοδότηση από τα δημόσια ταμεία για την αρχαιολογική έρευνα κι ανάδειξη του αρχαίου ελληνικού πλούτου της αρχαίας Αθήνας
3) Συνεχής συγκάλυψη, συνεχής καταπάτηση, συνεχής φασισμός και σκοταδισμός σ΄ένα έγκλημα που αποτελεί Διεθνές bullying και ιδιαίτερα στη χώρα Ελλάδα υποστηρίζεται πολλά χρόνια από συγκεκριμένες θρησκευτικές ομάδες.

                             Photography and writer Nota Kymothoe© Nota Kimothoi

Ακριβώς απέναντι απ΄ τον καταπατημένο αρχαιολογικό χώρο και το στενό δρομάκι και οι επίσημες οδοί, από την ελληνική πολιτεία, η οποία σε μια άλλη εποχή, οικοπεδοποίησε τον αρχαιολογικό χώρο και τον έκανε οικιστική περιοχή για επίλεκτες ομάδες πολιτών εκείνης της χουντικής περιόδου...

                               Photography and writer Nota Kymothoe© Nota Kimothoi

Η αρχαία ελληνική σκάλα του αρχαιολογικού χώρου έφτανε έως εκεί όπου σήμερα ακριβώς απέναντί της είναι ένα μικρό σπίτι το οποίο είναι πάντα κλειστό κι απέξω γράφει "Μουσείο Μπενάκη"... Για να το δούμε κι ας συνεχίσουμε την έρευνα με το "συγκεκριμένο" όνομα για να δούμε που θα καταλήξει...
                           Photography and writer Nota Kymothoe© Nota Kimothoi

Ο δρόμος χωρίζει τον αρχαιολογικό χώρο απ΄ την άνω αρχαία σκάλα είναι τσιμενταρισμένος και ακριβώς απέναντί της είναι η είσοδος αυτή, συνεχώς κλειστή που ανήκει στο "Μουσείο" Μπενάκη. Οι ερωτήσεις της παρέας όλων μας είναι: "Που βρήκε κι από που ο Μπενάκης το οικόπεδο αυτό; Τι είδους και πόσα αρχαία βρέθηκαν στην περιοχή και ποια η ανάμειξη του συγκεκριμένου;"

                                Photography and writer Nota Kymothoe© Nota Kimothoi

Εδώ λοιπόν είναι όλο το οικοδομικό τετράγωνο του κλειστού "Μουσείου Μπενάκη" στο συγκεκριμένο χώρο. Γιατί όλοι γνωρίζουμε το άλλο Μουσείο Μπενάκη στην περιοχή του Συντάγματος. Η ερώτηση όλης της παρέας Ελλήνων και μη Ελλήνων είναι: "Τι βρέθηκε εδώ όταν χτιζόταν αυτό το τεράστιο οικοδόμημα; Τι βρέθηκε εκεί όπου χτίστηκε ακριβώς απέναντί του ο ιερός ναός της Αγ. Μαρίνας; Που πήγαν τα αρχαία όλα; Τι έγιναν; Ποιος ήταν ο ρόλος του Μπενάκη και ποια η σχέση του με το όλο θέμα της όλης αυτής καταπάτησης;"

                                 Photography and writer Nota Kymothoe© Nota Kimothoi

Ο καθένας ας βγάλει τα δικά του συμπεράσματα κι ας έρθει όλη η αλήθεια στο φως ...

                                 Photography and writer Nota Kymothoe© Nota Kimothoi

Κι ας φανερωθεί το τι συμβαίνει, γιατί, κάπου κουράστηκε ο κόσμος να μασάει "προπαγάνδα" θρησκοληψίας, εκφοβισμού, ελιτισμού και σκοταδισμού από συγκεκριμένες ομάδες bullying...

                               Photography and writer Nota Kymothoe© Nota Kimothoi

Ο περιφραγμένος αρχαιολογικός χώρος με τα "λιόμενα" γραφεία  εντός του, είναι πάντα κλειστός. 

                               Photography and writer Nota Kymothoe© Nota Kimothoi

Απέναντί του το νεοκλασικό έκτρωμα με θέα τον αρχαιολογικό χώρο των Μουσών στην αρχαία Πνύκα και στο δρόμο που οδηγεί αφ΄ενός στο αστεροσκοπείο αφ΄ετέρου στο πίσω μέρος του ιερού ναού της Αγ. Μαρίνας.

                                Photography and writer Nota Kymothoe© Nota Kimothoi

Κι εδώ η άλλη αρχαία ελληνική σκάλα μέσα στον αρχαιολογικό χώρο με τη νεότερη πλακόστρωση (της εποχής που οδηγούσε στο εν λόγω οικοδόμημα της άνω φωτογραφίας) χωρίστηκε με την καγκελελόφραχτη περίφραξη, τον τσιμενταρισμένο δρόμο και βρίσκεται μέσα στον εγκαταλελειμένο αρχαιολογικό χώρο όπου δεσπόζει ο ιερός ναός της αγ. Μαρίνας (Θησείο).

                           Photography and writer Nota Kymothoe© Nota Kimothoi

Η ευλογημένη καταπάτηση του αρχαιολογικού χώρου από την "ορθόδοξη εγκληματική οργάνωση" που δημοσίως υποστηρίζει πως "προστατεύει" τον αρχαίο ελληνικό πολιτισμό, ενώ τον καταστρέφει υλικά και πνευματικά!
Ευχαριστώ την Αγ. Μαρίνα, την οποία χρησιμοποίησαν και χρησιμοποιούν τρομοκρατώντας τους αγράμματους πως δήθεν κρατάει τα κέρατα του διαβόλου (υπονοώντας τον Δία Σωτήρα). Κι επειδή η αλήθεια είναι μόνον ΜΙΑ έναντι ΘΕΟΥ του Φωτός, ας έρθει στο φως της γνώσης, διότι η αλήθεια είναι φως κι όχι σκότος ψεύδους μέσα σε ολοσχερή καταστροφή ενός αρχαίου ελληνικού πολιτισμού, πάνω στον οποίο και μέσα στον οποίο χρησιμοποιώντας τον κερδοσκοπικά, συνεχίζουν να καταστρέφουν συνειδήσεις αθώων και ψυχές που ενώ γυρεύουν γνώση, μπερδεύονται στις διάφορες λατρείες περί Θεού. 




                                 Photography and writer Nota Kymothoe© Nota Kimothoi

Η θέα είναι υπέροχη όλης της αρχαίας Πνύκας, έως κάτω στον Πειραιά με θέα ως και την Αίγινα...

                         Photography and writer Nota Kymothoe© Nota Kimothoi

Κατηφορίζοντας, έχουμε δεξιά μας το λόφο των Νυμφών μέσα στον αρχαιολογικό χώρο της αρχαίας Πνύκας και του αρχαίου Ιερού του Σωτήρος Διός που έχουν καταπατήσει και καταστρέψει την περίοδο της 7ετούς Χούντας(1963-1974) κι εδώ βλέπουμε μια άλλη οικία, που ανήκει στον...Σωτηρόπουλο (είναι ο γνωστός μεταφραστής της αγίας γραφής;) με την ελληνική σημαία για την επέτειο της 28ης Οκτωβρίου!.. Ακριβώς απέναντι απ΄τον αρχαιολογικό χώρο της αρχαίας Αθήνας.

                               Photography and writer Nota Kymothoe© Nota Kimothoi

Το οικοδομικό τετράγωνο "φιλέτο" όπου επί Χούντας (1963-1974) δεν άφησε όρθιο τίποτα από αρχαιολογικής πλευράς στην περιοχή όπου επικρατούσε το "Ελλάς-Ελλήνων-Χριστιανών". Στο βάθος διακρίνεται το αστεροσκοπείο, αριστερά ο περιφραγμένος αρχαιολογικός χώρος και δεξιά ας βγάλει ο κάθε περιπατητής τα δικά του συμπεράσματα.

                                Photography and writer Nota Kymothoe© Nota Kimothoi

Ακριβώς απέναντι απ΄το ως άνω οικοδόμημα, που ανήκει σε κάποιον οικονομικά ανεξάρτητο, είναι ο αρχαιολογικός χώρο κι εδώ φαίνονται αρχαία υλικά, τα οποία χρησιμοποίησαν για τις οικοδομές τους...


                                Photography and writer Nota Kymothoe© Nota Kimothoi

Ο αρχαιολογικός χώρος αποτελεί συνέχεια του ιερού βράχου της Ακρόπολης με τον Παρθενώνα, την αρχαία αγορά κι εδώ μέσα στον οποίο ήταν η Ιερή Πνύκα, ο αρχαίος ιερός Ναός του Σωτήρος Διός, ο αρχαιολογικός χώρο του λόφου των Νυμφών (εδώ καταπατημένος από όλους τους ως άνω παράγοντες).

                               Photography and writer Nota Kymothoe© Nota Kimothoi

Αν λοιπόν ο Θεός αποτελεί πηγή για προσευχές των ανθρώπων, δεν ξεφύτρωσε ξαφνικά μια εποχή, οπού ομάδες κατέστρεψαν το παρελθόν του με στόχο να μη αφήσουν όρθιο τίποτα. Ο Θεός είναι Φως γνώσης της όλης αλήθειας Του κι είναι αιώνιος. Εδώ λοιπόν σε αυτόν τον ποδοπατημένο λόφο, λατρευόταν ως Σωτήρας!!! Αν λοιπόν οι καταστροφείς και μισάνθρωποι με "ελληνική υπηκοότητα", υποστηρίζουν τη "βασιλεία" άλλου Θεού, μπερδεμένη με έννοιες ονομάτων που μόνον τρομοκρατία σπέρνουν, εύχομαι καλή φώτιση από τον Έναν κι αληθινό Θεό του Φωτός, στη γη του οποίου ακριβώς εδώ όπου λατρευόταν, αλλά και σε άλλες χώρες όπου το Φως Του λατρευόταν, ας έρθει όλη η ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΟΥ κι ας φωτίσει τους νόες, τις καρδιές, τις συνειδήσεις και όλο τον κόσμο, ώστε να πάψει ο πόλεμος για τις θρησκευτικές πολεμικές διαφορές.

                               Photography and writer Nota Kymothoe© Nota Kimothoi

Κι αν η σημερινή μπερδεμένη ανθρωπότητα μασάει μεθυσμένο κουτόχορτο και βλέπει αυτά οπού θέλουν με θρησκευτική φανατική προπαγάνδα να της δείχνουν και μόνον αυτά να πιστεύει, για΄τι συνήθισε έτσι τόσα χρόνια, έρχεται εποχή, κι είναι εγγύς, όπου όλη η αλήθεια θα φανερωθεί και μόνον το Φως του Αεί ου (αθανάτου) Πνεύματος της Μιας Αλήθειας για το καλό όλων θα παραμείνει ΑΝΙΚΗΤΟ!!!

                               Photography and writer Nota Kymothoe© Nota Kimothoi

Γιατί, όσα χρόνια κι αν περάσουν, η δομή της αρχαίας ελληνικής σκέψης για το αρχαίο ελληνικό πολίτευμα "Δημοκρατία", γεννήθηκε σε αυτόν τον ιερό χώρο, της αρχαίας Πνύκας, όπου έρχονται εδώ από όλον τον κόσμο οι άνθρωποι "λάτρεις" του. Εδώ στον ιερό χώρο όπου ακόμα στις ημέρες του 2017, ο ιερός βράχος της Ακρόπολης των Αθηνών με τον ιερό Παρθενώνα, εμπνέει λαούς σε όλη τη γη!

                                Photography and writer Nota Kymothoe© Nota Kimothoi

Σε αυτό το ιερό βήμα της αρχαίας Πνύκας, οι αρχαίοι Ρήτορες αγόρευαν. Ας κρατήσουμε οι έχοντες καθαρή συνείδηση και καθαρό νου, όλη την αληθινή γνώση κι ας δώσουμε την αλήθεια σε όσους μπορούν να τη δεχτούν, οι άλλοι ας προσπαθήσουν να βγάλουν απ΄ τη σκέψη τους τη λασπολογία περί "ειδωλολατρίας" των αρχαίων ιερών των αρχαίων Ελλήνων κι αν δε μπορούν ας φωτιστούν με αλήθεια, δίχως φανατισμούς...
                                Photography and writer Nota Kymothoe© Nota Kimothoi

Στην περιοχή έχει συμβεί ένα ευτράπελο γεγονός, το οποίο και καταγγέλλω δημοσίως, διότι ενώ υπήρχε στον ιερό χώρο όπου είναι ο αρχαίος Ναός του Σωτήρος Διός ένα μάρμαρο πάνω στο οποίο η αρχαιολογική υπηρεσία έγραφε "Ναός Σωτήρος Διός" το έχουν αφαιρέσει και στη θέση του υπάρχει άλλο, νέας κοπής με γραφή "Ναός Διός". Αφαίρεσαν δηλαδή το "Σωτήρος Διός"!
Ποιος φέρει την ευθύνη γι΄ αυτό; Το γνωρίζει η αρχαιολογική υπηρεσία της περιοχής;
Νότα Κυμοθόη ( μέλος του Σ.Κ.Ε.Τ.Κ.Ε., μέλος του Συλλόγου Εικαστικών Καλλιτεχνών Ελλάδος"ο Απελλής", μέλος του Ομίλου Φθιωτών Λογοτεχνών και Συγγραφέων, μέλος του Επιμορφωτικού Εκπολιτιστικού Συλλόγου Υπαταίων Οι Αινιάνες, μέλος του ΟΣΔΕΛ, μέλος της Ένωσης Καλλιτεχνών και Λογοτεχνών Ηλιούπολης...)

(συνεχίζεται)


Σάββατο 30 Σεπτεμβρίου 2017

Νότα Κυμοθόη "Η αειπάρθενος Θεά Αθηνά αντικαταστάθηκε από την Παναγία"



Νότα Κυμοθόη "Η Αειπάρθενος Θεά Αθηνά αντικαταστάθηκε από την Παναγία"
Η αρχαία Θεά των Ελλήνων Αθηνά γνωστή σε όλη την γη, υπήρξε αγαπημένη όλων των ανθρώπων, συμβολίζοντας τη θεϊκή Σοφία και παρθενία!!! Δόθηκε η ενέργειά της στους αρχαίους Έλληνες, οι οποίοι με τη λογική τους είχαν κατορθώσει να διατυπώσουν καθολικούς νόμους για το Σύμπαν! Η Θεά Αθηνά, είχε όλη αυτήν την ενέργεια της Σοφίας, της Γνώσης, κι όλης της Εξυπνάδας και της ολοκληρωτικής Φρόνισης και Γνώσης Όλων των Αρετών! Υπήρξε η αγαπημένη κόρη του Δία, η οποία ήταν όμορφη και ανίκητη, καθώς είχε όλη τη Δύναμη του Πατέρα!!!Υπήρξε Προστάτιδα των Τεχνών και όλων των Εργασιών οπού γίνονταν για το Καλό των ανθρώπων!!! Την αποκαλούν "Εργάνη" γιατί ήταν βοηθός και προστάτιδα των ανθρώπων οπού εργάζονταν με το νου και τα χέρια, δηλαδή όλων των ανθρώπων της Τέχνης!
Στον Ορφικό Ύμνο, ο υμνωδός γράφει:
« Παλλάδα μονογέννητη, σεπτέ γόνε του μεγάλου Δία,
θεϊκή, μακάρια θεά, πολεμοθόρυβη, γενναιόψυχη,
άρρητη και ρητή, μεγαλώνυμη, σπηλαιοθρεμμένη,
που κυβερνάς τις κορφές των ψηλόραχων βουνών
και τα σκιερά όρη, κι ευφραίνεις την ψυχή σου
στα φαράγγια, οπλόχαρη, που εκστασιάζεις
τις ψυχές των θνητών με μανία, κόρη αθλήτρια…
…αρνήτρια του γάμου, πολύπλουτη μητέρα των τεχνών,
που την ορμή παρακινείς, και τη μανία δίνεις
στους κακούς, και στους καλούς τη φρόνηση•
…λυτρώτρια των κακών, νικηφόρα θεά, γαλανομάτα,
τεχνοεφευρέτρια, πολυλατρεμένη βασίλισσα.
Εισάκουσέ με που προσεύχομαι μέρα και νύχτα ακόμα
και τα ξημερώματα, και δώσε ειρήνη πολύπλουτη,
ικανοποίηση κι υγεία σ’ ευτυχισμένες εποχές. » (Ορφικός Ύμνος 32, “Στην Αθηνά”)

Η Θεά Αθηνά υπήρξε βοηθός και παραστάτης δηλαδή προστάτης όλων των μεγάλων Ηρώων του αρχαίου κόσμου και την βλέπουμε να είναι βοηθός του Ηρακλή αλλά και του Οδυσσέα. Η εξυπνάδα της Θεάς δίνει βοήθεια και λύσεις στις δυσκολίες των Ηρώων και η όποια πλάνη στη σκέψη, πως υπήρξε "αιμοχαρής" ας καταρυφθεί αμέσως, διότι η Θεά Αθηνά δεν υπήρξε πολεμοχαρής, μήτε αιματόχαρη, μήτε καταστροφική. Υπήρξε Μέγιστη Θεά Διδάκτωρ όλων των Τεχνών, ως κι αυτής της διδαχής για την καλλιέργεια των χωραφιών, το δαμασμό των άγριων αλόγων, την ύφανση σε αργαλειούς, την κατασκευή πλοίων και υπήρξε η Θεά Παραστάτης των Ρητόρων αλλά και όλων των Ποιητών και Συγγραφέων!!! Δίδαξε κι έφερε στους ανθρώπους την Πρόοδο και την εξέλιξη του Πολιτισμού αλλά και την εξέλιξη όλων των Μορφών στο Σύμπαν. Η ίδια η Θεά Αθηνά, δίχως ίχνη "ερωτισμού" σαρκικού, αλλά με μια ανώτερη μορφή διδαχής οπού η παρθενία της αποτελεί Μέγα Σταθμό για την ανθρωπότητα, διδάσκει την Αγάπη δίχως ερωτισμό. Διδάσκει τον ηρωισμό, αυτήν την μοναδική Αρετή, οπού συμβολίζει Αγάπη μέσα από τη θυσία. Την οποία βλέπουμε πολύ αργότερα να έχει ο ίδιος ο Ιησούς Χριστός, οπού θυσιάστηκε για την Αγάπη των ανθρώπων, που δεν κατανοούσαν αυτήν την Αρετή!..
Η Θεά Αθηνά ως Αειπάρθενος Θεά, τιμήθηκε με λαμπρότητα, κι αργότερα χτίστηκε και ο Παρθενών στην Ακρόπολη της Αθήνας, που φέρει ως πόλη το όνομά της, κι ο Παρθενών συμβολίζει την Τιμιότητα κι Αγνότητα! Αυτές δηλαδή τις υπέροχες Αρετές που είναι κόσμημα γνώσης και σοφίας!!!
Διότι η θεϊκή Γνώση είναι άσπιλη κι αμόλυντη κι απευθύνεται σε όλους, δίχως διακρίσεις!!! Προσφέρεται από την Θεϊκή Σοφία σε κάθε άνθρωπο, από την Ουσία κι από την Ενέργεια της Θεάς σε κάθε ψυχή, για να την ανυψώσει, μέσα από την εξέλιξή της ως τη θέωσή της!!!
Αν ανατρέξουμε σ΄έναν αρχαίο μύθο, διαβάζουμε τα εξής:
"Ο Τειρεσίας παραφύλαξε κι έτυχε να δει τη Θεά Αθηνά να λούζεται σε μια λίμνη που σχηματιζόταν από μια πηγή, μαζί με τη μητέρα του Χαρικλώ. Αυτό ως γεγονός ήταν η αφορμή να χάσει ο Τειρεσίας την όρασή του, θαμπωμένος από το Φως της Θεάς Αθηνάς. Η μητέρα του Χαρικλώ παρακαλούσε τη Θεά να του δώσει πίσω την όρασή του, αλλά αυτό δεν έγινε ποτέ, γιατί έτσι ήταν το θέλημα της Θεάς Αθηνάς!!! Του έδωσε όμως το χάρισμα της εσωτερικής όρασης, της μαντικής δηλαδή, ώστε από το κελάηδημα των πουλιών να μαντεύει και για να τον βοηθήσει του έδωσε κι ένα ραβδί, με το οποίο μπορούσε να βαδίζει ως να έβλεπε που πήγαινε." 
Αυτά λέει ο αρχαίος ελληνικός μύθος και δεν είναι μύθος, αλλά μια μεγάλη διδασκαλία, που έφθασε ως τις ημέρες μας, διδάσκοντας πως όταν έρθουμε σ΄επαφή με την αληθινή πηγή της γνώσης, αποκτούμε σημαντικές ικανότητες, οι οποίες ξεπερνούν αυτές των σωματικών αισθήσεων. Είναι δηλαδή όλη η συσσωρευμένη γνώση της θεϊκής ψυχής, που λέγεται "διόραση" ή "διαίσθηση", γιατί η αντίληψη αυτή έχει ξεφύγει από τον κόσμο των αντιλήψεων που μας προσφέρεται μέσω των 5 αισθήσεων. Αυτό δηλαδή οπού δίδασκε κι ο ίδιος ο Πλάτων, πως κατορθώνει ν΄ανυψωθεί ο άνθρωπος από τον Νοητό κόσμο, στον Ιδεατό κόσμο και από τον ιδεατό στον Πνευματικό κόσμο, μέσα στον οποίο όταν βρεθεί με ισορροπία και Αρετές κατορθώνει να σπάσει τους χρονικούς περιορισμούς και κατανοεί τ΄ ακατανόητα από τους μη φτασμένους σε αυτό το Πνευματικό επίπεδο!
Η Θεά Αθηνά γνωρίζουμε από τις αρχαίες ελληνικές γραφές, πως προέρχεται από διπλή κυοφορία, δηλαδή από τη μητέρα της την Μήτιδα κι από τον πατέρα της τον Δία. Αυτή η προέλευσή της φανερώνει ακριβώς την Ουσία του Θείου, που περιέχει και την αρσενική αλλά και τη θηλυκή ενέργεια δηλαδή την ολότητα της Νοημοσύνης και αυτή όλη η φρόνηση της Θεάς Αθηνάς φανερώνει την ολόπλευρη κι ολοκληρωμένη φύση της θεϊκής Σοφίας!!! Διότι με τη γέννηση της Θεάς Αθηνάς κλείνει ο μέγας κύκλος της Σοφίας της οποίας η πρωτόγονη  φύση ήταν ανάμικτη με πανουργία. Η γέννηση της Θεάς Αθηνάς αποτελεί τον τέλειο Κύκλο και συμβολίζει την Αγνή κι Ολοκληρωμένη Σοφία!!!
Η Θεά Αθηνά κι ο κύκλος της θεϊκής Σοφίας τον οποίο εκπροσωπεί, φανερώνει όλον τον κύκλο της ζωής στο Σύμπαν Όλων κι όσα δεν μπορεί ο άνθρωπος να κατανοήσει μέσα στα εφήμερα της ζωής του είναι μέρος του κύκλου της Σοφίας, την οποία για να κατακτήσει, όπως υποστήριζαν οι αρχαίοι Έλληνες Μύστες και Ιεροί Δάσκαλοι, έρχεται σε διαδοχικές ενσαρκώσεις μέχρι να γίνει Αγνός ως Πνεύμα θεϊκό της ΜΙΑΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ της ΟΛΟΤΗΤΑΣ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΣΟΦΙΑΣ!..
Ο Πρόκλος γράφει στην ανάλυση της Πλατωνικής Θεολογίας: "Η Αθηνά φυλάει τις ενδιάμεσες ζωές ακλόνητες με τη νόηση και την αυτενεργό ζωή, ανυψώνοντάς τες από την ύλη."
Η Θεά Αθηνά αποκαλείται "Δέσποινα", οπού έχει όλη την ενέργεια ως φρουρός και τελειοποιός της διαφύλαξης μιας ισορροπημένης τάξης, αμόλυντης κι απροσμάχητης από την ύλη που κατορθώνει μέσα από τη Σοφία των Όλων του Όλου Κύκλου να πληρεί αμόλυντο όλο το νοητικό φως, στρέφοντας τα πάντα ως αιτία από το ΟΛΟΝ ΣΟΦΟΝ ώστε να γίνει σαφές! Κι αυτό φανερώνεται μέσα από τις 3 Αρχές ως βαθμίδες γνώσης κι επίγνωσης, τα 3 επίπεδα δηλαδή τα οποία είναι: 1)Η πηγαία και νοητική γνώση, με την οποία κατανοείται ο Πατήρ, αυτός δηλαδή στον οποίο εκγατέστησε τον εαυτό της και δεν μπορεί ν΄ αποχωριστεί από αυτόν. 2) Η Α΄ ΑΡΧΗ βάση της οποίας συνυπήρξε ως Κόρη του Πατέρα κι ολοκληρώνεται στην πορεία της και στρέφει προς τον εαυτό της. 3) Η Τελείωση, η επίγνωση των 2 πρώτων επιπέδων η γνώση των οποίων την καθιστούν ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ και οδηγούν όλο τον κόσμο στην ΓΝΩΣΗ ΤΗΣ ΣΟΦΙΑΣ οπού προστατεύει και φρουρεί με όλες τις δυνάμεις της καθώς συνδέει τις εγκόσμιες ενέργειες με τις ουράνιες και θεϊκές υπάρξεις ενώνοντας τη Σοφία Όλων! Είναι η Παλλάδα Θεά Αθηνά!!! 
Ο Πλάτων αναφέρει στον Τίμαιο "το Σύμπαν είναι μείγμα από νου και ανάγκη"!..
Η ανάγκη υποτάχθηκε στην "πειθώ" αυτήν την ενέργεια και δύναμη του νου, μπροστά στην οποία όλα τα υλικά αίτια υποχωρούν σύμφωνα με τη βούληση της Σοφίας του Αιτίου οπού είναι η θέληση του πατέρα Διός. Και η ίδια η Θεά έρχεται ως παρουσία να υποτάξει αυτήν την αιτία ως βούληση του πατέρα της Δία μέσα από το Ποιητικό λόγο, από τον Πνευματικό κόσμο σε μια μέθεξη του Θεϊκού Νου, που εξυψώνει κι εγκαθιστά το Αει Ο Φως του Πνεύματος στους αιώνιους κόλπους του Πατέρα, που φρουρεί δια μέσου των αιώνων το Σύμπαν κι ονομάζεται αυτό το Πνεύμα Ακατάλυτο κι Αιώνιο!!!
Η Θεά Αθηνά είναι Προστάτιδα Θεά και Φρουρός με ασπίδα και δόρυ αυτής της ΜΙΑΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ αυτής της ΜΙΑΣ ΤΑΞΗΣ ΣΟΦΙΑΣ κι εποπτεύει ΟΛΗ σύσσωμη  την Όλη Δημιουργία του Πατέρα αντιμαχόμενη συνεχώς την ύλη οπού απροσδιόριστη στρέφει κατά της Ολης Σοφίας!!!
Η Θεά Αθηνά κρατά τη Νίκη κι ονομάστηκε η ίδια Νίκη αλλά και Υγεία επειδή κρατά τη Γνώση του Νου και κυριαρχεί ο θεϊκός Νους και η Γνώση του στην κάθε ανάγκη και στην κάθε μορφή της όποιας ύλης και μόνον η θεϊκή Σοφία της Γνώσης του Νου κυριαρχεί σε κάθε μορφή ύλης. Αυτή η αέναη  θεϊκή ισορροπία διαφυλάσσει τον κόσμο αιωνίως. Διατηρεί τη νεότητα σε νου και τον κρατά καθαρό κι είναι έργο θεϊκό αυτό κατεξοχήν καθώς και η εξύψωση του νου και η προστασία του από την αιώνια Αειπάρθενο ενέργεια της Θεάς!!!
Η Θεά Αθηνά αντικαταστάθηκε στο πέρασμα των χρόνων από την Αειπάρθενο Παναγία Μητέρα του Ιησού Χριστού. Ονομάστηκε Αειπάρθενος, Αγνή, Δέσποινα, Στρατηγός, δηλαδή με όλα τα προσονύμια της Θεάς Αθηνάς.
(η έρευνα συνεχίζεται)
Νότα Κυμοθόη

© Νότα Κυμοθόη



   

Τετάρτη 13 Σεπτεμβρίου 2017

Νότα Κυμοθόη "Υψωση Τιμίου Σταυρού"

Νότα Κυμοθόη "Ύψωση Τιμίου Σταυρού"
Στις 14 Σεπτεμβρίου εορτάζουμε την Ύψωση του Τιμίου Σταυρού και γιορτάζουν την ονομαστική τους γιορτή όσοι φέρουν το όνομα "Σταύρος".
Ας δούμε όμως την όλη αλήθεια για όλο αυτό το γεγονός κι ας βγάλει ο καθένας τα δικά του συμπεράσματα, αλλά με επιχειρήματα κι όχι από συναισθηματική φόρτιση.
Το Σύμβολο του Σταυρού, όπως γράφω και στο βιβλίο μου Το Λ των λέξεων και του Λόγου είναι ένα πανάρχαιο ελληνικό σύμβολο, που ένωνε τους Έλληνες  όπου γης!
Η μεγάλη αναφορά γίνεται στις σελίδες του βιβλίου αυτού για το όλο θέμα. Αλλά θα ήθελα να προσθέσω και το εξής:
Πρώτον, οι ανακρίβειες των εκκλησιαστικών αναφορών στο διαδίκτυο για το θέμα του Τιμίου Σταυρού, είναι υπό σκέψη και μελέτη απ΄όσους ερευνούν την αλήθεια.
Τιμώντας τον Ιησού Χριστό και την Όλη Αλήθεια οπού δίδαξε, αλλά και με σεβασμό για το όλο του σταυρικό μαρτύριο, πιστεύοντας την Ανάστασή Του, έρχομαι να προσθέσω τα κάτωθι, ευχαριστώντας Τον για Όλα!!!
Ο Σταυρός αποτελεί αρχαίο Ιερό ελληνικό σύμβολο! Είναι αυτός ο σταυρός μέσα σε κύκλο!!! Το ότι επάνω σε αυτό το σύμβολο, τον σταυρό, καταδικάστηκε και σταυρώθηκε ο Ιησούς Χριστός, δεν είναι τυχαίο, καθώς τίποτα τυχαία δεν συμβαίνει, σύμφωνα με τους θεϊκούς νόμους=βουλές=θελήσεις του Θεού, τον οποίο ας ευχαριστήσουμε οι Έλληνες!!!
Ο Χριστός γνώριζε τι σημαίνει Ελληνικό Φως και γνώριζε τι ακριβώς ήταν ο σταυρός των Ελλήνων ή εθνικών, όπως τους ονόμαζαν στην εποχή του!
Σε όλη την Ανατολή εκείνη την εποχή οι ονομαζόμενοι εθνικοί, τιμούσαν τον σταυρό κι αργότερα τιμούσαν και οι μη εθνικοί, οπού πίστεψαν στο Χριστό.
Εδώ αρχίζει το μπέρδεμα...Κι εδώ ταυτίστηκε το μπέρδεμα το 326 μ. Χ. με την Αγία Ελένη, συνεχίστηκε το 626 μ.Χ. κι ερχόμαστε στις ημέρες μας, για να ξεκαθαρίσει το όλο θέμα...
Αν λοιπόν εξετάσουμε βιολογικά το θέμα, ένα ξύλο πεταμένο σε μια χωματερή της εποχής εκείνης, δεν θα άντεχε 300 περίπου χρόνια ώστε να είναι άθικτο και να το βρει η μάνα του αυτοκράτορα Κωνσταντίνου την εποχή εκείνη...
Αν δεχτούμε οι πιστοί, πως επάνω σε αυτόν το ξύλινο σχήμα σταυρού, μαρτύρησε ο Θεός, τότε ναι ήταν θαύμα πως παρέμεινε άθικτο μέσα στο χώμα...
Αν δεχτούμε πως όλο το σώμα του Σταυρού συμβολίζει τον Χριστό, τότε με ποια δύναμη οι επίγεια άνθρωποι τον τεμάχισαν και τον μοίρασαν εδώ κι εκεί; Δεν είναι ως να τεμαχίζουν τον ίδιο τον Χριστό;
Το όνομα "Σταύρος" τι σχέση έχει με το σταυρό του Χριστού; Υπάρχει "Άγιος Σταύρος";
Αλλά ας πάμε στην αρχαία ΕΠΟΧΉ!!! Μια εποχή οπού ο Ιερός Σταυρός αποτελούσε Σύμβολο Ιερής Λατρείας και Θεραπείας! Σε όλα τα αρχαία ιερά του Ήλιου Θεού, ήταν το Ιερό Σύμβολο της αρσενικής και θηλυκής ενέργειας, η οποία όταν συστρεφόταν δημιουργούσε μια Ιεροτελεστία ικανή για να γονιμοποιηθεί όλη η φύση και η ανθρώπινη! Η κίνηση αυτή διαγράφει έναν κύκλο κι ενώνει τις δύο αρχές την αρσενική ενέργεια με την θηλυκή ενέργεια!Δημιουργείται έτσι ο Σταυρός! Τα δυο άκρα δηλαδή είναι ο άντρας και η γυναίκα! Ο κύκλος είναι η όλη κίνηση επάνω στη γη κι έχει σχέση με τον Ήλιο που ενώνει και γονιμοποιεί τη φύση. Δίχως το Φως του Ήλιου δεν υπάρχει ένωση και δεν υπάρχει ζωή στη φύση!!! Ο σταυρός είναι η ζωή! Αυτή η αιώνια ένωση ανδρός και γυναικός είναι ένας αέναος κύκλος ζωής, δίχως την ένωση των οποίων δεν υπάρχει συνέχεια της ζωής. Κι αυτό συμβαίνει σε όλη τη φύση, σε αρσενικό+θηλυκό!!!Ο Σταυρός λοιπόν συμβολίζει την αιώνια ζωή!!!
Ευχαριστούμε τον Ιησού Χριστό για την Όλη γνώση καθώς ευχαριστούμε και όλους τους αρχαίους Ιερούς Δασκάλους σε όλη την ανθρωπότητα!
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΗΝ ΑΙΩΝΙΑ ΖΩΗ!!!
Με φως και αγάπη για όλη την αλήθεια και για των αρχαίων Ελλήνων την όλη αλήθεια!!!
Νότα Κυμοθόη


Σάββατο 2 Σεπτεμβρίου 2017

Νότα Κυμοθόη "Ίχνη ανθρώπων 5,7 εκατ. ετών στην Κρήτη"


Νότα Κυμοθόη "Ίχνη ανθρώπων 5,7 εκατ. ετών στην Κρήτη"
Η εποχή μας, χαρακτηρισμένη ως Νέα Εποχή, ρίχνει φως σε θέματα τα οποία κρατούσαν μυστικά με θρησκόλυπτο τρόπο, κατηγορώντας την ελληνική παιδεία της αρχαιότητας και το Δία, πως ήταν είδωλο Θεός!..
Το Πανεπιστήμιο της Ουψάλα επιβεβαίωσε τα ίχνη ανθρώπινης ζωής στην Κρήτη, κι αυτό είναι σημαντικό γιατί αναφέρεται σε μια εποχή, πριν 5,7 εκατομμύρια χρόνια από τη δική μας σημερινή εποχή!!!
Αυτή η φωτογραφία έχει κάνει το γύρο του διαδικτύου κι αναφέρεται στη δημοσίευση του περιοδικού Science News στις 31 Αυγούστου 2017 από το Πανεπιστήμιο της Ουψάλα, αναφέροντας:
"Τα αποτυπώματα ανακαλύφθηκαν από τον Gerard Gierlinski (πρώτος συγγραφέας της μελέτης) κατά τη διάρκεια των διακοπών του στην Κρήτη το 2002. Ο Gierlinski, Παλαιοντολόγος στο Πολωνικό Γεωλογικό Ινστιτούτο που ειδικεύτηκε στα αποτυπώματα, αναγνώρισε τα αποτυπώματα ως θηλαστικά, αλλά δεν τα ερμήνευε περαιτέρω. Τότε το 2010 επέστρεψε στην περιοχή μαζί με τον Gregorz Niedzwiedzki (2ος συγγραφέας), Πολωνός Παλαιοντολόγος στο Πανεπιστήμιο της Ουψάλα, για να μελετήσει λεπτομερώς τα αποτυπώματα. Μαζί κατέληξαν στο συμπέρασμα, ότι τα ίχνη έγιναν από ανθρωποειδείς. 
Πίστωση: Andizej Boczarowski
Ευχαριστούμε τους καθηγητές Παλαιοντολογίας του Πανεπιστημίου της Ουψάλα!..
Αυτήν την εποχή, δηλαδή πριν 5,7 εκατομμύρια χρόνια η Κρήτη δεν είχε απομακρυνθεί από την ηπειρωτική Ελλάδα, δηλαδή ήταν ενιαία, ενωμένη με την Αιγαία Γη. Τα ίχνη αυτά των ανθρώπων που έμειναν για να δώσουν αυτήν τη γνώση σε εμάς, στην εποχή μας, άσχετα άν η Κρήτη είναι αποκομμένη και σήμερα αποτελεί νησί, φανερώνουν πως η ζωή ξεκίνησε από τον ελληνικό χώρο!!!
Μια ακόμη επιβεβαίωση αυτών των σημαντικών απολιθωμάτων κι ας προστεθεί κι εκείνη του Άρη Πουλιανού απ΄το σπήλαιο των Πετραλώνων σε μια άλλη βορειότερη ελληνική περιοχή, κι ας τα μελετήσουν οι ερευνητές Παλαιοντολόγοι, κι ας πάψουν επιτέλους την πολεμική αρνητική τους θέση ενάντια στην αλήθεια των ανθρωπίνων προελεύσεων!..

Πέμπτη 27 Ιουλίου 2017

Νότα Κυμοθόη " Ο Ζευς και η Vajra των Βουδιστών"

Νότα Κυμοθόη
Ο Ζευς και η Vajra των Βουδιστών
Οι Ελληνίδες και οι Έλληνες όπου γης, είναι καιρός να κατανοήσουμε τον αρχαίο ελληνικό πολιτισμό και να συνειδητοποιήσουμε αλήθειες κρυμμένες με παλαιό τρόπο σκέψης ως απαγορευμένες. Ο Ζεύς δηλαδή, που τον έχουν κατατάξει στα "είδωλα" και μέσα από μια σκοτεινή ελληνική παιδεία, δεν κατόρθωσαν οι περισσότεροι Έλληνες κι Ελληνίδες να διδαχτούν τον πλούτο της αφθονίας, οπού προσφέρει η γνώση.
Στην παράσταση της εικόνας ο Ζευς κρατάει κεραυνούς και στο αγγείο πλάι κρατάει πάλι κεραυνούς.
Αυτό, οπού κρατάει ο Ζευς το βρίσκουμε στην Ινδία και είναι εντυπωσιακό το γεγονός πως αποτελεί ένα ισχυρό τελετουργικό εργαλείο για τις ιερές τελετές φώτισης στο Βουδισμό. Ονομάζεται Vajra και η γνώση γι΄αυτήν μας οδηγεί πίσω στην αρχαία εποχή, όπου είναι ένα σύμβολο ιερό για την ειρήνη και την ηρεμία κι αποτέλεσε ιερό όπλο=σύμβολο του Θεού Ίντρα, όπως ονομάζεται ο ουράνιος θόλος, δηλαδή ο ουρανός και ήταν βασιλιάς των Ντεβών, στην αρχαία Ινδία.
Σε αυτόν το βασιλιά ο Θεός του ινδουισμού Βισνού, έδωσε αυτό το ισχυρό όπλο με το οποίο εξόντωσε τους Namuchi και Vritra, τους κακούς δαίμονες, που έκλεβαν το νερό και το φως κι έδωσε πάλι στο λαό του αλλά και σε όλη τη γη το φως και το νερό, ώστε να μην υπάρχει ξηρασία,
Αλλά το σκήπτρο αυτό, δηλαδή οι κεραυνοί του Δία, όπως λέμε στην Ελλάδα, στην Ινδία και στη Βουδιστική λατρεία έχει την εξής έννοια, η οποία μας οδηγεί σε μελέτη που έχει σχέση με την αρχαία ελληνική θρησκεία και την απόκρυφη δύναμή της.
Παραδοσιακές εικόνες της vajra την απεικονίζουν με τρία, πέντε ή εννέα προεξοχές που μοιάζουν σαν λουλούδια λωτού σε κάθε άκρο. Αλλά, στο αρχαίο ινδικό κείμενο "Rigveda" αναφέρεται πως όταν ο Indra χρησιμοποίησε το vajra, αυτό είχε ανοιχτές προεξοχές. Ένας άλλος Βουδιστικός μύθος λέει πως ο Βούδας Σακιαμούνι, πήρε το vajra από τον Ίντρα και αφού έκλεισε για πάντα τα ανοιχτά άκρα, το μετέτρεψε από ένα καταστροφικό όπλο, σε ένα ειρηνικό σκήπτρο μεγάλης δύναμης.

Βλέπουμε και θαυμάζουμε τον πολιτισμό των ανθρώπων και καθώς το σύμβολο ενός κεραυνού μπήκε σε χέρι του Βασιλέα των 12 αρχαίων Θεών του Ολύμπου του παγκοσμίως γνωστού Διός, κατανοούμε ένα ισχυρό αρχαίο εργαλείο, πολεμικό εργαλείο δύναμης ή ισχυρότατο όπλο.
Στην Ινδία το κρατά ο αρχαίος Θεός του Ουρανού και τι σχέση έχει αλήθεια με τον Ζεύ ή Δία των αρχαίων Ελλήνων;
Γνωρίζουμε ελληνική Μυθολογία ή όχι;
Γιατί ο αρχαίος ελληνικός Μύθος λέει πως ο Δίας απελευθέρωσε τους Κύκλωπες από τα Τάρταρα και τους έφερε στον επάνω κόσμο, όπου οικοδόμησαν τα γνωστά Κυκλώπεια τείχη! Και αυτοί ως ευγνωμοσύνη και μεγάλο ευχαριστώ, του έδωσαν το ως άνω εικονιζόμενο όπλο του, δηλαδή τον Κεραυνό, όπως απεικονίζεται στο αγγείο ή στην παράσταση από χαλκό.
Κατόρθωσε, μας λέει ένας άλλος Μύθος να νικήσει με αυτό το τρομερό όπλο το τέρας με τα εκατό κεφάλια.
Όπως και να είναι οι Μύθοι, η αλήθεια είναι μόνον ΜΙΑ κι αυτή έχει κρατηθεί με ιερότητα μέσα στο Βουδισμό, όπου χρησιμοποιείται το άνω σύμβολο από τους όσους έχουν την ιερή φώτιση, σαν σύμβολο δύναμης.

Για την Ελλάδα, για τους Έλληνες κι Ελληνίδες όπου γης, για όλη την ανθρωπότητα
Με Φως και Αγάπη


Νότα Κυμοθόη
Άδεια Creative Commons
Αυτό το εργασία χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές .