Νότα Κυμοθόη:"Οι αρχαίοι Βαβυλώνιοι κι ο Πυθαγόρας"
Στην αρχαία Βαβυλώνα, οι τότε σοφοί δάσκαλοι, γνώριζαν τον Πυθαγόρα και την ιερή του διδασκαλία και έκαναν χρήση πρακτική του Πυθαγορείου Θεωρήματος αλλά και των Τριών Διαστάσεων, που πήρε αργότερα μεταφυσική έννοια και καθιερώθηκε μέσα στη θρησκεία, ως τρισυπόστατη θεότητα. Αλλά αν ανατρέξουμε στην ιερή Βαβυλώνα, για την οποία έχει πέσει πολύ σκότος απ΄όσους χρησιμοποίησαν τα πανίερα αρχεία, τα οποία ήταν τα περισσότερα όλα των αρχαίων Ελλήνων Ιερών Δασκάλων, τότε ανατρέπονται αλήθειες, που δεν είναι αλήθειες, αλλά κατασκευάστηκαν για να "εξουσιάσουν" θρησκευτικοπολιτικά τον κόσμο επάνω στη γη.
Δηλαδή συνειδητοποιούμε στην δική μας εποχή, ύστερα από όσα έχουν έρθει στο φως, από τις μελέτες των καλών αρχαιολόγων και ιστορικών μελετητών, πως τον 20ο έως και τον 16ο π. Χ. αιώνα, χρησιμοποιούσαν στην καθημερινή τους συναλλαγή αυτό, όπου έφτασε κομματιασμένο ως εμάς, ονομαζόμενο Πυθαγόρειο Θεώρημα.
Δηλαδή το χρησιμοποιούσαν στην καθημερινή τους ζωή, σε θέματα απλά, δηλαδή πως το ύψος ενός καλαμιού ζαχαροκάλαμου κλίνει ή αλλάζει κλίση σ΄έναν τοίχο. Κι αυτό, έγινε γνωστό, ύστερα από το άνω δισκίο που εικονίζεται στη φωτογραφία, που έφερε στο φως της δημοσιότητας η αρχαιολογική σκαπάνη. Το πήλινο δηλαδή αυτό δισκίο που βρέθηκε στην Βαβυλώνα και αναφέρεται ως Plimpton 322, όπως αναφέρει ο Luis Teia σε δημοσίευσή του σε περιοδικό της Αυστραλίας το 2015 και σε άλλη δημοσίευση, στις 19 Ιανουαρίου 2016, αποθηκεύει συνδιασμούς 3 θετικών ακέραιων αριθμών, οι οποίοι σήμερα ονομάζονται Πυγμαγόρια Τρίκλιτα, αλλά έχουν σχέση με το Πυθαγόρειο Θεώρημα. Σε αυτόν το σημερινό όρο, ο όρος πρωτόγονος, υποδηλώνει πως τα πλευρικά μήκη δεν μοιράζονται κανέναν κοινό διαιρέτη.
Πυθαγόρας (580 π.Χ. - 496 π.Χ.)
Αλλά τι σχέση έχει ο αρχαίος Έλλην Ιερός Δάσκαλος Πυθαγόρας από τη Σάμο, με αυτό, οπού σήμερα ονομάζεται Τάμπλετ;
Γιατί δηλαδή, μετά από το Μηχανισμό των Αντικυθήρων και όλη την επί σειρά ετών καταστροφή στην όλη αρχαιολογική γνώση των αρχαίων Ελλήνων Σοφών και Ιερών και διδασκαλιών, κατασκευάστηκε το tablet;
Ευχαριστούμε όλη αυτή την επινόηση, διότι ο λόγος κατασκευής του tablet, έφερε στο φως όλα εκείνα τα δεδομένα που αφορούν αυτό το Μαθηματικό Πρόβλημα μιας Ιερής Μαθηματικής Διδασκαλίας, ενός δισκίου. Αυτό και μόνον που αποτέλεσε τον λόγο γι΄ αυτήν την ανάρτησή μου. Διότι το μικρό αυτό Δισκίο, είναι ίσως ο Δάσκαλος σα να λέμε σήμερα στις ημέρες μας που λύνει προβλήματα και διδάσκει τους μαθητές του.
Ένας Πυθαγόρας όμως δεν είναι απλά ένας απλός δάσκαλος, αλλά είναι ο Ιερός Δάσκαλος των Δασκάλων του ιερού φωτός σε όλες τις μετέπειτα εποχές. Διότι ενώ είχε μιλήσει κι είχε διδάξει για όλη την Δημιουργία και για την ωφέλιμη κοινή χρήση των Ορθών Τριγώνων, στην πορεία άρχισαν να καταστρέφουν, οι όσοι τα χρησιμοποίησαν για τις όποιες θρησκευτικοπολιτικές εξουσίες τους επί γης, τον αρχαίο ελληνικό πλούτο και πολιτισμό. Αλλά, τίποτα αληθινό δεν χάνεται και δεν καταστρέφεται απ΄όσους νομίζουν πως είναι άτρωτοι. Η αλήθεια όπου στις ημέρες μας έρχεται στο φως, φανερώνει όλη την καταστροφική μανία, ομάδων, οι οποίες δεν εργάστηκαν για το καλό των ανθρώπων, παρά μόνον για δικό τους ατομικό καλό. Αλλά αυτό δεν είναι αρεστό από την Πανίερη Ενότητα Όλων των Ιερών Δασκάλων που εργάστηκαν κι έδωσαν τις ιερές διδασκαλίες τους για το καλό των ανθρώπων με ευλογία του Πανίερου Πνεύματος του Πανταχού Θεού όλων!..
Αλλά πως σχετίζεται ο Πυθαγόρας και γιατί δεν διδάσκεται επίσημα όλη του η Ιερή Διδασκαλία στα ελληνικά σχολεία, παρά μόνον ξερά κι ακαταλαβίστικα προσπαθούν να διδάξουν οι Μαθηματικοί τα μαθηματικά, ώστε να μη τα κατανοούν οι μη φωτισμένοι μαθητές. Και πως μπορεί να φωτιστεί ένας μαθητής στο σχολείο, ώστε να κατανοήσει τα μαθηματικά, όταν τον βομβαρδίζουν με τον τρόμο των θρησκειών αποπροσανατολίζοντάς τον από την πραγματικότητα και φανατίζοντάς τον ενάντια σε άλλες ομάδες λαών, που λατρεύουν με άλλο τρόπο το Θεό;
Μπορεί δηλαδή σήμερα, ένας μαθητής που χρησιμοποιεί καθημερινά τον Πυθαγόρα σε όλη τη φάση της καθημερινής του ζωής, αλλά δεν το γνωρίζει, να φανατίζεται θρησκειολογικά και να δρα με μίσος ενάντια άλλων ανθρώπων, οι οποίοι, χρησιμοποιούν και αυτοί τις ίδιες διδασκαλίες του Πυθαγόρα και τις εφαρμόζουν στην καθημερινή τους ζωή; Είναι δυνατόν στις ημέρες μας να επικρατεί ακόμα το μίσος για το συνάνθρωπό μας, ο οποίος μέσα στην άγνοιά του ακόμα μισεί και καταστρέφει;
Χρησιμοποιούμε όλοι μας την ίδια γη, έναν πλανήτη με διαφορετική φύση σε διάφορες χώρες. Αλλά, τι σύμπτωση αλήθεια είναι αυτή, όταν για τα καθημερινά προβλήματα όπου γης, έτσι όπως εξελίσσεται ο κόσμος, χρησιμοποιείται το Πυθαγόρειο Θεώρημα και η Ιερή Γεωμετρία και Τριγωνομετρία του Πυθαγόρα; Δηλαδή θέλω να σας πω, πως οι Ορθές Γωνίες είναι παντού! Σε όλα τα κτίρια, σε όλα τα αντικείμενα, σε όλες τις κατασκευές, ακόμα και σε αυτό το υπέροχο διαμάντι, που όσο κι αν κατεργαστεί, λάμπει με τις γωνίες του περισσότερο. Δηλαδή, τα τριπλάσια που δημιουργούν αυτές οι ορθές γωνίες, στις καθημερινές εφαρμογές όλης της ανθρώπινης ζωής, πως δεν κατανοούνται ως πραγματικές αλήθειες από τους ανθρώπους σήμερα;
Αλλά πως η θρησκεία και το Δόγμα Χριστιανισμός χρησιμοποίησε μυσταγωγικά αυτό το Πυθαγόρειο Θεώρημα σε Τρεις Διαστάσεις, καταστρέφοντας ως απαγορευμένη την Ιερή Διδασκαλία του Ιερού Δασκάλου Έλληνος Πυθαγόρα, με τη χλεύη πως η αρχαία ελληνική θρησκεία ήταν ειδωλολατρική; Πως μπλέχτηκε τόσο έξυπνα το όλο θέμα;
Όπως και να έγινε, ευχαριστούμε θερμά το Πανίερο Πνεύμα του Θεού Όλων των Ιερών Δασκάλων κι ας δούμε την όλη αλήθεια της Ιερής Διδασκαλίας του Πυθαγόρα σε Τρεις Διαστάσεις!..
Δηλαδή το Πυθαγόρειο Θεώρημα έχει όλη την Τρισδιάστατη Απόδειξη και Θεωρεία μαζί για όλα τα γεγονότα, τα οποία ενώ σχετίζονται καθημερινά με όλα και με την ανθρώπινη ύπαρξη, εύσχημα αυτή η Ιερή Γεωμετρία και Τριγωνομετρία απαγορεύτηκε από την καθιερωμένη διδασκαλία των μαθητών και σχετίστηκε με θρησκευτικές καταστάσεις που διαχώρισαν και ακόμα διαχωρίζουν τον κόσμο;
Γιατί δεν διδάσκεται όλη η αλήθεια για το καλό των ανθρώπων; Αυτό δεν είναι και το όλο μήνυμα, όλων των Ιερών Δασκάλων, όπου κι αν γεννήθηκαν ανά τους αιώνες;
Διότι, αν πριν 2597 χρόνια από την εποχή μας, ο Πυθαγόρας( 580 π. Χ. -496 π. Χ.) δίδαξε μια τόσο σπουδαία αλήθεια, γιατί κρύφτηκε τόσο φανατισμένα έως τις ημέρες μας;
Κι εδώ παρατηρούμε μια προοδευτική κατασκευή του Πυθαγόρα που έχει σχέση με την Τρισιπόστατη αλήθεια των τριών τριγώνων και της τριπλής δύναμής τους ως εξελισσόμενη σπείρα τριγώνων προς τα έξω, δηλαδή μια άπειρη σπείρα που οδηγεί στο γνωστό φράκταλ.
Ο Πυθαγόρας δηλαδή είχε κατορθώσει στην εποχή του να προσφέρει μια πανίερη διδασκαλία στην ανθρωπότητα για να κάνει το μεγάλο άλμα, για το οποίο σήμερα οφείλει όλη η ανθρωπότητα να τον ευγνωμονεί και να τον δοξάζει!