Photography and writer Nota Kymothoe© Nota Kimothoi
"Μεθοδευμένη καταστροφή αρχαιολογικού χώρου
Γράφει η Νότα Κυμοθόη
Αυτό το εργασία χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές .
"Μεθοδευμένη καταστροφή αρχαιολογικού χώρου
Γράφει η Νότα Κυμοθόη
Στη χώρα Ελλάδα, μέσα στην 7ετία της Χούντας (1967-1974) είχαν αναγκαστεί να ζουν οι άνθρωποι μέσα σε αυτό το καθεστώς του ψυχρού πολέμου βίας, το οποίο υποστήριζε η ορθόδοξη εκκλησία της Ελλάδας και ο στρατός. Ένα καθεστώς το οποίο αφ΄ ενός ωφέλησε τους φορείς που το υποστήριξαν, αφ΄ετέρου κατέστρεψε τον ελληνικό πολιτισμό στη ρίζα του καθώς στήριζε το γεγονός του ψυχρού πολέμου διεθνώς στην αντιπαράθεση Ανατολής-Δύσης.
Μια τέτοια καταστροφή είναι και αυτή στην καρδιά της Δημοκρατίας, στην αρχαία Πνύκα, της αρχαίας Αθήνας!
Κατηφορίζοντας την Απ. Παύλου (δεν ξέρω τι θέση έχει μέσα στον αρχαιολογικό χώρο αυτή η ονομασία της οδού αυτής), όπως ονομάζεται η συνέχεια της Διονυσίου Αρεοπαγίτου εντός του αρχαιολογικού χώρου της Ακρόπολης, βλέπουμε αριστερά στον "καγκελοφραγμένο" αρχαιολογικό χώρο την αναφορά που "βγάζει" μάτι.
Πως είναι δυνατόν να ταυτίζεται ο Ναός του Σωτήρος Διός με τον ορθόδοξο ναό της Αγ. Μαρίνας; Τι έχει συμβεί; Ξαφνικά δηλαδή η ορθόδοξη εκκλησία της Ελλάδας από σφοδρός μαχητής της αρχαίας ελληνικής θρησκείας του 12θεου έγινε υποστηρικτής της; Ταυτίζεται δηλαδή ο αρχαίος θεός των Ελλήνων ο Δίας με την Αγ. Μαρίνα;
Ας δούμε την όλη αλήθεια κι ας βγάλει ο καθένας τα δικά του συμπεράσματα και η νυν ελληνική Κυβέρνηση, ας λάβει τα μέτρα της, γιατί η αλήθεια αρκετά έχει ξεσκιστεί έως τώρα, από όλους τους σκοταδιστές και φασίστες αυτού εδώ του αρχαίου ελληνικού τοπίου!
Παρατηρώντας στη φωτογραφία διακρίνουμε την πινακίδα της αρχαιολογίας υποθέτω, τα βράχια, τον ιερό ναό της Αγ. Μαρίνας και το αστεροσκοπείο στο βάθος.
Photography and writer Nota Kymothoe© Nota Kimothoi
Ας περπατήσουμε λοιπόν μαζί, να δούμε το χώρο και να μάθουμε για το τι έχει συμβεί στην όλη αυτή βουβή καταστροφή ή μήπως με τις σφραγίδες επίσημα ορθόδοξης εκκλησίας της Ελλάδας που κάθε λίγο και λιγάκι ξεσηκώνει τους φανατισμένους εναντίον της Παιδείας για θέματα "θρησκευτικών" ας πούμε στις ημέρες μας, παλιότερα για το "666" και τις "ταυτότητες" και κατηγορεί τους πάντες όταν δεν συμφωνούν με την υποστήριξη της ολοσχερούς καταστροφής της Ελλάδας, την οποία "λέει" πως "στηρίζει" τον πολιτισμό της.
Τα αληθινά γεγονότα φανερώνουν μόνον καταστροφή του αρχαίου ελληνικού πολιτισμού...
Στην εικόνα η καγκελόφραχτη περίφραξη του αρχαιολογικού χώρου, εντός του οποίου απαγορεύεται κάθε κτίσμα και κάθε καταπάτηση...
Photography and writer Nota Kymothoe© Nota Kimothoi
Ανηφορίζοντας το δρόμο βρισκόμαστε σε αυτό το σημείο όπου ανοίγει άλλος ένας μικρός δρόμος που καταλήγει στον περιφραγμένο αρχαιολογικό χώρο του λόφου των Μουσών μέσα στην Πνύκα. Ας πάρουμε το δρόμο που έχει κι είναι δεξιά μας η καγκελόφραχτη περίφραξη της αρχαιολογικής υπηρεσίας.
Η ερώτησή μας όλων είναι: "Πως κόπηκαν οικόπεδα και πότε δόθηκαν κι από ποιους και πως χτίστηκαν οι οικοδομές αυτές μέσα στον αρχαιολογικό χώρο και πότε;"
Photography and writer Nota Kymothoe© Nota Kimothoi
Στα δεξιά μας ο αρχαιολογικός χώρος περιφραγμένος και στ΄ αριστερά μας ένα έκτρωμα κατασκευής της 7ετίας της Χούντας(;) οπού χαλάει όλο το αρχαιολογικό τοπίο της αρχαίας Αθήνας μέσα στο αρχαιολογικό χώρο της Ακρόπολης με θέα ακριβώς τον ιερό βράχο της Ακρόπολης, την αρχαία αγορά, τον Κεραμικό και όχι μόνον...
Photography and writer Nota Kymothoe© Nota Kimothoi
Με πρώτη ματιά ο περαστικός απ΄εδώ στα δεξιά του θα διακρίνει μέσα στον αρχαιολογικό χώρο βράχια και κάποια πεσμένα μάρμαρα, απ΄ τα οποία το βλέμμα έχει εθιστεί στον αρχαιολογικό χώρο της αρχαίας αγοράς πριν φθάσει έως εδώ και στον Κεραμικό και στην Πνύκα και στο λόφο των Μουσών. Ας προχωρήσουμε όμως "θαρρετά" όπως λένε και τα "χριστιανόπουλα"...
Photography and writer Nota Kymothoe© Nota Kimothoi
Το θάρρος μας αποζημιώνει καθώς διακρίνονται αρχαία σκαλοπάτια. Ας προχωρήσουμε αδιαφορώντας για το βλέμμα των παρατηρητών απ΄ τα παραθύρια των σπιτιών, που μας λένε διάφορα άσχημα για το ότι "φωτογραφίζουμε"... Αδιαφορώντας για τις απειλές τους, προχωράμε...
Photography and writer Nota Kymothoe© Nota Kimothoi
Και στους διπλανούς βράχους τα αρχαία σμιλεμένα σκαλοπάτια υπάρχουν και μας βάζουν σε σκέψεις αν κάτωθέν τους ήταν αρχαία ιερά θεών και λατρείας, καθώς δεν υπάρχουν σε αυτήν την αξιόλογη πλευρά πινακίδες όπου να εξηγούν τι είναι. Στο βάθος διακρίνεται ο ιερός ναός της Αγ. Μαρίνας χτισμένος στη θέση του αρχαίου Ναού του Σωτήρος Διός. Ας προχωρήσουμε...
Photography and writer Nota Kymothoe© Nota Kimothoi
Χωμένα και λησμονημένα διακρίνονται στα ιερά βράχια οι χώροι των αρχαίων, όπου εδώ τοποθετούσαν ιερά προσκυνήματα...Άλλη μια σκάλα φτάνει έως εδώ, σμιλεμένη στον αρχαίο βράχο...
Photography and writer Nota Kymothoe© Nota Kimothoi
Εδώ τα αρχαία ιερά είναι ολοφάνερα και δίχως αρχαιολογική εξήγηση της αρχαιολογικής υπηρεσίας, που μάλλον δεν θα επέτρεψε το καθεστώς των "μη" της ορθόδοξης εκκλησίας της Ελλάδας, να γραφτεί η αλήθεια για γνώση του αρχαίου ελληνικού πολιτισμού και της αρχαίας ελληνικής θρησκείας των Ελλήνων. Στο βάθος η καταπάτηση και η βεβήλωση ολοφάνερη απ΄όσους καταστρέφουν έως τώρα τον αρχαίο ελληνικό πλούτο της χώρας Ελλάδας και δημοσίως ψεύδονται πως τάχα τον προστατεύουν. Μήπως εννοούν πως τον προστατεύουν "πουλώντας" ότι αρχαίο λαθραία ανασκάπτουν και βγάζουν στο εξωτερικό πουλώντας το σε μουσεία και ιδιώτες;
Photography and writer Nota Kymothoe© Nota Kimothoi
Κι εδώ άλλο ένα ξεχασμένο αρχαίο ιερό στον ίδιο καταπατημένο αρχαιολογικό χώρο...
Ας προχωρήσουμε...
Photography and writer Nota Kymothoe© Nota Kimothoi
Φωτογραφίζοντας από μικρή απόσταση εστιάζοντας σε όλο αυτό το έργο υποδομής το οποίο μιλάει από μόνο του, συμπεραίνουμε όλοι της ομάδας περιπάτου τα εξής:
1)Καταστροφή και ποδοπάτηση αρχαιολογικού χώρου από την "εγκληματική" ομάδα που ορίζει να χτίζονται οικοδομήματα εκεί οπού απαγορεύεται
2) Μη χρηματοδότηση από τα δημόσια ταμεία για την αρχαιολογική έρευνα κι ανάδειξη του αρχαίου ελληνικού πλούτου της αρχαίας Αθήνας
3) Συνεχής συγκάλυψη, συνεχής καταπάτηση, συνεχής φασισμός και σκοταδισμός σ΄ένα έγκλημα που αποτελεί Διεθνές bullying και ιδιαίτερα στη χώρα Ελλάδα υποστηρίζεται πολλά χρόνια από συγκεκριμένες θρησκευτικές ομάδες.
Photography and writer Nota Kymothoe© Nota Kimothoi
Ακριβώς απέναντι απ΄ τον καταπατημένο αρχαιολογικό χώρο και το στενό δρομάκι και οι επίσημες οδοί, από την ελληνική πολιτεία, η οποία σε μια άλλη εποχή, οικοπεδοποίησε τον αρχαιολογικό χώρο και τον έκανε οικιστική περιοχή για επίλεκτες ομάδες πολιτών εκείνης της χουντικής περιόδου...
Photography and writer Nota Kymothoe© Nota Kimothoi
Η αρχαία ελληνική σκάλα του αρχαιολογικού χώρου έφτανε έως εκεί όπου σήμερα ακριβώς απέναντί της είναι ένα μικρό σπίτι το οποίο είναι πάντα κλειστό κι απέξω γράφει "Μουσείο Μπενάκη"... Για να το δούμε κι ας συνεχίσουμε την έρευνα με το "συγκεκριμένο" όνομα για να δούμε που θα καταλήξει...
Photography and writer Nota Kymothoe© Nota Kimothoi
Ο δρόμος χωρίζει τον αρχαιολογικό χώρο απ΄ την άνω αρχαία σκάλα είναι τσιμενταρισμένος και ακριβώς απέναντί της είναι η είσοδος αυτή, συνεχώς κλειστή που ανήκει στο "Μουσείο" Μπενάκη. Οι ερωτήσεις της παρέας όλων μας είναι: "Που βρήκε κι από που ο Μπενάκης το οικόπεδο αυτό; Τι είδους και πόσα αρχαία βρέθηκαν στην περιοχή και ποια η ανάμειξη του συγκεκριμένου;"
Photography and writer Nota Kymothoe© Nota Kimothoi
Εδώ λοιπόν είναι όλο το οικοδομικό τετράγωνο του κλειστού "Μουσείου Μπενάκη" στο συγκεκριμένο χώρο. Γιατί όλοι γνωρίζουμε το άλλο Μουσείο Μπενάκη στην περιοχή του Συντάγματος. Η ερώτηση όλης της παρέας Ελλήνων και μη Ελλήνων είναι: "Τι βρέθηκε εδώ όταν χτιζόταν αυτό το τεράστιο οικοδόμημα; Τι βρέθηκε εκεί όπου χτίστηκε ακριβώς απέναντί του ο ιερός ναός της Αγ. Μαρίνας; Που πήγαν τα αρχαία όλα; Τι έγιναν; Ποιος ήταν ο ρόλος του Μπενάκη και ποια η σχέση του με το όλο θέμα της όλης αυτής καταπάτησης;"
Photography and writer Nota Kymothoe© Nota Kimothoi
Ο καθένας ας βγάλει τα δικά του συμπεράσματα κι ας έρθει όλη η αλήθεια στο φως ...
Photography and writer Nota Kymothoe© Nota Kimothoi
Κι ας φανερωθεί το τι συμβαίνει, γιατί, κάπου κουράστηκε ο κόσμος να μασάει "προπαγάνδα" θρησκοληψίας, εκφοβισμού, ελιτισμού και σκοταδισμού από συγκεκριμένες ομάδες bullying...
Photography and writer Nota Kymothoe© Nota Kimothoi
Ο περιφραγμένος αρχαιολογικός χώρος με τα "λιόμενα" γραφεία εντός του, είναι πάντα κλειστός.
Photography and writer Nota Kymothoe© Nota Kimothoi
Απέναντί του το νεοκλασικό έκτρωμα με θέα τον αρχαιολογικό χώρο των Μουσών στην αρχαία Πνύκα και στο δρόμο που οδηγεί αφ΄ενός στο αστεροσκοπείο αφ΄ετέρου στο πίσω μέρος του ιερού ναού της Αγ. Μαρίνας.
Photography and writer Nota Kymothoe© Nota Kimothoi
Κι εδώ η άλλη αρχαία ελληνική σκάλα μέσα στον αρχαιολογικό χώρο με τη νεότερη πλακόστρωση (της εποχής που οδηγούσε στο εν λόγω οικοδόμημα της άνω φωτογραφίας) χωρίστηκε με την καγκελελόφραχτη περίφραξη, τον τσιμενταρισμένο δρόμο και βρίσκεται μέσα στον εγκαταλελειμένο αρχαιολογικό χώρο όπου δεσπόζει ο ιερός ναός της αγ. Μαρίνας (Θησείο).
Photography and writer Nota Kymothoe© Nota Kimothoi
Η ευλογημένη καταπάτηση του αρχαιολογικού χώρου από την "ορθόδοξη εγκληματική οργάνωση" που δημοσίως υποστηρίζει πως "προστατεύει" τον αρχαίο ελληνικό πολιτισμό, ενώ τον καταστρέφει υλικά και πνευματικά!
Ευχαριστώ την Αγ. Μαρίνα, την οποία χρησιμοποίησαν και χρησιμοποιούν τρομοκρατώντας τους αγράμματους πως δήθεν κρατάει τα κέρατα του διαβόλου (υπονοώντας τον Δία Σωτήρα). Κι επειδή η αλήθεια είναι μόνον ΜΙΑ έναντι ΘΕΟΥ του Φωτός, ας έρθει στο φως της γνώσης, διότι η αλήθεια είναι φως κι όχι σκότος ψεύδους μέσα σε ολοσχερή καταστροφή ενός αρχαίου ελληνικού πολιτισμού, πάνω στον οποίο και μέσα στον οποίο χρησιμοποιώντας τον κερδοσκοπικά, συνεχίζουν να καταστρέφουν συνειδήσεις αθώων και ψυχές που ενώ γυρεύουν γνώση, μπερδεύονται στις διάφορες λατρείες περί Θεού.
Photography and writer Nota Kymothoe© Nota Kimothoi
Η θέα είναι υπέροχη όλης της αρχαίας Πνύκας, έως κάτω στον Πειραιά με θέα ως και την Αίγινα...
Photography and writer Nota Kymothoe© Nota Kimothoi
Κατηφορίζοντας, έχουμε δεξιά μας το λόφο των Νυμφών μέσα στον αρχαιολογικό χώρο της αρχαίας Πνύκας και του αρχαίου Ιερού του Σωτήρος Διός που έχουν καταπατήσει και καταστρέψει την περίοδο της 7ετούς Χούντας(1963-1974) κι εδώ βλέπουμε μια άλλη οικία, που ανήκει στον...Σωτηρόπουλο (είναι ο γνωστός μεταφραστής της αγίας γραφής;) με την ελληνική σημαία για την επέτειο της 28ης Οκτωβρίου!.. Ακριβώς απέναντι απ΄τον αρχαιολογικό χώρο της αρχαίας Αθήνας.
Photography and writer Nota Kymothoe© Nota Kimothoi
Το οικοδομικό τετράγωνο "φιλέτο" όπου επί Χούντας (1963-1974) δεν άφησε όρθιο τίποτα από αρχαιολογικής πλευράς στην περιοχή όπου επικρατούσε το "Ελλάς-Ελλήνων-Χριστιανών". Στο βάθος διακρίνεται το αστεροσκοπείο, αριστερά ο περιφραγμένος αρχαιολογικός χώρος και δεξιά ας βγάλει ο κάθε περιπατητής τα δικά του συμπεράσματα.
Photography and writer Nota Kymothoe© Nota Kimothoi
Ακριβώς απέναντι απ΄το ως άνω οικοδόμημα, που ανήκει σε κάποιον οικονομικά ανεξάρτητο, είναι ο αρχαιολογικός χώρο κι εδώ φαίνονται αρχαία υλικά, τα οποία χρησιμοποίησαν για τις οικοδομές τους...
Photography and writer Nota Kymothoe© Nota Kimothoi
Ο αρχαιολογικός χώρος αποτελεί συνέχεια του ιερού βράχου της Ακρόπολης με τον Παρθενώνα, την αρχαία αγορά κι εδώ μέσα στον οποίο ήταν η Ιερή Πνύκα, ο αρχαίος ιερός Ναός του Σωτήρος Διός, ο αρχαιολογικός χώρο του λόφου των Νυμφών (εδώ καταπατημένος από όλους τους ως άνω παράγοντες).
Photography and writer Nota Kymothoe© Nota Kimothoi
Αν λοιπόν ο Θεός αποτελεί πηγή για προσευχές των ανθρώπων, δεν ξεφύτρωσε ξαφνικά μια εποχή, οπού ομάδες κατέστρεψαν το παρελθόν του με στόχο να μη αφήσουν όρθιο τίποτα. Ο Θεός είναι Φως γνώσης της όλης αλήθειας Του κι είναι αιώνιος. Εδώ λοιπόν σε αυτόν τον ποδοπατημένο λόφο, λατρευόταν ως Σωτήρας!!! Αν λοιπόν οι καταστροφείς και μισάνθρωποι με "ελληνική υπηκοότητα", υποστηρίζουν τη "βασιλεία" άλλου Θεού, μπερδεμένη με έννοιες ονομάτων που μόνον τρομοκρατία σπέρνουν, εύχομαι καλή φώτιση από τον Έναν κι αληθινό Θεό του Φωτός, στη γη του οποίου ακριβώς εδώ όπου λατρευόταν, αλλά και σε άλλες χώρες όπου το Φως Του λατρευόταν, ας έρθει όλη η ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΟΥ κι ας φωτίσει τους νόες, τις καρδιές, τις συνειδήσεις και όλο τον κόσμο, ώστε να πάψει ο πόλεμος για τις θρησκευτικές πολεμικές διαφορές.
Photography and writer Nota Kymothoe© Nota Kimothoi
Κι αν η σημερινή μπερδεμένη ανθρωπότητα μασάει μεθυσμένο κουτόχορτο και βλέπει αυτά οπού θέλουν με θρησκευτική φανατική προπαγάνδα να της δείχνουν και μόνον αυτά να πιστεύει, για΄τι συνήθισε έτσι τόσα χρόνια, έρχεται εποχή, κι είναι εγγύς, όπου όλη η αλήθεια θα φανερωθεί και μόνον το Φως του Αεί ου (αθανάτου) Πνεύματος της Μιας Αλήθειας για το καλό όλων θα παραμείνει ΑΝΙΚΗΤΟ!!!
Photography and writer Nota Kymothoe© Nota Kimothoi
Γιατί, όσα χρόνια κι αν περάσουν, η δομή της αρχαίας ελληνικής σκέψης για το αρχαίο ελληνικό πολίτευμα "Δημοκρατία", γεννήθηκε σε αυτόν τον ιερό χώρο, της αρχαίας Πνύκας, όπου έρχονται εδώ από όλον τον κόσμο οι άνθρωποι "λάτρεις" του. Εδώ στον ιερό χώρο όπου ακόμα στις ημέρες του 2017, ο ιερός βράχος της Ακρόπολης των Αθηνών με τον ιερό Παρθενώνα, εμπνέει λαούς σε όλη τη γη!
Photography and writer Nota Kymothoe© Nota Kimothoi
Σε αυτό το ιερό βήμα της αρχαίας Πνύκας, οι αρχαίοι Ρήτορες αγόρευαν. Ας κρατήσουμε οι έχοντες καθαρή συνείδηση και καθαρό νου, όλη την αληθινή γνώση κι ας δώσουμε την αλήθεια σε όσους μπορούν να τη δεχτούν, οι άλλοι ας προσπαθήσουν να βγάλουν απ΄ τη σκέψη τους τη λασπολογία περί "ειδωλολατρίας" των αρχαίων ιερών των αρχαίων Ελλήνων κι αν δε μπορούν ας φωτιστούν με αλήθεια, δίχως φανατισμούς...
Photography and writer Nota Kymothoe© Nota Kimothoi
Στην περιοχή έχει συμβεί ένα ευτράπελο γεγονός, το οποίο και καταγγέλλω δημοσίως, διότι ενώ υπήρχε στον ιερό χώρο όπου είναι ο αρχαίος Ναός του Σωτήρος Διός ένα μάρμαρο πάνω στο οποίο η αρχαιολογική υπηρεσία έγραφε "Ναός Σωτήρος Διός" το έχουν αφαιρέσει και στη θέση του υπάρχει άλλο, νέας κοπής με γραφή "Ναός Διός". Αφαίρεσαν δηλαδή το "Σωτήρος Διός"!
Ποιος φέρει την ευθύνη γι΄ αυτό; Το γνωρίζει η αρχαιολογική υπηρεσία της περιοχής;
Νότα Κυμοθόη ( μέλος του Σ.Κ.Ε.Τ.Κ.Ε., μέλος του Συλλόγου Εικαστικών Καλλιτεχνών Ελλάδος"ο Απελλής", μέλος του Ομίλου Φθιωτών Λογοτεχνών και Συγγραφέων, μέλος του Επιμορφωτικού Εκπολιτιστικού Συλλόγου Υπαταίων Οι Αινιάνες, μέλος του ΟΣΔΕΛ, μέλος της Ένωσης Καλλιτεχνών και Λογοτεχνών Ηλιούπολης...)
(συνεχίζεται)
Αυτό το εργασία χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές .