Σάββατο 30 Σεπτεμβρίου 2017

Νότα Κυμοθόη "Η αειπάρθενος Θεά Αθηνά αντικαταστάθηκε από την Παναγία"



Νότα Κυμοθόη "Η Αειπάρθενος Θεά Αθηνά αντικαταστάθηκε από την Παναγία"
Η αρχαία Θεά των Ελλήνων Αθηνά γνωστή σε όλη την γη, υπήρξε αγαπημένη όλων των ανθρώπων, συμβολίζοντας τη θεϊκή Σοφία και παρθενία!!! Δόθηκε η ενέργειά της στους αρχαίους Έλληνες, οι οποίοι με τη λογική τους είχαν κατορθώσει να διατυπώσουν καθολικούς νόμους για το Σύμπαν! Η Θεά Αθηνά, είχε όλη αυτήν την ενέργεια της Σοφίας, της Γνώσης, κι όλης της Εξυπνάδας και της ολοκληρωτικής Φρόνισης και Γνώσης Όλων των Αρετών! Υπήρξε η αγαπημένη κόρη του Δία, η οποία ήταν όμορφη και ανίκητη, καθώς είχε όλη τη Δύναμη του Πατέρα!!!Υπήρξε Προστάτιδα των Τεχνών και όλων των Εργασιών οπού γίνονταν για το Καλό των ανθρώπων!!! Την αποκαλούν "Εργάνη" γιατί ήταν βοηθός και προστάτιδα των ανθρώπων οπού εργάζονταν με το νου και τα χέρια, δηλαδή όλων των ανθρώπων της Τέχνης!
Στον Ορφικό Ύμνο, ο υμνωδός γράφει:
« Παλλάδα μονογέννητη, σεπτέ γόνε του μεγάλου Δία,
θεϊκή, μακάρια θεά, πολεμοθόρυβη, γενναιόψυχη,
άρρητη και ρητή, μεγαλώνυμη, σπηλαιοθρεμμένη,
που κυβερνάς τις κορφές των ψηλόραχων βουνών
και τα σκιερά όρη, κι ευφραίνεις την ψυχή σου
στα φαράγγια, οπλόχαρη, που εκστασιάζεις
τις ψυχές των θνητών με μανία, κόρη αθλήτρια…
…αρνήτρια του γάμου, πολύπλουτη μητέρα των τεχνών,
που την ορμή παρακινείς, και τη μανία δίνεις
στους κακούς, και στους καλούς τη φρόνηση•
…λυτρώτρια των κακών, νικηφόρα θεά, γαλανομάτα,
τεχνοεφευρέτρια, πολυλατρεμένη βασίλισσα.
Εισάκουσέ με που προσεύχομαι μέρα και νύχτα ακόμα
και τα ξημερώματα, και δώσε ειρήνη πολύπλουτη,
ικανοποίηση κι υγεία σ’ ευτυχισμένες εποχές. » (Ορφικός Ύμνος 32, “Στην Αθηνά”)

Η Θεά Αθηνά υπήρξε βοηθός και παραστάτης δηλαδή προστάτης όλων των μεγάλων Ηρώων του αρχαίου κόσμου και την βλέπουμε να είναι βοηθός του Ηρακλή αλλά και του Οδυσσέα. Η εξυπνάδα της Θεάς δίνει βοήθεια και λύσεις στις δυσκολίες των Ηρώων και η όποια πλάνη στη σκέψη, πως υπήρξε "αιμοχαρής" ας καταρυφθεί αμέσως, διότι η Θεά Αθηνά δεν υπήρξε πολεμοχαρής, μήτε αιματόχαρη, μήτε καταστροφική. Υπήρξε Μέγιστη Θεά Διδάκτωρ όλων των Τεχνών, ως κι αυτής της διδαχής για την καλλιέργεια των χωραφιών, το δαμασμό των άγριων αλόγων, την ύφανση σε αργαλειούς, την κατασκευή πλοίων και υπήρξε η Θεά Παραστάτης των Ρητόρων αλλά και όλων των Ποιητών και Συγγραφέων!!! Δίδαξε κι έφερε στους ανθρώπους την Πρόοδο και την εξέλιξη του Πολιτισμού αλλά και την εξέλιξη όλων των Μορφών στο Σύμπαν. Η ίδια η Θεά Αθηνά, δίχως ίχνη "ερωτισμού" σαρκικού, αλλά με μια ανώτερη μορφή διδαχής οπού η παρθενία της αποτελεί Μέγα Σταθμό για την ανθρωπότητα, διδάσκει την Αγάπη δίχως ερωτισμό. Διδάσκει τον ηρωισμό, αυτήν την μοναδική Αρετή, οπού συμβολίζει Αγάπη μέσα από τη θυσία. Την οποία βλέπουμε πολύ αργότερα να έχει ο ίδιος ο Ιησούς Χριστός, οπού θυσιάστηκε για την Αγάπη των ανθρώπων, που δεν κατανοούσαν αυτήν την Αρετή!..
Η Θεά Αθηνά ως Αειπάρθενος Θεά, τιμήθηκε με λαμπρότητα, κι αργότερα χτίστηκε και ο Παρθενών στην Ακρόπολη της Αθήνας, που φέρει ως πόλη το όνομά της, κι ο Παρθενών συμβολίζει την Τιμιότητα κι Αγνότητα! Αυτές δηλαδή τις υπέροχες Αρετές που είναι κόσμημα γνώσης και σοφίας!!!
Διότι η θεϊκή Γνώση είναι άσπιλη κι αμόλυντη κι απευθύνεται σε όλους, δίχως διακρίσεις!!! Προσφέρεται από την Θεϊκή Σοφία σε κάθε άνθρωπο, από την Ουσία κι από την Ενέργεια της Θεάς σε κάθε ψυχή, για να την ανυψώσει, μέσα από την εξέλιξή της ως τη θέωσή της!!!
Αν ανατρέξουμε σ΄έναν αρχαίο μύθο, διαβάζουμε τα εξής:
"Ο Τειρεσίας παραφύλαξε κι έτυχε να δει τη Θεά Αθηνά να λούζεται σε μια λίμνη που σχηματιζόταν από μια πηγή, μαζί με τη μητέρα του Χαρικλώ. Αυτό ως γεγονός ήταν η αφορμή να χάσει ο Τειρεσίας την όρασή του, θαμπωμένος από το Φως της Θεάς Αθηνάς. Η μητέρα του Χαρικλώ παρακαλούσε τη Θεά να του δώσει πίσω την όρασή του, αλλά αυτό δεν έγινε ποτέ, γιατί έτσι ήταν το θέλημα της Θεάς Αθηνάς!!! Του έδωσε όμως το χάρισμα της εσωτερικής όρασης, της μαντικής δηλαδή, ώστε από το κελάηδημα των πουλιών να μαντεύει και για να τον βοηθήσει του έδωσε κι ένα ραβδί, με το οποίο μπορούσε να βαδίζει ως να έβλεπε που πήγαινε." 
Αυτά λέει ο αρχαίος ελληνικός μύθος και δεν είναι μύθος, αλλά μια μεγάλη διδασκαλία, που έφθασε ως τις ημέρες μας, διδάσκοντας πως όταν έρθουμε σ΄επαφή με την αληθινή πηγή της γνώσης, αποκτούμε σημαντικές ικανότητες, οι οποίες ξεπερνούν αυτές των σωματικών αισθήσεων. Είναι δηλαδή όλη η συσσωρευμένη γνώση της θεϊκής ψυχής, που λέγεται "διόραση" ή "διαίσθηση", γιατί η αντίληψη αυτή έχει ξεφύγει από τον κόσμο των αντιλήψεων που μας προσφέρεται μέσω των 5 αισθήσεων. Αυτό δηλαδή οπού δίδασκε κι ο ίδιος ο Πλάτων, πως κατορθώνει ν΄ανυψωθεί ο άνθρωπος από τον Νοητό κόσμο, στον Ιδεατό κόσμο και από τον ιδεατό στον Πνευματικό κόσμο, μέσα στον οποίο όταν βρεθεί με ισορροπία και Αρετές κατορθώνει να σπάσει τους χρονικούς περιορισμούς και κατανοεί τ΄ ακατανόητα από τους μη φτασμένους σε αυτό το Πνευματικό επίπεδο!
Η Θεά Αθηνά γνωρίζουμε από τις αρχαίες ελληνικές γραφές, πως προέρχεται από διπλή κυοφορία, δηλαδή από τη μητέρα της την Μήτιδα κι από τον πατέρα της τον Δία. Αυτή η προέλευσή της φανερώνει ακριβώς την Ουσία του Θείου, που περιέχει και την αρσενική αλλά και τη θηλυκή ενέργεια δηλαδή την ολότητα της Νοημοσύνης και αυτή όλη η φρόνηση της Θεάς Αθηνάς φανερώνει την ολόπλευρη κι ολοκληρωμένη φύση της θεϊκής Σοφίας!!! Διότι με τη γέννηση της Θεάς Αθηνάς κλείνει ο μέγας κύκλος της Σοφίας της οποίας η πρωτόγονη  φύση ήταν ανάμικτη με πανουργία. Η γέννηση της Θεάς Αθηνάς αποτελεί τον τέλειο Κύκλο και συμβολίζει την Αγνή κι Ολοκληρωμένη Σοφία!!!
Η Θεά Αθηνά κι ο κύκλος της θεϊκής Σοφίας τον οποίο εκπροσωπεί, φανερώνει όλον τον κύκλο της ζωής στο Σύμπαν Όλων κι όσα δεν μπορεί ο άνθρωπος να κατανοήσει μέσα στα εφήμερα της ζωής του είναι μέρος του κύκλου της Σοφίας, την οποία για να κατακτήσει, όπως υποστήριζαν οι αρχαίοι Έλληνες Μύστες και Ιεροί Δάσκαλοι, έρχεται σε διαδοχικές ενσαρκώσεις μέχρι να γίνει Αγνός ως Πνεύμα θεϊκό της ΜΙΑΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ της ΟΛΟΤΗΤΑΣ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΣΟΦΙΑΣ!..
Ο Πρόκλος γράφει στην ανάλυση της Πλατωνικής Θεολογίας: "Η Αθηνά φυλάει τις ενδιάμεσες ζωές ακλόνητες με τη νόηση και την αυτενεργό ζωή, ανυψώνοντάς τες από την ύλη."
Η Θεά Αθηνά αποκαλείται "Δέσποινα", οπού έχει όλη την ενέργεια ως φρουρός και τελειοποιός της διαφύλαξης μιας ισορροπημένης τάξης, αμόλυντης κι απροσμάχητης από την ύλη που κατορθώνει μέσα από τη Σοφία των Όλων του Όλου Κύκλου να πληρεί αμόλυντο όλο το νοητικό φως, στρέφοντας τα πάντα ως αιτία από το ΟΛΟΝ ΣΟΦΟΝ ώστε να γίνει σαφές! Κι αυτό φανερώνεται μέσα από τις 3 Αρχές ως βαθμίδες γνώσης κι επίγνωσης, τα 3 επίπεδα δηλαδή τα οποία είναι: 1)Η πηγαία και νοητική γνώση, με την οποία κατανοείται ο Πατήρ, αυτός δηλαδή στον οποίο εκγατέστησε τον εαυτό της και δεν μπορεί ν΄ αποχωριστεί από αυτόν. 2) Η Α΄ ΑΡΧΗ βάση της οποίας συνυπήρξε ως Κόρη του Πατέρα κι ολοκληρώνεται στην πορεία της και στρέφει προς τον εαυτό της. 3) Η Τελείωση, η επίγνωση των 2 πρώτων επιπέδων η γνώση των οποίων την καθιστούν ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ και οδηγούν όλο τον κόσμο στην ΓΝΩΣΗ ΤΗΣ ΣΟΦΙΑΣ οπού προστατεύει και φρουρεί με όλες τις δυνάμεις της καθώς συνδέει τις εγκόσμιες ενέργειες με τις ουράνιες και θεϊκές υπάρξεις ενώνοντας τη Σοφία Όλων! Είναι η Παλλάδα Θεά Αθηνά!!! 
Ο Πλάτων αναφέρει στον Τίμαιο "το Σύμπαν είναι μείγμα από νου και ανάγκη"!..
Η ανάγκη υποτάχθηκε στην "πειθώ" αυτήν την ενέργεια και δύναμη του νου, μπροστά στην οποία όλα τα υλικά αίτια υποχωρούν σύμφωνα με τη βούληση της Σοφίας του Αιτίου οπού είναι η θέληση του πατέρα Διός. Και η ίδια η Θεά έρχεται ως παρουσία να υποτάξει αυτήν την αιτία ως βούληση του πατέρα της Δία μέσα από το Ποιητικό λόγο, από τον Πνευματικό κόσμο σε μια μέθεξη του Θεϊκού Νου, που εξυψώνει κι εγκαθιστά το Αει Ο Φως του Πνεύματος στους αιώνιους κόλπους του Πατέρα, που φρουρεί δια μέσου των αιώνων το Σύμπαν κι ονομάζεται αυτό το Πνεύμα Ακατάλυτο κι Αιώνιο!!!
Η Θεά Αθηνά είναι Προστάτιδα Θεά και Φρουρός με ασπίδα και δόρυ αυτής της ΜΙΑΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ αυτής της ΜΙΑΣ ΤΑΞΗΣ ΣΟΦΙΑΣ κι εποπτεύει ΟΛΗ σύσσωμη  την Όλη Δημιουργία του Πατέρα αντιμαχόμενη συνεχώς την ύλη οπού απροσδιόριστη στρέφει κατά της Ολης Σοφίας!!!
Η Θεά Αθηνά κρατά τη Νίκη κι ονομάστηκε η ίδια Νίκη αλλά και Υγεία επειδή κρατά τη Γνώση του Νου και κυριαρχεί ο θεϊκός Νους και η Γνώση του στην κάθε ανάγκη και στην κάθε μορφή της όποιας ύλης και μόνον η θεϊκή Σοφία της Γνώσης του Νου κυριαρχεί σε κάθε μορφή ύλης. Αυτή η αέναη  θεϊκή ισορροπία διαφυλάσσει τον κόσμο αιωνίως. Διατηρεί τη νεότητα σε νου και τον κρατά καθαρό κι είναι έργο θεϊκό αυτό κατεξοχήν καθώς και η εξύψωση του νου και η προστασία του από την αιώνια Αειπάρθενο ενέργεια της Θεάς!!!
Η Θεά Αθηνά αντικαταστάθηκε στο πέρασμα των χρόνων από την Αειπάρθενο Παναγία Μητέρα του Ιησού Χριστού. Ονομάστηκε Αειπάρθενος, Αγνή, Δέσποινα, Στρατηγός, δηλαδή με όλα τα προσονύμια της Θεάς Αθηνάς.
(η έρευνα συνεχίζεται)
Νότα Κυμοθόη

© Νότα Κυμοθόη



   

Τετάρτη 13 Σεπτεμβρίου 2017

Νότα Κυμοθόη "Υψωση Τιμίου Σταυρού"

Νότα Κυμοθόη "Ύψωση Τιμίου Σταυρού"
Στις 14 Σεπτεμβρίου εορτάζουμε την Ύψωση του Τιμίου Σταυρού και γιορτάζουν την ονομαστική τους γιορτή όσοι φέρουν το όνομα "Σταύρος".
Ας δούμε όμως την όλη αλήθεια για όλο αυτό το γεγονός κι ας βγάλει ο καθένας τα δικά του συμπεράσματα, αλλά με επιχειρήματα κι όχι από συναισθηματική φόρτιση.
Το Σύμβολο του Σταυρού, όπως γράφω και στο βιβλίο μου Το Λ των λέξεων και του Λόγου είναι ένα πανάρχαιο ελληνικό σύμβολο, που ένωνε τους Έλληνες  όπου γης!
Η μεγάλη αναφορά γίνεται στις σελίδες του βιβλίου αυτού για το όλο θέμα. Αλλά θα ήθελα να προσθέσω και το εξής:
Πρώτον, οι ανακρίβειες των εκκλησιαστικών αναφορών στο διαδίκτυο για το θέμα του Τιμίου Σταυρού, είναι υπό σκέψη και μελέτη απ΄όσους ερευνούν την αλήθεια.
Τιμώντας τον Ιησού Χριστό και την Όλη Αλήθεια οπού δίδαξε, αλλά και με σεβασμό για το όλο του σταυρικό μαρτύριο, πιστεύοντας την Ανάστασή Του, έρχομαι να προσθέσω τα κάτωθι, ευχαριστώντας Τον για Όλα!!!
Ο Σταυρός αποτελεί αρχαίο Ιερό ελληνικό σύμβολο! Είναι αυτός ο σταυρός μέσα σε κύκλο!!! Το ότι επάνω σε αυτό το σύμβολο, τον σταυρό, καταδικάστηκε και σταυρώθηκε ο Ιησούς Χριστός, δεν είναι τυχαίο, καθώς τίποτα τυχαία δεν συμβαίνει, σύμφωνα με τους θεϊκούς νόμους=βουλές=θελήσεις του Θεού, τον οποίο ας ευχαριστήσουμε οι Έλληνες!!!
Ο Χριστός γνώριζε τι σημαίνει Ελληνικό Φως και γνώριζε τι ακριβώς ήταν ο σταυρός των Ελλήνων ή εθνικών, όπως τους ονόμαζαν στην εποχή του!
Σε όλη την Ανατολή εκείνη την εποχή οι ονομαζόμενοι εθνικοί, τιμούσαν τον σταυρό κι αργότερα τιμούσαν και οι μη εθνικοί, οπού πίστεψαν στο Χριστό.
Εδώ αρχίζει το μπέρδεμα...Κι εδώ ταυτίστηκε το μπέρδεμα το 326 μ. Χ. με την Αγία Ελένη, συνεχίστηκε το 626 μ.Χ. κι ερχόμαστε στις ημέρες μας, για να ξεκαθαρίσει το όλο θέμα...
Αν λοιπόν εξετάσουμε βιολογικά το θέμα, ένα ξύλο πεταμένο σε μια χωματερή της εποχής εκείνης, δεν θα άντεχε 300 περίπου χρόνια ώστε να είναι άθικτο και να το βρει η μάνα του αυτοκράτορα Κωνσταντίνου την εποχή εκείνη...
Αν δεχτούμε οι πιστοί, πως επάνω σε αυτόν το ξύλινο σχήμα σταυρού, μαρτύρησε ο Θεός, τότε ναι ήταν θαύμα πως παρέμεινε άθικτο μέσα στο χώμα...
Αν δεχτούμε πως όλο το σώμα του Σταυρού συμβολίζει τον Χριστό, τότε με ποια δύναμη οι επίγεια άνθρωποι τον τεμάχισαν και τον μοίρασαν εδώ κι εκεί; Δεν είναι ως να τεμαχίζουν τον ίδιο τον Χριστό;
Το όνομα "Σταύρος" τι σχέση έχει με το σταυρό του Χριστού; Υπάρχει "Άγιος Σταύρος";
Αλλά ας πάμε στην αρχαία ΕΠΟΧΉ!!! Μια εποχή οπού ο Ιερός Σταυρός αποτελούσε Σύμβολο Ιερής Λατρείας και Θεραπείας! Σε όλα τα αρχαία ιερά του Ήλιου Θεού, ήταν το Ιερό Σύμβολο της αρσενικής και θηλυκής ενέργειας, η οποία όταν συστρεφόταν δημιουργούσε μια Ιεροτελεστία ικανή για να γονιμοποιηθεί όλη η φύση και η ανθρώπινη! Η κίνηση αυτή διαγράφει έναν κύκλο κι ενώνει τις δύο αρχές την αρσενική ενέργεια με την θηλυκή ενέργεια!Δημιουργείται έτσι ο Σταυρός! Τα δυο άκρα δηλαδή είναι ο άντρας και η γυναίκα! Ο κύκλος είναι η όλη κίνηση επάνω στη γη κι έχει σχέση με τον Ήλιο που ενώνει και γονιμοποιεί τη φύση. Δίχως το Φως του Ήλιου δεν υπάρχει ένωση και δεν υπάρχει ζωή στη φύση!!! Ο σταυρός είναι η ζωή! Αυτή η αιώνια ένωση ανδρός και γυναικός είναι ένας αέναος κύκλος ζωής, δίχως την ένωση των οποίων δεν υπάρχει συνέχεια της ζωής. Κι αυτό συμβαίνει σε όλη τη φύση, σε αρσενικό+θηλυκό!!!Ο Σταυρός λοιπόν συμβολίζει την αιώνια ζωή!!!
Ευχαριστούμε τον Ιησού Χριστό για την Όλη γνώση καθώς ευχαριστούμε και όλους τους αρχαίους Ιερούς Δασκάλους σε όλη την ανθρωπότητα!
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΗΝ ΑΙΩΝΙΑ ΖΩΗ!!!
Με φως και αγάπη για όλη την αλήθεια και για των αρχαίων Ελλήνων την όλη αλήθεια!!!
Νότα Κυμοθόη


Σάββατο 2 Σεπτεμβρίου 2017

Νότα Κυμοθόη "Ίχνη ανθρώπων 5,7 εκατ. ετών στην Κρήτη"


Νότα Κυμοθόη "Ίχνη ανθρώπων 5,7 εκατ. ετών στην Κρήτη"
Η εποχή μας, χαρακτηρισμένη ως Νέα Εποχή, ρίχνει φως σε θέματα τα οποία κρατούσαν μυστικά με θρησκόλυπτο τρόπο, κατηγορώντας την ελληνική παιδεία της αρχαιότητας και το Δία, πως ήταν είδωλο Θεός!..
Το Πανεπιστήμιο της Ουψάλα επιβεβαίωσε τα ίχνη ανθρώπινης ζωής στην Κρήτη, κι αυτό είναι σημαντικό γιατί αναφέρεται σε μια εποχή, πριν 5,7 εκατομμύρια χρόνια από τη δική μας σημερινή εποχή!!!
Αυτή η φωτογραφία έχει κάνει το γύρο του διαδικτύου κι αναφέρεται στη δημοσίευση του περιοδικού Science News στις 31 Αυγούστου 2017 από το Πανεπιστήμιο της Ουψάλα, αναφέροντας:
"Τα αποτυπώματα ανακαλύφθηκαν από τον Gerard Gierlinski (πρώτος συγγραφέας της μελέτης) κατά τη διάρκεια των διακοπών του στην Κρήτη το 2002. Ο Gierlinski, Παλαιοντολόγος στο Πολωνικό Γεωλογικό Ινστιτούτο που ειδικεύτηκε στα αποτυπώματα, αναγνώρισε τα αποτυπώματα ως θηλαστικά, αλλά δεν τα ερμήνευε περαιτέρω. Τότε το 2010 επέστρεψε στην περιοχή μαζί με τον Gregorz Niedzwiedzki (2ος συγγραφέας), Πολωνός Παλαιοντολόγος στο Πανεπιστήμιο της Ουψάλα, για να μελετήσει λεπτομερώς τα αποτυπώματα. Μαζί κατέληξαν στο συμπέρασμα, ότι τα ίχνη έγιναν από ανθρωποειδείς. 
Πίστωση: Andizej Boczarowski
Ευχαριστούμε τους καθηγητές Παλαιοντολογίας του Πανεπιστημίου της Ουψάλα!..
Αυτήν την εποχή, δηλαδή πριν 5,7 εκατομμύρια χρόνια η Κρήτη δεν είχε απομακρυνθεί από την ηπειρωτική Ελλάδα, δηλαδή ήταν ενιαία, ενωμένη με την Αιγαία Γη. Τα ίχνη αυτά των ανθρώπων που έμειναν για να δώσουν αυτήν τη γνώση σε εμάς, στην εποχή μας, άσχετα άν η Κρήτη είναι αποκομμένη και σήμερα αποτελεί νησί, φανερώνουν πως η ζωή ξεκίνησε από τον ελληνικό χώρο!!!
Μια ακόμη επιβεβαίωση αυτών των σημαντικών απολιθωμάτων κι ας προστεθεί κι εκείνη του Άρη Πουλιανού απ΄το σπήλαιο των Πετραλώνων σε μια άλλη βορειότερη ελληνική περιοχή, κι ας τα μελετήσουν οι ερευνητές Παλαιοντολόγοι, κι ας πάψουν επιτέλους την πολεμική αρνητική τους θέση ενάντια στην αλήθεια των ανθρωπίνων προελεύσεων!..

Πέμπτη 27 Ιουλίου 2017

Νότα Κυμοθόη " Ο Ζευς και η Vajra των Βουδιστών"

Νότα Κυμοθόη
Ο Ζευς και η Vajra των Βουδιστών
Οι Ελληνίδες και οι Έλληνες όπου γης, είναι καιρός να κατανοήσουμε τον αρχαίο ελληνικό πολιτισμό και να συνειδητοποιήσουμε αλήθειες κρυμμένες με παλαιό τρόπο σκέψης ως απαγορευμένες. Ο Ζεύς δηλαδή, που τον έχουν κατατάξει στα "είδωλα" και μέσα από μια σκοτεινή ελληνική παιδεία, δεν κατόρθωσαν οι περισσότεροι Έλληνες κι Ελληνίδες να διδαχτούν τον πλούτο της αφθονίας, οπού προσφέρει η γνώση.
Στην παράσταση της εικόνας ο Ζευς κρατάει κεραυνούς και στο αγγείο πλάι κρατάει πάλι κεραυνούς.
Αυτό, οπού κρατάει ο Ζευς το βρίσκουμε στην Ινδία και είναι εντυπωσιακό το γεγονός πως αποτελεί ένα ισχυρό τελετουργικό εργαλείο για τις ιερές τελετές φώτισης στο Βουδισμό. Ονομάζεται Vajra και η γνώση γι΄αυτήν μας οδηγεί πίσω στην αρχαία εποχή, όπου είναι ένα σύμβολο ιερό για την ειρήνη και την ηρεμία κι αποτέλεσε ιερό όπλο=σύμβολο του Θεού Ίντρα, όπως ονομάζεται ο ουράνιος θόλος, δηλαδή ο ουρανός και ήταν βασιλιάς των Ντεβών, στην αρχαία Ινδία.
Σε αυτόν το βασιλιά ο Θεός του ινδουισμού Βισνού, έδωσε αυτό το ισχυρό όπλο με το οποίο εξόντωσε τους Namuchi και Vritra, τους κακούς δαίμονες, που έκλεβαν το νερό και το φως κι έδωσε πάλι στο λαό του αλλά και σε όλη τη γη το φως και το νερό, ώστε να μην υπάρχει ξηρασία,
Αλλά το σκήπτρο αυτό, δηλαδή οι κεραυνοί του Δία, όπως λέμε στην Ελλάδα, στην Ινδία και στη Βουδιστική λατρεία έχει την εξής έννοια, η οποία μας οδηγεί σε μελέτη που έχει σχέση με την αρχαία ελληνική θρησκεία και την απόκρυφη δύναμή της.
Παραδοσιακές εικόνες της vajra την απεικονίζουν με τρία, πέντε ή εννέα προεξοχές που μοιάζουν σαν λουλούδια λωτού σε κάθε άκρο. Αλλά, στο αρχαίο ινδικό κείμενο "Rigveda" αναφέρεται πως όταν ο Indra χρησιμοποίησε το vajra, αυτό είχε ανοιχτές προεξοχές. Ένας άλλος Βουδιστικός μύθος λέει πως ο Βούδας Σακιαμούνι, πήρε το vajra από τον Ίντρα και αφού έκλεισε για πάντα τα ανοιχτά άκρα, το μετέτρεψε από ένα καταστροφικό όπλο, σε ένα ειρηνικό σκήπτρο μεγάλης δύναμης.

Βλέπουμε και θαυμάζουμε τον πολιτισμό των ανθρώπων και καθώς το σύμβολο ενός κεραυνού μπήκε σε χέρι του Βασιλέα των 12 αρχαίων Θεών του Ολύμπου του παγκοσμίως γνωστού Διός, κατανοούμε ένα ισχυρό αρχαίο εργαλείο, πολεμικό εργαλείο δύναμης ή ισχυρότατο όπλο.
Στην Ινδία το κρατά ο αρχαίος Θεός του Ουρανού και τι σχέση έχει αλήθεια με τον Ζεύ ή Δία των αρχαίων Ελλήνων;
Γνωρίζουμε ελληνική Μυθολογία ή όχι;
Γιατί ο αρχαίος ελληνικός Μύθος λέει πως ο Δίας απελευθέρωσε τους Κύκλωπες από τα Τάρταρα και τους έφερε στον επάνω κόσμο, όπου οικοδόμησαν τα γνωστά Κυκλώπεια τείχη! Και αυτοί ως ευγνωμοσύνη και μεγάλο ευχαριστώ, του έδωσαν το ως άνω εικονιζόμενο όπλο του, δηλαδή τον Κεραυνό, όπως απεικονίζεται στο αγγείο ή στην παράσταση από χαλκό.
Κατόρθωσε, μας λέει ένας άλλος Μύθος να νικήσει με αυτό το τρομερό όπλο το τέρας με τα εκατό κεφάλια.
Όπως και να είναι οι Μύθοι, η αλήθεια είναι μόνον ΜΙΑ κι αυτή έχει κρατηθεί με ιερότητα μέσα στο Βουδισμό, όπου χρησιμοποιείται το άνω σύμβολο από τους όσους έχουν την ιερή φώτιση, σαν σύμβολο δύναμης.

Για την Ελλάδα, για τους Έλληνες κι Ελληνίδες όπου γης, για όλη την ανθρωπότητα
Με Φως και Αγάπη


Νότα Κυμοθόη
Άδεια Creative Commons
Αυτό το εργασία χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές .

Κυριακή 23 Ιουλίου 2017

Νότα Κυμοθόη "Οι αρχαίοι Βαβυλώνιοι κι ο Πυθαγόρας"

Νότα Κυμοθόη:"Οι αρχαίοι Βαβυλώνιοι κι ο Πυθαγόρας"

Στην αρχαία Βαβυλώνα, οι τότε σοφοί δάσκαλοι, γνώριζαν τον Πυθαγόρα και την ιερή του διδασκαλία και έκαναν χρήση πρακτική του Πυθαγορείου Θεωρήματος αλλά και των Τριών Διαστάσεων, που πήρε αργότερα μεταφυσική έννοια και καθιερώθηκε μέσα στη θρησκεία, ως τρισυπόστατη θεότητα. Αλλά αν ανατρέξουμε στην ιερή Βαβυλώνα, για την οποία έχει πέσει πολύ σκότος απ΄όσους χρησιμοποίησαν τα πανίερα αρχεία, τα οποία ήταν τα περισσότερα όλα των αρχαίων Ελλήνων Ιερών Δασκάλων, τότε ανατρέπονται αλήθειες, που δεν είναι αλήθειες, αλλά κατασκευάστηκαν για να "εξουσιάσουν" θρησκευτικοπολιτικά τον κόσμο επάνω στη γη.

Δηλαδή συνειδητοποιούμε στην δική μας εποχή, ύστερα από όσα έχουν έρθει στο φως, από τις μελέτες των καλών αρχαιολόγων και ιστορικών μελετητών, πως τον 20ο έως και τον 16ο π. Χ. αιώνα, χρησιμοποιούσαν στην καθημερινή τους συναλλαγή αυτό, όπου έφτασε κομματιασμένο ως εμάς, ονομαζόμενο Πυθαγόρειο Θεώρημα.
Δηλαδή το χρησιμοποιούσαν στην καθημερινή τους ζωή,  σε θέματα απλά, δηλαδή πως το ύψος ενός καλαμιού ζαχαροκάλαμου κλίνει ή αλλάζει κλίση σ΄έναν τοίχο. Κι αυτό, έγινε γνωστό, ύστερα από το άνω δισκίο που εικονίζεται στη φωτογραφία, που έφερε στο φως της δημοσιότητας η αρχαιολογική σκαπάνη. Το πήλινο δηλαδή αυτό δισκίο που βρέθηκε στην Βαβυλώνα και αναφέρεται ως Plimpton 322, όπως αναφέρει ο Luis Teia σε δημοσίευσή του σε περιοδικό της Αυστραλίας το 2015 και σε άλλη δημοσίευση, στις 19 Ιανουαρίου 2016, αποθηκεύει συνδιασμούς 3 θετικών ακέραιων αριθμών, οι οποίοι σήμερα ονομάζονται Πυγμαγόρια Τρίκλιτα, αλλά έχουν σχέση με το Πυθαγόρειο Θεώρημα. Σε αυτόν το σημερινό όρο, ο όρος πρωτόγονος, υποδηλώνει πως τα πλευρικά μήκη δεν μοιράζονται κανέναν κοινό διαιρέτη.
                                                       Πυθαγόρας (580 π.Χ. - 496 π.Χ.)
Αλλά τι σχέση έχει ο αρχαίος Έλλην Ιερός Δάσκαλος Πυθαγόρας από τη Σάμο, με αυτό, οπού σήμερα ονομάζεται Τάμπλετ;
Γιατί δηλαδή, μετά από το Μηχανισμό των Αντικυθήρων και όλη την επί σειρά ετών καταστροφή στην όλη αρχαιολογική γνώση των αρχαίων Ελλήνων Σοφών και Ιερών και διδασκαλιών, κατασκευάστηκε το tablet;
Ευχαριστούμε όλη αυτή την επινόηση, διότι ο λόγος κατασκευής του tablet, έφερε στο φως όλα εκείνα τα δεδομένα που αφορούν αυτό το Μαθηματικό Πρόβλημα μιας Ιερής Μαθηματικής Διδασκαλίας, ενός δισκίου. Αυτό και μόνον που αποτέλεσε τον λόγο γι΄ αυτήν την ανάρτησή μου. Διότι το μικρό αυτό Δισκίο, είναι ίσως ο Δάσκαλος σα να λέμε σήμερα στις ημέρες μας που λύνει προβλήματα και διδάσκει τους μαθητές του.
 Ένας Πυθαγόρας όμως δεν είναι απλά ένας απλός δάσκαλος, αλλά είναι ο Ιερός Δάσκαλος των Δασκάλων του ιερού φωτός σε όλες τις μετέπειτα εποχές. Διότι ενώ είχε μιλήσει κι είχε διδάξει για όλη την Δημιουργία και για την ωφέλιμη κοινή χρήση των Ορθών Τριγώνων, στην πορεία άρχισαν να καταστρέφουν, οι όσοι τα χρησιμοποίησαν για τις όποιες θρησκευτικοπολιτικές εξουσίες τους επί γης, τον αρχαίο ελληνικό πλούτο και πολιτισμό. Αλλά, τίποτα αληθινό δεν χάνεται και δεν καταστρέφεται απ΄όσους νομίζουν πως είναι άτρωτοι. Η αλήθεια όπου στις ημέρες μας έρχεται στο φως, φανερώνει όλη την καταστροφική μανία, ομάδων, οι οποίες δεν εργάστηκαν για το καλό των ανθρώπων, παρά μόνον για δικό τους ατομικό καλό. Αλλά αυτό δεν είναι αρεστό από την Πανίερη Ενότητα Όλων των Ιερών Δασκάλων που εργάστηκαν κι έδωσαν τις ιερές διδασκαλίες τους για το καλό των ανθρώπων με ευλογία του Πανίερου Πνεύματος του Πανταχού Θεού όλων!..
Αλλά πως σχετίζεται ο Πυθαγόρας και γιατί δεν διδάσκεται επίσημα όλη του η Ιερή Διδασκαλία στα ελληνικά σχολεία, παρά μόνον ξερά κι ακαταλαβίστικα προσπαθούν να διδάξουν οι Μαθηματικοί τα μαθηματικά, ώστε να μη τα κατανοούν οι μη φωτισμένοι μαθητές. Και πως μπορεί να φωτιστεί ένας μαθητής στο σχολείο, ώστε να κατανοήσει τα μαθηματικά, όταν τον βομβαρδίζουν με τον τρόμο των θρησκειών αποπροσανατολίζοντάς τον από την πραγματικότητα και φανατίζοντάς τον ενάντια σε άλλες ομάδες λαών, που λατρεύουν με άλλο τρόπο το Θεό; 
Μπορεί δηλαδή σήμερα, ένας μαθητής που χρησιμοποιεί καθημερινά τον Πυθαγόρα σε όλη τη φάση της καθημερινής του ζωής, αλλά δεν το γνωρίζει, να φανατίζεται θρησκειολογικά και να δρα με μίσος ενάντια άλλων ανθρώπων, οι οποίοι, χρησιμοποιούν και αυτοί τις ίδιες διδασκαλίες του Πυθαγόρα και τις εφαρμόζουν στην καθημερινή τους ζωή; Είναι  δυνατόν στις ημέρες μας να επικρατεί ακόμα το μίσος για το συνάνθρωπό μας, ο οποίος μέσα στην άγνοιά του ακόμα μισεί και καταστρέφει;
Χρησιμοποιούμε όλοι μας την ίδια γη, έναν πλανήτη με διαφορετική φύση σε διάφορες χώρες. Αλλά, τι σύμπτωση αλήθεια είναι αυτή, όταν για τα καθημερινά προβλήματα όπου γης, έτσι όπως εξελίσσεται ο κόσμος, χρησιμοποιείται το Πυθαγόρειο Θεώρημα και η Ιερή Γεωμετρία και Τριγωνομετρία του Πυθαγόρα; Δηλαδή θέλω να σας πω, πως οι Ορθές Γωνίες είναι παντού! Σε όλα τα κτίρια, σε όλα τα αντικείμενα, σε όλες τις κατασκευές, ακόμα και σε αυτό το υπέροχο διαμάντι, που όσο κι αν κατεργαστεί, λάμπει με τις γωνίες του περισσότερο. Δηλαδή, τα τριπλάσια που δημιουργούν αυτές οι ορθές γωνίες, στις καθημερινές εφαρμογές όλης της ανθρώπινης ζωής, πως δεν κατανοούνται ως πραγματικές αλήθειες από τους ανθρώπους σήμερα;
Αλλά πως η θρησκεία και το Δόγμα Χριστιανισμός χρησιμοποίησε μυσταγωγικά αυτό το Πυθαγόρειο Θεώρημα σε Τρεις Διαστάσεις, καταστρέφοντας ως απαγορευμένη την Ιερή Διδασκαλία του Ιερού Δασκάλου Έλληνος Πυθαγόρα, με τη χλεύη πως η αρχαία ελληνική θρησκεία ήταν ειδωλολατρική; Πως μπλέχτηκε τόσο έξυπνα το όλο θέμα;
Όπως και να έγινε, ευχαριστούμε θερμά το Πανίερο Πνεύμα του Θεού Όλων των Ιερών Δασκάλων κι ας δούμε την όλη αλήθεια της Ιερής Διδασκαλίας του Πυθαγόρα σε Τρεις Διαστάσεις!..
Δηλαδή το Πυθαγόρειο Θεώρημα έχει όλη την Τρισδιάστατη Απόδειξη και Θεωρεία μαζί για όλα τα γεγονότα, τα οποία ενώ σχετίζονται καθημερινά με όλα και με την ανθρώπινη ύπαρξη, εύσχημα αυτή η Ιερή Γεωμετρία και Τριγωνομετρία απαγορεύτηκε από την καθιερωμένη διδασκαλία των μαθητών και σχετίστηκε με θρησκευτικές καταστάσεις που διαχώρισαν και ακόμα διαχωρίζουν τον κόσμο;
Γιατί δεν διδάσκεται όλη η αλήθεια για το καλό των ανθρώπων; Αυτό δεν είναι και το όλο μήνυμα, όλων των Ιερών Δασκάλων, όπου κι αν γεννήθηκαν ανά τους αιώνες;
Διότι, αν πριν 2597 χρόνια από την εποχή μας, ο Πυθαγόρας( 580 π. Χ. -496 π. Χ.) δίδαξε μια τόσο σπουδαία αλήθεια, γιατί κρύφτηκε τόσο φανατισμένα έως τις ημέρες μας;


Κι εδώ παρατηρούμε μια προοδευτική κατασκευή του Πυθαγόρα που έχει σχέση με την Τρισιπόστατη αλήθεια των τριών τριγώνων και της τριπλής δύναμής τους ως εξελισσόμενη σπείρα τριγώνων προς τα έξω, δηλαδή μια άπειρη σπείρα που οδηγεί στο γνωστό φράκταλ.

Ο Πυθαγόρας δηλαδή είχε κατορθώσει στην εποχή του να προσφέρει μια πανίερη διδασκαλία στην ανθρωπότητα για να κάνει το μεγάλο άλμα, για το οποίο σήμερα οφείλει όλη η ανθρωπότητα να τον ευγνωμονεί και να τον δοξάζει!
Για την Ελλάδα, για τους Έλληνες κι Ελληνίδες όπου γης, για όλη την ανθρωπότητα
Με Φως και Αγάπη

Νότα Κυμοθόη

Σάββατο 15 Ιουλίου 2017

Νότα Κυμοθόη "Η ροή της εξέλιξης"

                                                      φωτογραφία της Νότας ΚυμοθόηΆδεια Creative Commons
Αυτό το εργασία χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές .


Νότα Κυμοθόη "Η ροή της εξέλιξης"


Αν κάποιος κοιτάξει το ποτάμι οπού κυλά, θα χαρεί τη ροή του, τον ήχο του κελαρίσματός του, ίσως ακούσει από τις φυλλωσιές των πλατανιών αηδόνια να κελαηδούν δίχως να μπορεί να τα διακρίνει, όπως δεν μπορεί να διακρίνει τα μόρια του νερού, που είναι μέσα στη ροή του...
Αν κάποιος δεν μπορεί να κατανοήσει το ποτάμι, δεν μπορεί να κατανοήσει την ίδια τη ζωή του...
Όλα είναι μέσα στη ροή της εξέλιξης, γι΄ αυτό μη ασχολείστε με των άλλων τα λάθη και μη θυμώνετε μαζί τους, γιατί αναστέλλεται η δική σας εξέλιξη. Ο θυμός είναι η δύναμη των άλλων κι όσο τους μισείτε ή τους κρατάνε κακία, εσείς μένετε στάσιμοι...
Να είστε σαν τη ροή του ποταμού και μη φέρνετε στο παρόν τα λάθη του παρελθόντος. Κρατείστε όλη τη δύναμη όλων των όσων καλών έδωσε το παρελθόν σαν θεμέλιο και χτίστε επάνω σε αυτά όλα τα καλά, το μέλλον! Όλα είναι μέσα σ ένα πρόγραμμα κι όλα είναι για την εξέλιξή μας. Μη προβάλετε προβληματικές καταστάσεις και γεγονότα του ιστορικού χθες. Δεν βοηθούν στην εξέλιξή σας, μήτε βοηθάτε άλλους.
Όλα είναι τέλεια κι όλα είναι μέσα στην τέλεια εξέλιξη όλων μας!Τέλεια όλα μέσα στην τέλεια ατέλειά τους.
Άδεια Creative Commons
Αυτό το εργασία χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές .

Παρασκευή 30 Ιουνίου 2017

Νότα Κυμοθόη "Ο ΒΟΥΔΑΣ ΕΠΊ 4.517 ΧΡΟΝΙΑ ΕΜΠΝΕΕΙ"

                                                           Εικόνα από το Hong Kong

Νότα Κυμοθόη*
O ΒΟΥΔΑΣ ΕΠΙ 4.517 ΧΡΟΝΙΑ ΕΜΠΝΕΕΙ...


Γεννήθηκε 2.500 χρόνια πριν το Χριστό στην Ινδία, σε μια εποχή μεγάλων αλλαγών...Μια εποχή που θα είχε λησμονηθεί, αν δεν είχαμε ανασκαφές, για να μελετηθεί ο πολιτισμός των ανθρώπων.
Τι συμβολίζει ο Βούδας και ο λωτός στον οποίο κάθεται;
Πόσοι πολιτισμοί σπουδαίοι σχετίζονται με αυτήν την περίοδο, δηλαδή 2.500 π. Χ.;
Μήπως είναι καιρός οι άνθρωποι ν΄ αναζητήσουν τη χαμένη γνώση;
Μήπως είναι καιρός οι σημερινοί φωτισμένοι Νεοέλληνες ν΄αναζητήσουν όλα εκείνα οπού αφορούν την πολιτισμική εξέλιξη των ελληνικών φύλων σε διάφορες περιοχές της γης;
Ποιος γνωρίζει την άγνωστη, αλλά τόσο γνωστή σε κάποιους, Ινδική Ιστορία που μας αφορά; Τι σχέση έχει η Ινδία με το Μινωϊκό Πολιτισμό; Τι σχέση έχει η Ινδία με τη λατρεία του Ποσειδώνα και του Διονύσου; Τι σχέση έχει η Ινδία με το Δία;
Και μήπως ήρθε η ώρα να ξεκαθαρίσει η όλη Ιστορία που σχετίζεται με το Ελάμ; Αυτό το πρόθεμα "Ελ ειμί", που έχει τόσο πολύ σκεπαστεί με άλλες δοξασίες;
Ποιοί ήταν οι Ελ που πριν το 3.200 π. Χ. κατοικούσαν στην Ν.Δ. Περσία;
Και πόσο μοιάζει η γυναίκα με τα φίδια στα χέρια με αυτήν την γυναίκα της Κρήτης που κι αυτή κρατά φίδια στα χέρια;
Και τι σχέση υπάρχει με την πολιτισμική ανάπτυξη των τότε ελληνικών φύλων που ζούσαν στις περιοχές αυτές αλλά και στις περιοχές ανάμεσα στα δυο μεγάλα ποτάμια του Τίγρη και του Ευφράτη, δηλαδή στην περιοχή που οι αρχαίοι τότε Έλληνες ονόμασαν Μεσοποταμία; Τι σχέση έχουν οι Λέλεγες, που ήταν αρχαία ελληνικά φύλα με αυτήν την περιοχή;Και τι σχέση έχουν οι Πελασγοί; Μήπως είναι καιρός με καθαρό νου, δίχως θρησκευτικούς φανατισμούς να ξεκαθαρίσει το θέμα με τους Ελάμ, διότι το πρόθεμα είναι Ελ κι έχει σχέση με ελληνικά φύλα που κατοικούσαν στην Ανατολή;
Ευχαριστούμε όλη την ενέργεια του Βούδα, όπου για 4.517 χρόνια φωτίζει με σοφία και γνώση τους αναζητητές κι ερευνητές.

Σημείωση: Καμμία σχέση δεν έχω η ίδια αλλά μήτε έχει η έρευνα με κομματικές ή πολιτικές ομάδες σε Ελλάδα και Κύπρο
*Νότα Κυμοθόη:Λογοτέχνις και Ζωγράφος μέλος του Ομίλου Φθιωτών Λογοτεχνών και Συγγραφέων, μέλος του Σ.Κ.Ε.Τ.Κ.Ε., μέλος του Συλλόγου Εικαστικών Καλλιτεχνών Ελλάδος ο Απελλής, μέλος του Εκπολιτιστικού Επιμορφωτικού Συλλόγου Υπαταίων Οι Αινιάνες.